SC a miejsce z przodu + bonus |
Autor |
Wiadomość |
woytaz
Bywalec
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 58 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 25-02-2013, 15:05
Bolid: SC 1.1 MPI 2001r |
|
|
kubol napisał/a: | Dla mnie najgorsze jest zbyt bliskie rozmieszczenie pedałów od siebie, co troche denerwuje. |
no i w szczególności nienaturalna pozycja prawej stopy przy wciskaniu gazu. NA krótkich odcinkach ok, ale powyżej 50km to juz napier...a
woytaz |
|
|
|
|
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy
Pomógł: 48 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
|
|
|
|
hołek
Nałogowiec
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 563 Skąd: ?wiebodzin
|
Wysłany: 25-02-2013, 15:30
Bolid: samochód krzak |
|
|
też na początku wkurzał mnie pedał gazu. ale albo się przyzwyczailem, albo znalazłem odpowiednią pozycję za kierą, bo przypomniałem sobie o tym dopiero teraz,czytając wypowiedzi
jestem Tomek, mam 187 cm i ważę 110 kg i jeźdżę sejem od 3 lat. ogólnie uważam , iż jest to auto 2 osobowe, ale jeździłem po ponad 200 km w 5 osób, z tego koleś na pasażera z przodu ważył dobre 120+kg. ciasno bo ciasno, ale jak buda zglebiona |
_________________ http://www.seicento.pl/vi...der=asc&start=0
|
|
|
|
|
zieluny
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Krak
|
Wysłany: 25-02-2013, 18:19
Bolid: sc sporting |
|
|
Ja na dluzsza mete odginam kolano do srodka i opieram o bok stacyjki i jest git
ale fakt krolestwo za tempomat |
_________________ Laczacy w sobie to co najlepsze z zoltego i czerwonego
|
|
|
|
|
dijack
Nałogowiec Noł lajf
Pomógł: 15 razy Wiek: 31 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 817 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 25-02-2013, 18:37
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
zieluny napisał/a: |
ale fakt krolestwo za tempomat |
Da radę coś zdrutować? |
_________________ Pozdrawiam Szymon
SEICENTO NA FACEBOOK'U |
|
|
|
|
Tasiemiec
Nałogowiec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 207 Skąd: RWJ
|
Wysłany: 25-02-2013, 20:10
Bolid: sc 900 1999 |
|
|
w seryjnym nie ma takiej opcji - sterowanie mechaniczne przepustnicą... chyba żeby kombinować z adaptacją z innych aut, co do wygody w seju, 190 w + wzrostu i jeżdżę bez problemu, na seryjnych nie było źle, po zmianie siedzeń mogę machnąć trasę długą bez postojów, w zimie - ciężko z wciskaniem pedałów przez szersze buty... |
_________________ http://www.tasiemiec-workshop.blogspot.com/ |
|
|
|
|
rainek
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Lut 2012 Posty: 369 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26-02-2013, 20:45
Bolid: Biały |
|
|
Co do pedałów to trzeba sie nauczyć wciskać je palcami a nie środkiem stopy jak w "normalnym" aucie Z gazem to prawda - trzeba często zmieniac pozycje nogi bo męczy. |
_________________ "znam ten ból, kiedy ma się dwuosobową gablotę, ale jak kto woli, jedni wolą komfort, ja wybrałem prędkość, więc jeżdżę Seicento" |
|
|
|
|
saper94
spamer team motórzysta
Pomógł: 47 razy Wiek: 30 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 26-02-2013, 21:01
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Jak dla mnie w seicento jest kierownica za nisko a sam fotel za wysoko
Z pedałem gazu i odległością pedałów też miałem problemy żeby się przyzwyczaić...
Propo ilości miejsc, to Seicento jest dla mnie samochodem 2 osobowym Najwyżej 3 osoby, bo mam ponad 190 wzrostu i fotel na maxa odsunięty i odchylony lekko tak, że nikt się za mną i po środku zmieści już raczej |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
|
Znakomity
Nałogowiec
Pomógł: 54 razy Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 184 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-03-2013, 11:19
Bolid: Był 1.1 SPI |
|
|
Może ktoś będzie na mnie zły ale prawda jest taka że pozycja za kierownicą to jakaś porażka, fotele przypominają stołki barowe (siedzi się nienaturalnie wysoko), dla mnie kierownica jest zbyt blisko deski rozdzielczej, pedały blisko siebie to jeszcze do przeżycia (no chyba że ktoś w gumiakach jeździ ) ale wspomniany pedał gazu... Pomimo odsuniętego fotela na maxa to jadąc spokojnie ze stałą prędkością w trasie (poniżej 100km/h) ból nogi murowany-jeśli ciągle wyprzedzasz/przyspieszasz/hamujesz to noga pracuje i tak strasznie nie boli. Aby poczuć to wspaniałe uczucie usiądź i spróbuj przednią część stopy podnieść jak najwyżej do góry i tak przytrzymaj chwilę...
Większość osób żeby poczuć się w miarę komfortowo musi odsunąć przednie fotele na maxa a w takim położeniu z tyłu miejsca jest zero. Dorosły za Chiny tam nie wejdzie, nawet fotelika dziecięcego nie wsadzisz bez podsuwania foteli do przodu i wtedy jako kierowca masz masakrę bo ból nóg już przy ruszaniu a jak fotelik lub dorosły za pasażerem to ma on lewe kolano wbite w deskę przy przełączniku od szyb elektrycznych...
A co do letnich upałów to jak w każdym aucie bez klimy... Przydają się elektryczne szyby bo otwierasz obie i jakoś to jest-przy korbach to bardziej upierdliwe. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
luckyboy
Nałogowiec
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo
|
Wysłany: 08-03-2013, 19:32
Bolid: był Actual 1.1 MPI |
|
|
Mam 183cm wzrostu i fotel ustawiam na ostatni ząbek. Pozycja za kierownicą jest jak w dostawczaku - siedzi się pionowo i wysoko, ale wygodnie. Fotele pomimo swojej wielkości i wyglądu są wygodne i można na nich spędzić wiele godzin. Pedał gazu jest za wysoko i wymaga odpowiedniego ułożenia nogi - w czasie wypadu do Chorwacji miałem wiele czasu, aby obrać idealną pozycję Teraz już noga mnie nie boli. Jeżeli mam kogoś wpuścić na tylne fotele, to muszę przybliżyć fotel do kierownicy, co powoduje utrudnione prowadzenie auta, gdyż ciężko operować pedałami. Na codzień autem jeździ moja kobieta i nie ma tych problemów - dla niej Seiko jest idealne Układ wentylacji ma to do siebie, że zawsze dostarcza bardziej gorące powietrze niż jest na dworze - widocznie ogrzewa się od silnika. Latem w upalne dni lepiej wyłączyć dmuchawę, bo tylko nagrzewa się wnętrze jeszcze bardziej |
_________________
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." |
|
|
|
|
saper94
spamer team motórzysta
Pomógł: 47 razy Wiek: 30 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 08-03-2013, 20:44
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Mnie tam denerwuje to że kierownicę mam pomiędzy nogami mimo odsuniętego na max do tyłu fotela i jest mało miejsca No i ułożenie prawej nogi - wygięta w prawo w stronę pedału gazu z powodu ułożenia podłogi...
Denerwujące jest też to że większość pasażerów jak siedzi to przy zmianie biegów wali im się po kolanach, podczas wrzucania 5 biegu lub wstecznego |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
|
|