FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
falowanie nawiewów i problem ze światłami
Autor Wiadomość
marakesz 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 4
Skąd: śląsk
Wysłany: 01-12-2012, 15:01   falowanie nawiewów i problem ze światłami
   Bolid: seicento 0.9


Witam!

Mam problem z seicento 900, od jakiegoś czasu przygasają światła mijania, tylko jak auto jest odpalone, jedziemy np. ze stałą prędkością a światła raz świecą mocno, 5s słabo i znowu mocno, tak jakby cyklicznie się to odbywało (wczoraj spaliły się obydwie żarówki). Dodatkowo-myślę że jest to powiązane z tymi problemami ze światłami są nawiewy- daję np. na "4 bieg" i dmuchawa raz pracuje na pół gwizdka a raz bardzo mocno. Jeżeli ma ktoś jakiś pomysł to będę wdzięczny. Pozdrawiam.
 
 
dijack 
Nałogowiec
Noł lajf


Pomógł: 15 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 817
Skąd: Wieluń
Wysłany: 01-12-2012, 15:06   
   Bolid: Seicento 1.1 SPI


Zobacz czy masa wszędzie dobrze styka. Sprawdź czy kostki od żarówek nie są spalone/nadtopione. Zbadaj napięcie ładowania z i bez obciążenia(np. nawiew, światła)
_________________
Pozdrawiam Szymon
SEICENTO NA FACEBOOK'U
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 01-12-2012, 15:12   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Regulator napięcia alternatora
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
marakesz 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 4
Skąd: śląsk
Wysłany: 01-12-2012, 15:13   
   Bolid: seicento 0.9


dzieki, posprawdzam
 
 
Znakomity 
Nałogowiec

Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-12-2012, 15:35   
   Bolid: Był 1.1 SPI


Zapewne traci ładowanie na te kilka sekund. Miernik w łapę i będzie wszystko jasne. A nie ślizga się pasek klinowy przy tym przygasaniu (pisk spod maski) :?:
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
marakesz 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 4
Skąd: śląsk
Wysłany: 01-12-2012, 15:59   
   Bolid: seicento 0.9


Pasek był wymieniony pół roku temu, jest dobrze napięty, zapewne ten regulator napięcia jak napisał kolega powyżej- w pn sprawdzę w pracy.
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 01-12-2012, 16:14   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


Cytat:
Regulator napięcia alternatora


Dokładnie, jask strzelił to będzie miał zwiochę i od czasu do czasu da nawet napięcie do 17.6 V i wtedy masz te skoki ze światłami i z nawiewem. Wymień ( po odp diagnozie) jak najszybciej bo takie cos potrafi skutecznie skasować akumulator....
Miernik i popatrz ogólnie jak pisał dijack a szczególnie uchwyc moment jak to się dzieje - jakie wartości pokaże miernik.
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
marakesz 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 4
Skąd: śląsk
Wysłany: 08-12-2012, 11:45   
   Bolid: seicento 0.9


Winny był regulator napięcia, po wymianie wszystko wporządku. Dziękuję za pomoc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum