przytkanie dolotu powietrza |
Autor |
Wiadomość |
TomP
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 24 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 04-02-2013, 16:00 przytkanie dolotu powietrza
Bolid: seicento 900 |
|
|
Pytam z ciekawości - zmieniałem filtr powietrza, później uruchomiłem sicento 900.
Kiedy przytkałem wlot powietrza puszki filtra gdy samochód chodził na benzynie - efekt dławienia, ale chodził,
natomiast gdy zrobiłem to samo na gazie - od razu gasł.
Czemu? |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 04-02-2013, 16:53
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Z mojego starego rozumowania wnioskuję że w przypadku benzyny to ona jest wtryskiwana do zasysanego powietrza i nadal tworzy mieszankę palną a w przypadku gazu to podciśnienie panujące w kolektorze ssącym powoduje otwarcie zaworu na membranie parownika i upuszczenie dokładnej ilości gazu . Zatykając dolot spowodowałeś chyba nieplanowany nacisk na membranę przez co ta dała tyle gazu że silnik zalało ale mogę się mylić. |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 04-02-2013, 18:19
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
macher napisał/a: | podciśnienie panujące w kolektorze ssącym powoduje otwarcie zaworu na membranie parownika i upuszczenie dokładnej ilości gazu |
dokładnie, reduktor działa na podciśnienie |
_________________ >>>>>>Moje wozidło<<<<<<
900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 |
|
|
|
 |
TomP
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 24 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 05-02-2013, 16:55
Bolid: seicento 900 |
|
|
Dzięki. |
_________________  |
|
|
|
 |
|