Zakup sc 1.4 |
Autor |
Wiadomość |
rainek
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Lut 2012 Posty: 369 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-12-2012, 04:12
Bolid: Biały |
|
|
Między 75KM a 55KM jest różnica a na pewno w spalaniu. Aktualnie odkładam na to żeby z tego silnika troche wycisnąć więcej ale to jeszcze odlegle plany.
A skoro na trasę to wbijaj w gaz ja chcesz oszczędnie bo zeswapowanym sejem ciężko nie cisnąć, nieważne czy 1.2 czy 1.4 |
_________________ "znam ten ból, kiedy ma się dwuosobową gablotę, ale jak kto woli, jedni wolą komfort, ja wybrałem prędkość, więc jeżdżę Seicento" |
|
|
|
|
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 02-12-2012, 09:43
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Nie da się jechać normalnie po swapie. Z 1.2 16V będziesz dobijał do 180km/h, a z 1.4 to strach pomyśleć Najlepszym rozwiązaniem będzie 1.1 z lepszym wałkiem, dolot, kolektor 4-2-1, lpg-sekwencja i tak pewnie wyjdzie taniej jak swap, a będzie fajnie jechać. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
|
hahn
Bywalec
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 55 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 04-12-2012, 22:31
Bolid: sc |
|
|
no na pewno inny wałek nie wpłynie na spalanie.
bierz 1.2 16v z lpg. auto juz zrobione to zobaczysz co i jak. |
|
|
|
|
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 11-12-2012, 21:59
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
To Pany przemyśłałem tamat bo ciążka znaleśc jakieś normalne 1.2,1.4 w rozsądnych pieniądzach
Ze kupuje 1.1 jak się trafi z LPG to z, a jak nie to nie
1 egzemplarz goła uboga seria, ale cena chyba dobra.
http://tablica.pl/oferta/...c473e2d;r:14;s:
Co sądzicie ?? |
_________________ Sc 1.4 16v
YT
|
|
|
|
|
hahn
Bywalec
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 55 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 12-12-2012, 01:41
Bolid: sc |
|
|
zawsze cos trzeba bedzie zrobic, po kupnie wyjdzie... |
|
|
|
|
rainek
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Lut 2012 Posty: 369 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-12-2012, 12:03
Bolid: Biały |
|
|
sejek teraz sprzedaje 1.4 .. tzn cały czas jest na sprzedaż |
_________________ "znam ten ból, kiedy ma się dwuosobową gablotę, ale jak kto woli, jedni wolą komfort, ja wybrałem prędkość, więc jeżdżę Seicento" |
|
|
|
|
Steffan
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 868 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-12-2012, 12:14
Bolid: e91 |
|
|
rainek napisał/a: | sejek teraz sprzedaje 1.4 .. tzn cały czas jest na sprzedaż |
Na zamianę idzie |
_________________
|
|
|
|
|
rainek
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Lut 2012 Posty: 369 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-12-2012, 12:47
Bolid: Biały |
|
|
No to zupełnie inna sprawa Sejkowi już mało 1.4 że chce zmienić na coś mocniejszego czy jak |
_________________ "znam ten ból, kiedy ma się dwuosobową gablotę, ale jak kto woli, jedni wolą komfort, ja wybrałem prędkość, więc jeżdżę Seicento" |
|
|
|
|
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 12-12-2012, 19:41
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Sejka nie zrozumiesz
W poniedziałek sprzedaje w piątek juz nie ...
A po drugie na fure mam 5000, reszta na oc rejestracje filtry oleje ...
No i podobno trudno jest nim zejśc ze spalaniem na 5-6l
Więc mysle że 1.1 mi styknie z osiągami i spalaniem na granicy5-6l
Tym bardziej że pszesiadam sie z cc700 |
|
|
|
|
rainek
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Lut 2012 Posty: 369 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13-12-2012, 00:12
Bolid: Biały |
|
|
Może i tak jest ale ganiany 1.1 spalał mi max 7,5 litra to przy spokojnej jeździe te 6 w mieście spali.
Odłożysz i zeswapujesz jak będziesz chciał. |
_________________ "znam ten ból, kiedy ma się dwuosobową gablotę, ale jak kto woli, jedni wolą komfort, ja wybrałem prędkość, więc jeżdżę Seicento" |
|
|
|
|
pajczaki
nówka sztuka ;)
Dołączył: 09 Lut 2013 Posty: 8 Skąd: Ząbki/Wawa
|
Wysłany: 09-02-2013, 15:00
Bolid: cc 900 |
|
|
pytanie odnosnie tego sc 1.4 z pierwszego watku - co znaczy, ze nie jedzie?
i czy jest to w koncu 1.2 czy 1.4? |
_________________ 126p, cc899 by HydroTransfer, corsa b 3.0v6 by HydroTransfer |
|
|
|
|
jachu93
Nałogowiec AntyMatizowy
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 07 Sie 2012 Posty: 506 Skąd: Zimbabwe
|
Wysłany: 09-02-2013, 15:40
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
rainek napisał/a: | Może i tak jest ale ganiany 1.1 spalał mi max 7,5 litra to przy spokojnej jeździe te 6 w mieście spali.
Odłożysz i zeswapujesz jak będziesz chciał. |
Mój mi pali po mieście w okolicach 9. Przy średnio ostrej jeździe, ze wskazaniem na dynamiczną. |
_________________ Znajdziesz mnie na forum.subaru.pl
http://jazdamiejska.pl/ ZAPRASZAM!
|
|
|
|
|
Steffan
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 868 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-02-2013, 18:55
Bolid: e91 |
|
|
pajczaki napisał/a: | pytanie odnosnie tego sc 1.4 z pierwszego watku - co znaczy, ze nie jedzie?
i czy jest to w koncu 1.2 czy 1.4? |
1.4 16v, osprzęt bosch brava 1.2 16v, komputer 1.2 8v 75km
problemy z sondą, nie wiem jak jest rozwiązane sterowanie wtryskami bo w 16v leją parami, a w 8v leją wszystkie na raz i pytanie od czego są te wtryski czy od 8v czy 16v i z jaką wydajnością
pali 15l/100 i nie ma 95km
tutaj film tego motoru http://www.youtube.com/watch?v=D9--fnuqVC8 |
_________________
|
|
|
|
|
pajczaki
nówka sztuka ;)
Dołączył: 09 Lut 2013 Posty: 8 Skąd: Ząbki/Wawa
|
Wysłany: 09-02-2013, 19:33
Bolid: cc 900 |
|
|
dzieki za info:)
da sie to jakos poprawic - wrzucenie nowych wtryskow, wymiana sondy? pytam bo w fiatach jestem poczatkujacy..
rozumiem, ze teoretycznie reszta auta nie jest tragedia?:) |
_________________ 126p, cc899 by HydroTransfer, corsa b 3.0v6 by HydroTransfer |
|
|
|
|
Steffan
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 868 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-02-2013, 19:42
Bolid: e91 |
|
|
Cały kompletny ssący Magneti Marelli z P1 1.2 16v z wtryskami i listwą z powrotem, komp 1.2 16v bez immo i przeróbka wiązki tutaj jest taki zestaw na sell http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=358462 |
_________________
|
|
|
|
|
|