FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
poszły wszystkie uszczelki dolne kapie olej
Autor Wiadomość
comandos21 
Nałogowiec

Wiek: 38
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 106
Skąd: KAMIENIEC
Wysłany: 08-12-2012, 09:07   poszły wszystkie uszczelki dolne kapie olej
   Bolid: FIAT SEICENTO 900


Cześć jak w temacie, po wymianie górnych uszczelek czyli głowica i klawiatura poszły teraz dolne uszczelki, dodam że wszystkie uszczelki nie były wymieniane od nowości ale te dolne puściły po tym jak mechanik zakleił "otworek" po lewej stronie bloku silnika zaraz jak jest mocowanie go do trzymaka(wg niego to nie wie od czego jest ten mikroskopijny otwór ponieważ w wersjach 1998r. nic takiego tam być nie powinno) a dodam, że olej wypychało z tej dziurki aż banieczki wychodziły . Pochodził tak bez wycieku z 2 tygodnie i teraz cieknie pod spodem.

Czy to normalne że jak górne wymieniłem uszczelki to czas na te dolne???

Czy też to wina tej niewiadomego pochodzenia dziurki.
 
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 08-12-2012, 09:14   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


wg mnie dziurka nie ma nic do rzeczy, zobacz czy masz odme drożną

mi zaczęło lać z lewej półośki i muszę to szybko zrobić, zbiegło się to z mrozami
_________________

 
 
comandos21 
Nałogowiec

Wiek: 38
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 106
Skąd: KAMIENIEC
Wysłany: 08-12-2012, 09:16   
   Bolid: FIAT SEICENTO 900


kapie z półośki z uszczelki pod miską, wału a i też z filtra
 
 
 
comandos21 
Nałogowiec

Wiek: 38
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 106
Skąd: KAMIENIEC
Wysłany: 08-12-2012, 09:18   
   Bolid: FIAT SEICENTO 900


a dodam, że planowana była głowica też i to sporo tak mówił
 
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 08-12-2012, 09:23   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


kolego jak już poszły uszczelnienia w misce i nawet z filtra kapie to coś tu jest nie tak, na pewno dziurka magiczna nie ma z tym nic do rzeczy, bo jak wypcha jedną uszczelkę to tam sobie już uchodzi ciśnienie

coś masz nie halo, ale ciężko na odległość wyrokować
_________________

 
 
comandos21 
Nałogowiec

Wiek: 38
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 106
Skąd: KAMIENIEC
Wysłany: 08-12-2012, 09:30   
   Bolid: FIAT SEICENTO 900


tak na oko mi powiedzcie co ma sprawdzić mechanik bo póki co on mówi ze to dziwne ale cóż uszczelki mają 15 lat i jak śrubokrętem lekko przejechał to tak jakby papier toaletowy się z nich zrobił.
 
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 08-12-2012, 09:32   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


no powymieniać wszystko na nowe nie ma innego wyjścia, przy okazji sprawdzić czy drożność jest ok
_________________

 
 
comandos21 
Nałogowiec

Wiek: 38
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 106
Skąd: KAMIENIEC
Wysłany: 08-12-2012, 09:32   
   Bolid: FIAT SEICENTO 900


wg innego to silnik jest po uszczelnieniu tych górnych w świetnej kondycji ciśnieniowej dlatego wywaliło mi stare uszczelki. Kompresja wzrosła maxymalnie
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 08-12-2012, 09:33   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Odma nie zapchana? Tłumik płomieni w odmie oblepiony na maksa.Jeśli leci olej to ciśnienie oparów wypycha go ze skrzyni korbowej . Odkręć korek wlewu oleju i popatrz czy nie leci dużo oparółw olejowych - spalin. Wtedy też powinno przestać lać olej jak popatrzysz.Tylko tak do kontroli - nie jeżdzij z odkręconym korkiem!
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 08-12-2012, 10:24   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


comandos21 napisał/a:
Czy to normalne że jak górne wymieniłem uszczelki to czas na te dolne???


comandos21 napisał/a:
wg innego to silnik jest po uszczelnieniu tych górnych w świetnej kondycji ciśnieniowej dlatego wywaliło mi stare uszczelki. Kompresja wzrosła maxymalnie


Cóż norma - miesiąc temu była na serwisie starsza pani Golfem III z 93 roku - golf jak nówka 88 tys najechane - czarne blachy I wł - gichło wszystko klawiatura, przy aparacie, rozrządzie.
Nasi od raz powiedzieli że jak uszczelnia tylko to, to szybko puści reszta....
Wczoraj dostałem sms-a że Pani zaczęła intensywnie jeździć (co dzień - a nie w niedziele tylko) - poszła UPG, miska i z pod filtra wali jak z kranu - STAROŚĆ - CIŚNIENIE itp....

Wymień resztę i niech przy okazji sprawdzą podstawowe rzeczy oringi - odmę itp dla spokoju

WSZYSTKO W TEMACIE ;)
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
comandos21 
Nałogowiec

Wiek: 38
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 106
Skąd: KAMIENIEC
Wysłany: 08-12-2012, 10:28   
   Bolid: FIAT SEICENTO 900


no ok. odma wszystko niby jest ok. Powiem jak dam do mechanika póki co dzięki za wskazówki. Ap-ropo powiedzcie mi jak odkręcić korek skubany się zapiekł:/
 
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 08-12-2012, 10:31   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


W misce ???

Jak ją zrzuci to bedzie wiedział jak ;) sa sposoby, ale z doświadczenia wiem że jak miskę to może okazać sie i tak z falowana.... te miski tak mają, albo gnija, albo sa krzywe od strony montazowej...

W MPI - nie ma uszczelki tylko silikon i jest jeszcze gorzej ;)





macher - dzięki
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
Ostatnio zmieniony przez Tomek16f 08-12-2012, 10:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
comandos21 
Nałogowiec

Wiek: 38
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 106
Skąd: KAMIENIEC
Wysłany: 08-12-2012, 10:34   
   Bolid: FIAT SEICENTO 900


pytałem właśnie mechanika odma drożna silnik jest ok, ten wyciek to jest z wału na półosi ( wada tkwi w skrzyni biegów)a te inne delikatne tłuste plamy to tylko pocenie się uszczelek. W przyszłym tyg. naprawiamy
 
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 08-12-2012, 10:39   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


hahahahahahaha :grin:

Dobre ......... fachowa diagnoza :-P

Kolega pytał 100 postami na forum czemu nie chce mu odpalic auto na remoncie - milion odpowiedzi.... oni o teoriach z kosmosu a okazało sie że nie nalali paliwa do nowego baku ......... buahahahaha. To samo jest tu .....
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
comandos21 
Nałogowiec

Wiek: 38
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 106
Skąd: KAMIENIEC
Wysłany: 08-12-2012, 10:45   
   Bolid: FIAT SEICENTO 900


tzn co mam myśleć
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum