Stuki w kierownicy podczas jazdy po nierównościach. |
Autor |
Wiadomość |
luckyboy
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo
|
Wysłany: 19-08-2013, 17:03 Stuki w kierownicy podczas jazdy po nierównościach.
Bolid: był Actual 1.1 MPI |
|
|
Witajcie,
zmagam się z problemem przenoszenia się stuków/uderzeń na kierownicę, podczas jazdy po małych nierównościach. Byłem na OSKP i diagnosta nie stwierdził nigdzie luzów, mimo to po przejechaniu studzienki, torów, czuję luz w układzie kierowniczym i stukanie w kierownicę.
Jakieś pomysły?? |
_________________
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." |
|
|
|
 |
jankes
Nałogowiec
Pomógł: 38 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 337 Skąd: trójkąt 3 cesarzy SJ
|
Wysłany: 19-08-2013, 17:10
Bolid: SC sporting & volvo v70 & DAF CF |
|
|
listwa mam to samo |
|
|
|
 |
chomiczkoff
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 3 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 19-08-2013, 17:24
Bolid: Seicento 1.1 mpi |
|
|
Też mam podobnie, ale się nie pogarsza i też uważam że to listwa. W Fiatowskich maglach coś z tym ślimakiem się dzieje ze dostaje luzu. |
_________________
 |
|
|
|
 |
luckyboy
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo
|
Wysłany: 19-08-2013, 17:28
Bolid: był Actual 1.1 MPI |
|
|
Tylko że na postoju nie ma milimetra luzu, ani na kołach, ani na kierownicy. |
_________________
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." |
|
|
|
 |
jankes
Nałogowiec
Pomógł: 38 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 337 Skąd: trójkąt 3 cesarzy SJ
|
Wysłany: 19-08-2013, 17:40
Bolid: SC sporting & volvo v70 & DAF CF |
|
|
u mnie też nie ma luzów na postoju i trzepakach wszystko ok, a na bank hałasuje mi listwa i tylko na małych nierównościach np. na szutrowej, kamienistej drodze |
|
|
|
 |
luckyboy
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo
|
Wysłany: 19-08-2013, 17:42
Bolid: był Actual 1.1 MPI |
|
|
jankes napisał/a: | u mnie też nie ma luzów na postoju i trzepakach wszystko ok, a na bank hałasuje mi listwa i tylko na małych nierównościach np. na szutrowej, kamienistej drodze |
No to mam tak samo. Czy ta przekładnia ma jakąś śrubę regulacyjną do regulacji luzu?? |
_________________
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." |
|
|
|
 |
chomiczkoff
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 3 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 19-08-2013, 17:46
Bolid: Seicento 1.1 mpi |
|
|
luckyboy, wejdź pod auto, złap za magiel i poszarp trochę, przód tył, nie mówię że tam coś będzie latać jak niedokręcone, ale usłyszysz stukanie, właśnie z listwy, najlepiej kanał żeby koła były w naturalnej pozycji. Ja już próbowałem tam dokręcać itd, jest też śruba regulacyjna do kasowania właśnie tego luzu , ale niestety nie znam nikogo jak potrzebowałem, bo by miał taki klucz. Chciałem też magiel wymienić, ale na AlleDrogo same albo używki, albo regeneracja a ani jednemu ani drugiemu nie ufam, jeśli już to nowy ORI. Z miesiąc temu na AlleDrogo był taki za 260 zł nówka ORI, w opakowaniu z końcówkami już, ale zanim się zastanowiłem do wieczora już poszedł. |
_________________
 |
|
|
|
 |
luckyboy
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo
|
Wysłany: 19-08-2013, 17:54
Bolid: był Actual 1.1 MPI |
|
|
Dzięki za info. |
_________________
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." |
|
|
|
 |
|