Parujący kierunkowskaz z przodu + parujące tylne lampy. |
Autor |
Wiadomość |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 12-04-2013, 22:12 Parujący kierunkowskaz z przodu + parujące tylne lampy.
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Witam.
Od jakiegoś czasu zauważyłem że z przodu paruje mi lewy kierunkowskaz (widać wodę jak się skrapla wewnątrz). Mam pytanie, czy można jakoś temu zaradzić? Ewentualnie jak?
Z tej strony samochód był lekko uderzony. Zderzakiem dosyć ostro ruszyło i dogięło go do reflektora aż. Obudowa kierunka uszkodzona nie była.
Drugi problem to parujące lampy z tyłu. Czy to norma? Da się temu jakoś zaradzić Parują po obydwu stronach. Dodam że wszystko jest oczywiście oryginalne, żadne zamienniki. |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 12-04-2013, 23:13
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
mi tylne oryginalne paruja caly czas - dopiero po peknieciu jednej przestaly... |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
Rollo1323
spamer team

Pomógł: 44 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 1131 Skąd: B-B/Székesfehérvár
|
Wysłany: 13-04-2013, 12:37
Bolid: Seicento Young |
|
|
Masz ori kierunki ? Jeśli zmieniałeś lub ktoś przed Tobą zmieniał to nie ma się co dziwić bo większość zamienników paruje u mnie dzieje się to samo po zmianie z pomarańczowych Carello też mi się skrapla czasem w prawym. Lampy z tyłu podobnie - jak ori nie powinny raczej parować, u mnie pojawia się skroplona woda w lewej lampie ale z powodu że jest na roku pęknięta. |
_________________ Mój Żółw
 |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 13-04-2013, 19:51
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Reflektory , wszystkie kierunki i lampy z tyłu są oryginalne Mają 11 lat i kilka uderzeń przodem przeżyły Podejrzewam że ostatnie uderzenie spowodowało że do lewego się woda dostaje, bo zderzak dogięło i jak go naprostowałem i zamontowałem kierunek to dopiero tak się zaczęło dziać.
Historię samochodu znam, bo pamiętam jak go w salonie rodzice kupowali |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
Emilin
nówka sztuka ;)
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 40 Skąd: WWE
|
Wysłany: 14-04-2013, 09:45
Bolid: Fiat seicento 900 |
|
|
u mnie jak tylne parowały to od spodu malutkim wiertełkiem(rozmiaru nie pamietam) przewierciłem i od tamtej pory nic nie paruje,nie skrapla sie.
oczywiscie przewiercone w takim miejscu ze nic nie widac
pzdr.E |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 14-04-2013, 11:49
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Emilin napisał/a: | u mnie jak tylne parowały to od spodu malutkim wiertełkiem(rozmiaru nie pamietam) przewierciłem i od tamtej pory nic nie paruje,nie skrapla sie.
oczywiscie przewiercone w takim miejscu ze nic nie widac
pzdr.E |
Rozumiem
Pomyślę nad tym |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
Ostatnio zmieniony przez saper94 14-04-2013, 13:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Rollo1323
spamer team

Pomógł: 44 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 1131 Skąd: B-B/Székesfehérvár
|
Wysłany: 14-04-2013, 12:58
Bolid: Seicento Young |
|
|
saper94 taką skromną moją podpowiedzią jeśli nie wymieniałeś lamp z przodu to i tak za niedługo będziesz mógł się podjąć takiej inwestycji przy okazji machnąć kierunki białe |
_________________ Mój Żółw
 |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 14-04-2013, 13:04
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Rollo1323 napisał/a: | saper94 taką skromną moją podpowiedzią jeśli nie wymieniałeś lamp z przodu to i tak za niedługo będziesz mógł się podjąć takiej inwestycji przy okazji machnąć kierunki białe |
Tyle że się trochę wykosztowałbym z nowymi oryginalnymi reflektorami...
A te są okej, świecą bardzo dobrze więc najpierw inne, ważniejsze rzeczy
Propo kierunków, to myślałem nad białymi, ale nie chcę. Te pasują mi do paska bocznego |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
Rollo1323
spamer team

Pomógł: 44 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 1131 Skąd: B-B/Székesfehérvár
|
Wysłany: 14-04-2013, 13:07
Bolid: Seicento Young |
|
|
Ale tam...bedziesz na ori się wykosztowywał... Chyba że chcesz masz na celu mieć zbliżone do seryjki ale to zawsze można przekłamać i przeszczepić szkła same |
_________________ Mój Żółw
 |
|
|
|
 |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 18-04-2013, 22:48
Bolid: One Point One MPI |
|
|
a jak by wziąść wiertło "2" i jakoś z tyłu kierunków w dosyć wysokim punkcie nawiercić dziurkę ^^ ? |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 19-04-2013, 16:35
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Rollo1323, no właśnie ojciec toleruje tylko oryginalne, firmowe części Ja z resztą też na zamiennikach się "przejechałem" du*ą po asfalcie kilka razy i wolę ori
Nigdy nie schodzę poniżej ceny części oryginalnych - jedynie droższe
Propo Lamp, to wszystkie sprawdzałem jeszcze raz (w tym w książce serwisowej) i oryginały Carello
O wierceniu myślałem, lecz zrezygnowałem. Jak wiadomo, kurz, woda i tylko patrzeć jak kierunek w środku zasyfiony cały będzie. Na noc wyjmę go po prostu, wysuszę wodę i zobaczymy czy znowu zaparuje. |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
Rollo1323
spamer team

Pomógł: 44 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 1131 Skąd: B-B/Székesfehérvár
|
Wysłany: 19-04-2013, 17:12
Bolid: Seicento Young |
|
|
Przy okazji możesz go przemyć lekko podgrzaną destylowaną wodą przeczyści się trochę z tego co tam jest i dopiero suszyć |
_________________ Mój Żółw
 |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 19-04-2013, 17:20
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Jak na razie to może poczekać, mam inny problem z coraz mocniejszym wyciekiem spod pokrywy zaworów |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 20-04-2013, 16:16
Bolid: One Point One MPI |
|
|
a czy kierunki można rozebrać tak samo łatwo jak reflektor?? |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
dijack
Nałogowiec Noł lajf

Pomógł: 15 razy Wiek: 32 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 817 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 20-04-2013, 16:44
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
Nie tak samo łatwo ale da się rozebrać. Ostrzegam że istnieje większe ryzyko pęknięcia |
_________________ Pozdrawiam Szymon
SEICENTO NA FACEBOOK'U |
|
|
|
 |
|