Tylny spriskiwacz |
Autor |
Wiadomość |
maylo933
nówka sztuka ;)
Wiek: 32 Dołączył: 05 Wrz 2010 Posty: 22 Skąd: Pyskowice
|
Wysłany: 24-07-2012, 11:05 Tylny spriskiwacz
Bolid: Fiat Seicento VAN 1.2 MPI |
|
|
Witam ! Mam problem w moim sejaku , otóż nie działa mi tylni spryskiwacz ... po popchnięci wajchy do przodu uruchamia się wycieraczka lecz zamiast lać mi płynem po tylnej szybie to leje mi po przedniej czyli obojętnie czy wajche dam do przodu czy do tyłu to i tak leje mi po przedniej szybie... !? jaki może być problem .. POZDRO |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 24-07-2012, 11:10
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
jedna pompka pewnie w zbiorniczku?
coś się mogło popędzlować ze stykami na pompce albo ew, przełączniku - przód czy tył i tak podaje w jedną stronę |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
maylo933
nówka sztuka ;)
Wiek: 32 Dołączył: 05 Wrz 2010 Posty: 22 Skąd: Pyskowice
|
Wysłany: 24-07-2012, 12:41
Bolid: Fiat Seicento VAN 1.2 MPI |
|
|
Właśnie nie mam pojęcia czy jedna czy dwie ... raz tylko rozbierałem nadkole i nie zwróciłem na to uwagi a jeśli chodzi i przełącznik to jak szukać usterki ? |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 24-07-2012, 12:59
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
Warto też sprawdzić czy jest drożny zaworek zwrotny tylnego spryskiwacza. |
|
|
|
 |
maylo933
nówka sztuka ;)
Wiek: 32 Dołączył: 05 Wrz 2010 Posty: 22 Skąd: Pyskowice
|
Wysłany: 24-07-2012, 13:16
Bolid: Fiat Seicento VAN 1.2 MPI |
|
|
To znaczy jak ? bo ja nie kumaty jeśli chodzi mechanizm spryskiwaczy |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 24-07-2012, 15:29
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
To znaczy zlokalizuj (nie wiem gdzie on się znajduje w sejku), wymontuj (łączy 2 wężyki, wystarczy pociągnąć i schodzą),dmuchnij w niego z jednej i drugiej strony. Jeśli nic nie idzie, to znaczy, że zaworek jest do wymiany i przez to płyn nie chce lecieć.
Wygląda to tak: http://allegro.pl/zawor-z...2460588006.html
Jeśli nie chce Ci się kupować nowego, to możesz wydłubać środek ze starego, ale wtedy będziesz musiał liczyć się z tym, że płyn nie będzie pryskał na szybę od razu po wciśnięciu spryskiwacza, tylko z małym opóźnieniem. |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
 |
KINIA
Smerfetka

Pomogła: 2 razy Wiek: 45 Dołączyła: 31 Paź 2009 Posty: 43 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 24-07-2012, 17:13
Bolid: seicento 900 + LPG |
|
|
BaToN_91 napisał/a: | Masz złą pompkę włożoną. Ja przez pomyłkę kupiłem źle i mam tak samo. | Tzn ze od nowosci mam zla pompke? Mam sejka i czasami mam te same objawy ktore kolega opisal wyzej... Stawiam na ten zaworek. Musze meza pomolestowac zeby go zlokalizowal i wymienil.... |
_________________ Pozdrawiam Kinia
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 24-07-2012, 17:21
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Też na zawór zwrotny się skłaniam.
KINIA mąż bez molestowania znajdzie te zaworki . Jeden jest na nadkolu prawym (przy podpórce przedniej klapy) a drugi jak patrzysz na silnik to na lewo od zamka pokrywy silnika przy pasie przednim |
|
|
|
 |
jugo
Bywalec

Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 96 Skąd: Tarn. Góry/Racibórz
|
Wysłany: 24-07-2012, 18:35
Bolid: sej 1,1 MPI |
|
|
to ja przy okazji zapytam czy ktoś wie jak wyjście tego spryskiwacza wyciągnąć z tylnej klapy? bo nie widzę dojścia do niego:) |
_________________ BEZPŁATNY SAMOCHÓD ZASTĘPCZY Z OC SPRAWCY / DOPŁATY DO ODSZKODOWAŃ
www.autozafree.pl / https://www.facebook.com/Autozafree |
|
|
|
 |
hipek
nówka sztuka ;)
Pomógł: 3 razy Wiek: 103 Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 20 Skąd: Nibylandia
|
Wysłany: 25-07-2012, 06:09
Bolid: Seicento 900 ,fiat Fiorino d. |
|
|
dziwnym trafem przy wymianie zarówki kierunku z tyłu ,przydusilem sobie wężyk przebiegający z tyłu na belce.po odblokowaniu zaczął mi sikac
zaczepepem dolnym od obudowy świateł |
_________________ Padł silnik po 550 000 żona go zajeżdziła . |
|
|
|
 |
maylo933
nówka sztuka ;)
Wiek: 32 Dołączył: 05 Wrz 2010 Posty: 22 Skąd: Pyskowice
|
Wysłany: 26-07-2012, 09:01
Bolid: Fiat Seicento VAN 1.2 MPI |
|
|
Dzięki ludzie za pomoc i chęci wypróbuje wszystkiego |
|
|
|
 |
KINIA
Smerfetka

Pomogła: 2 razy Wiek: 45 Dołączyła: 31 Paź 2009 Posty: 43 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 02-01-2013, 21:25
Bolid: seicento 900 + LPG |
|
|
macher napisał/a: | Też na zawór zwrotny się skłaniam.
KINIA mąż bez molestowania znajdzie te zaworki . Jeden jest na nadkolu prawym (przy podpórce przedniej klapy) a drugi jak patrzysz na silnik to na lewo od zamka pokrywy silnika przy pasie przednim |
Dzis nadeszla wiekopomna chwila. Moje spryskiwacze umarly (przod i tyl) Maz sie za to wzial i wkoncu dzialaja. Jeden zaworek zwrotny wymienilismy na nowy a drugi z racji tego ze w sklepie kupilismy ostatni - zostal pomyslnie zregenerowany. Te zaworki sa rozbieralne i okazalo sie ze w jednym byl dosc duzy "farfocel" ktory uniemozliwial jego poprawne dzialanie. U mnie umiejscowienie zaworkow bylo takie: Przod przy wsporniku klapy przedniej a tyl byl na wezyku pod zbiorniczkiem z ciecza chlodzaca.... Najwazniejsze ze wszystko wkoncu dziala bez zarzutow |
_________________ Pozdrawiam Kinia
 |
|
|
|
 |
|