Zbiornik na paliwo różnice |
Autor |
Wiadomość |
kidman
nówka sztuka ;)
Dołączył: 19 Maj 2013 Posty: 3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 19-05-2013, 15:30 Zbiornik na paliwo różnice
Bolid: SC 1.1 |
|
|
Witam,
jestem tutaj nowy i w sumie nie znalazłem żadnego podobnego tematu, a nurtuje mnie pytanie
Czy jest jakaś różnica między bakami montowanymi w SC 900, a w SC 1,1? Mam okazję kupić bak po dobrych pieniądzach z SC 900 do SC 1,1 wersja VAN z LPG (mój przegnity i dziurawy), ale nie mam pojęcia czy bak jest taki sam i czy podejdzie, a nie chce wyrzucać pieniążków w błoto.
Proszę o odpowiedź kogoś kto sie orientuje w tym temacie, czy jest jakaś różnica czy mogę śmiało kupić i przełożyć.
Dzięki i pozdrawiam |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 19-05-2013, 15:46
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
W 900 na pewno różnicą jest to że masz tam mocowanie na filtr paliwa, a w 1.1 nie ma Nie wiem jak to dalej do Van-ów się odnosi i czy to jedyna różnica. Jak jedyna to od 900 można montować |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 19-05-2013, 15:50
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
saper94 napisał/a: | W 900 na pewno różnicą jest to że masz tam mocowanie na filtr paliwa, a w 1.1 nie ma |
w 1.1 SPI też masz filtr i mocowanie zapewne również |
|
|
|
 |
Luszeq
Nałogowiec

Pomógł: 5 razy Wiek: 31 Dołączył: 17 Sie 2012 Posty: 463 Skąd: Radymno
|
Wysłany: 19-05-2013, 16:02
Bolid: MAZDA 323F BJ |
|
|
Zgadza się, w SC 1,1 jest mocowanie na filtr od strony pasażera. |
_________________
Karmazynowa strzała |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 19-05-2013, 16:03
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
TheStig, fakt tylko nie wiadomo czy kolega o MPI czy SPI pisze |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 19-05-2013, 16:13
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
nie ma żadnej różnicy 900 od 1.1
a różnica od 1.1 SPI od 1.1 MPI różnią się dzyndzlem na filtr.
oryginalny zbiornik do 900\1.1 SPI 280 zł
oryginalny do MPI 520
kupiłem do SPI i pasuje - mocowanie od filtra mam poprostu puste. amen |
_________________
 |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 19-05-2013, 16:17
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Mocowanie w niczym nie przeszkadza, a jak ktoś chce to można szlifierką machnąć to |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
kidman
nówka sztuka ;)
Dołączył: 19 Maj 2013 Posty: 3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 20-05-2013, 08:00
Bolid: SC 1.1 |
|
|
Czyli jak kupię bak od 900 to bez większych problemów powinien pasować do mojego 1,1?
Dzięki wszystkim za odpowiedzi. |
|
|
|
 |
dijack
Nałogowiec Noł lajf

Pomógł: 15 razy Wiek: 32 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 817 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 20-05-2013, 08:03
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
kidman napisał/a: | Czyli jak kupię bak od 900 to bez większych problemów powinien pasować do mojego 1,1?
Dzięki wszystkim za odpowiedzi. |
Będzie pasował |
_________________ Pozdrawiam Szymon
SEICENTO NA FACEBOOK'U |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 20-05-2013, 09:28
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
nie ważne jaki kupisz będzie pasował, tylko od MPI do SPI nie bedziesz miała dzyndzla na filtr i tu jest problem, w drugą stronę śmiało
kup oryginał - wytrzyma 7-8 lat a nie 1-3 |
_________________
 |
|
|
|
 |
kidman
nówka sztuka ;)
Dołączył: 19 Maj 2013 Posty: 3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 20-05-2013, 17:12
Bolid: SC 1.1 |
|
|
Łukasz, dzięki za odpowiedź.
Nie chcę kupować oryginału ze względu na koszty. Chce jak najmniejszym kosztem wymienić bak z tego względu, że i tak samochód idzie na handel.
Swoje już przeżył, a ja jestem osobą która mimo wszystko nie chce sprzedawać samochodu z jakimiś usterkami.
Dzięki za pomoc. Można temat zamknąć. |
|
|
|
 |
dijack
Nałogowiec Noł lajf

Pomógł: 15 razy Wiek: 32 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 817 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 20-05-2013, 17:16
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
Lepiej dla przyszłego właściciela będzie jak to teraz zakitujesz i wspomnisz mu że bak jest do wymiany. Naprawdę lepiej... |
_________________ Pozdrawiam Szymon
SEICENTO NA FACEBOOK'U |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 20-05-2013, 23:57
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
kidman, przed montażem baku pryśnij go grubo środkiem do ochrony podwozia firmy Boll (na przykład) Przede wszystkim zgrzewy i spód. |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 21-05-2013, 00:00
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
mi poszły 2 puchy, ale po dwóch latach od montażu wygląda jak nowy, także polecam a nawet zalecam |
_________________
 |
|
|
|
 |
|