falowanie nawiewów i problem ze światłami |
Autor |
Wiadomość |
marakesz
nówka sztuka ;)
Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 4 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 01-12-2012, 15:01 falowanie nawiewów i problem ze światłami
Bolid: seicento 0.9 |
|
|
Witam!
Mam problem z seicento 900, od jakiegoś czasu przygasają światła mijania, tylko jak auto jest odpalone, jedziemy np. ze stałą prędkością a światła raz świecą mocno, 5s słabo i znowu mocno, tak jakby cyklicznie się to odbywało (wczoraj spaliły się obydwie żarówki). Dodatkowo-myślę że jest to powiązane z tymi problemami ze światłami są nawiewy- daję np. na "4 bieg" i dmuchawa raz pracuje na pół gwizdka a raz bardzo mocno. Jeżeli ma ktoś jakiś pomysł to będę wdzięczny. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
dijack
Nałogowiec Noł lajf

Pomógł: 15 razy Wiek: 32 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 817 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 01-12-2012, 15:06
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
Zobacz czy masa wszędzie dobrze styka. Sprawdź czy kostki od żarówek nie są spalone/nadtopione. Zbadaj napięcie ładowania z i bez obciążenia(np. nawiew, światła) |
_________________ Pozdrawiam Szymon
SEICENTO NA FACEBOOK'U |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 01-12-2012, 15:12
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Regulator napięcia alternatora |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
marakesz
nówka sztuka ;)
Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 4 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 01-12-2012, 15:13
Bolid: seicento 0.9 |
|
|
dzieki, posprawdzam |
|
|
|
 |
Znakomity
Nałogowiec
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 184 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-12-2012, 15:35
Bolid: Był 1.1 SPI |
|
|
Zapewne traci ładowanie na te kilka sekund. Miernik w łapę i będzie wszystko jasne. A nie ślizga się pasek klinowy przy tym przygasaniu (pisk spod maski) |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
|
|
|
 |
marakesz
nówka sztuka ;)
Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 4 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 01-12-2012, 15:59
Bolid: seicento 0.9 |
|
|
Pasek był wymieniony pół roku temu, jest dobrze napięty, zapewne ten regulator napięcia jak napisał kolega powyżej- w pn sprawdzę w pracy. |
|
|
|
 |
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy

Pomógł: 48 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
Wysłany: 01-12-2012, 16:14
Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG |
|
|
Cytat: | Regulator napięcia alternatora
|
Dokładnie, jask strzelił to będzie miał zwiochę i od czasu do czasu da nawet napięcie do 17.6 V i wtedy masz te skoki ze światłami i z nawiewem. Wymień ( po odp diagnozie) jak najszybciej bo takie cos potrafi skutecznie skasować akumulator....
Miernik i popatrz ogólnie jak pisał dijack a szczególnie uchwyc moment jak to się dzieje - jakie wartości pokaże miernik. |
_________________ nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 |
|
|
|
 |
marakesz
nówka sztuka ;)
Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 4 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 08-12-2012, 11:45
Bolid: seicento 0.9 |
|
|
Winny był regulator napięcia, po wymianie wszystko wporządku. Dziękuję za pomoc. |
|
|
|
 |
|