Seicento 1.1 problem z paskiem alternatora (czujnik położen) |
Autor |
Wiadomość |
myself_justme
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 17 Sie 2013 Posty: 14 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 20-08-2013, 21:55
Bolid: Seicento Van 1.1 :) |
|
|
dsjai |
_________________ Seicento - mały ale waryjot |
Ostatnio zmieniony przez myself_justme 20-08-2013, 23:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
myself_justme
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 17 Sie 2013 Posty: 14 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 20-08-2013, 23:57
Bolid: Seicento Van 1.1 :) |
|
|
seba84_2005 napisał/a: | Pryskales plakiem? |
niestety nie miałem pod ręką muszę spróbować..
macher napisał/a: | Masz sterownik żelowy IAW 59F ? Ich problemem jest często brak sterowania cewką zapłonową. To tylko taka ewentualność. |
nawet nie wiem co to jest i gdzie to się znajduję to jest jakiś moduł sterujący do cewki?
Też wypadało by to sprawdzić jest jakaś metoda bez kupowania nowej częśći?
(nie chce już wydawać kasy na zbędne rzeczy nie zawsze jest opcja oddac czesci)[/quote] |
_________________ Seicento - mały ale waryjot |
|
|
|
 |
HakerBen
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 110 Skąd: Suwałki/Augustów
|
Wysłany: 21-08-2013, 00:13
Bolid: A3 8L |
|
|
myself_justme napisał/a: | ten czujnik wałka to on jest aż taki wrażliwy na dotyk czy co? |
U mnie czujnik jest zamontowany na trytytkę i sej palił zawsze od 1 strzału. |
Ostatnio zmieniony przez HakerBen 21-08-2013, 00:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
myself_justme
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 17 Sie 2013 Posty: 14 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 21-08-2013, 00:14
Bolid: Seicento Van 1.1 :) |
|
|
HakerBen napisał/a: | tytrytkę | a co to takiego? |
_________________ Seicento - mały ale waryjot |
|
|
|
 |
jedi6667
nówka sztuka ;)
Pomógł: 9 razy Wiek: 52 Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 27 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 21-08-2013, 00:22
Bolid: Fiat S.C. 900 |
|
|
Ważna jest odległość czujnika od koła pasowego wału korbowego, masy to on chyba nie łapie bo jest z tworzywa, spróbuj jeśli się uda skręcić to ucho od czujnika z wypustką w której została urwana śruba może jakoś się to będzie trzymało albo rozwiercaj na wylot tylko nie wiem czy jak potem skręcisz to śrubą z nakrętką to ona nie będzie robiła zamieszania w czujniku.
Ja też jestem ciekawy co to jest ta "tytrytka"
Już wiem co to jest, potocznie nazywana opaska z tworzywa zwana "krawatem |
|
|
|
 |
HakerBen
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 110 Skąd: Suwałki/Augustów
|
Wysłany: 21-08-2013, 00:28
Bolid: A3 8L |
|
|
Ok, z racji późnej pory wdał mi się błąd w pisowni - chodziło o trytytkę, czyli o 'opaska zaciskowa z tworzywa sztucznego (ang. zip tie, Cable tie) wyposażona w rząd zębów służących do zapinania, wykorzystywana do spinania wiązek kabli lub prowizorycznie jako kajdanki. Nazwa wzięta została od dźwięku jaki wydają te opaski w momencie zakładania (try-tyt-try-tyt).' Cytując 'fachowe' źródło |
_________________ Sporting na klapie? +30 koni! |
|
|
|
 |
myself_justme
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 17 Sie 2013 Posty: 14 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 22-08-2013, 00:05 :)
Bolid: Seicento Van 1.1 :) |
|
|
dzisiaj kumpel pozyczyl mi lapka z programem podlaczylem i wyszly mi takie bledy...
Moze wiecie co to są za numery i za co odpowiadają?
Chciałbym sie upewnic zanim cokolwiek kupie i potem znowu sie okaze ze to jednak nie to..
030020 - nieznany kod usterki
030020 - nieznany kod usterki
P0335 - sygnal predkosci obrotowej silnika sporadyczny
034060 - nieznany kod usterki
 |
_________________ Seicento - mały ale waryjot |
|
|
|
 |
jedi6667
nówka sztuka ;)
Pomógł: 9 razy Wiek: 52 Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 27 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 22-08-2013, 00:50
Bolid: Fiat S.C. 900 |
|
|
P0335 Czujnik A położenia wału korbowego - usterka
co do reszty błędów to nie wiem bo błędy poprzedzane są literą a nie gołymi cyframi
B = nadwozie
C = podwozie
P = napęd
U = sieć
Pierwsza cyfra po literze to typ kodu:
0 = Generyczne
1 = Charakterystyczne dla producenta
Kolejne dwie (czyli druga i trzecia) cyfra to:
Podsystemy
1 = Pomiar powietrza i paliwa
2 = Pomiar paliwa i powietrza
3 = System zapłonu oraz przerwy zapłonu
4 = Pomocnicza kontrola emisji
5 = Kontrola prędkości pojazdu oraz kontrola jałowa
6 = Obwód wyjściowy komputera
7 = Kontrola skrzyni biegów
8 = Kontrola skrzyni biegów |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 22-08-2013, 06:28
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
j.w.
jakim sprzętem i softem to było sprawdzane? |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
myself_justme
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 17 Sie 2013 Posty: 14 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 22-08-2013, 11:49
Bolid: Seicento Van 1.1 :) |
|
|
w sumie to nawet nie wiem jakim programem z softem on to robił ale dał mi numery błędów ro rozszyfrowania
Czujnik A Położenia Wału Korbowego - to jest ten na dole zaraz koła pasowego? |
_________________ Seicento - mały ale waryjot |
|
|
|
 |
myself_justme
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 17 Sie 2013 Posty: 14 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 22-08-2013, 14:51
Bolid: Seicento Van 1.1 :) |
|
|
Panowie sprawdzilem zalatwilem uzywany ale sprawny czujnik wymienilem i dalej dupa!!
Sprawdzalem plakiem nie ma nadal zaplonu i dalej pokazuje czujnik walka daje tylko jedna iskre nie ma w ogole iskry co teraz powinienem sprawdzic? kable cewke? jedna iskra jest wiec chyba nie to sam juz nie wiem.. |
_________________ Seicento - mały ale waryjot |
|
|
|
 |
freestylo
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 239 Skąd: Podlaskie
|
|
|
|
 |
|