pytanie o obroty |
Autor |
Wiadomość |
wikus252
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Maj 2011 Posty: 28 Skąd: slask
|
Wysłany: 15-03-2013, 20:09 pytanie o obroty
Bolid: seicento 1.1 |
|
|
witam koledzy mam pytanie co jest jeszcze odpowiedzialne w seicento 1.1 spi za obroty silnika poza silniczkiem krokowym z gory dziekuje za odpowiedzi |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 15-03-2013, 20:24
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Walczysz nadal . Za obroty potrochu odpowiada każdy z czujników to tak jak za oddychanie u człowieka nie odpowiadają tylko płuca ale i przepona oskrzela itp.
Głównie silniczek krokowy potrzebny jest do utrzymania biegu jałowego a tak sygnały do jego uchylenia bądź przymknięcia sterownik czerpie z czujnika temperatury silnika, powietrza, potencjometru uchylenia przepustnicy . |
|
|
|
 |
wikus252
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Maj 2011 Posty: 28 Skąd: slask
|
Wysłany: 15-03-2013, 20:30
Bolid: seicento 1.1 |
|
|
znaczy tak obroty juz ogarniete trzyma 900-950 ale tak jak pisalem auto stoi w miejscu dodam gazu tyrzymam 2500 obrotów puszcze gaz obroty schodza ladnie a jak jade i mam te 2500 obrotow puszczam noge z gazu hamuje to w ostatniej fazie hamowania mrygnie kontrolka oleju i na gazie tez tak jest i pisalem juz ze głownie to sie dzieje przy skrecaniu |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 15-03-2013, 21:35
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Zobacz jakby to było jakbyś ściagnął cienki przewód od odmy z przepustnicy . Masz LPG i zwężkę na przepustnicy - to też ma wpływ na spadek obrotów przy puszczeniu przepustnicy.
Trzymaj poziom oleju zawsze powyżej połowy stanu. Może czujnik ciśnienia oleju też miesza? |
|
|
|
 |
|