FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wałek 866
Autor Wiadomość
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 25-08-2013, 11:13   wałek 866
   Bolid: Abarth 1.1


Witam , czy jest może temat opisujący wymiany na "wałek 866" w silniki 1.1 MPI (sporting abarth)Czy jest jakieś względne odczucie różnicy? (Nie mam tu namyśli odczucia takiego jak swapa silnikowego) Czy oprócz tej wymiany jest wskazana dodatkowa czynność do zrobienia lub rzecz która należy wymienić??
p.s.

Jaki koszt wymiany + zakup wałka może wynieść i ewentualnie to co jest jeszcze potrzebne a nie wiem:D

Dziękuje za odpowiedź . Pozdrawiam
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 25-08-2013, 11:21   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


byo trochę o tym
http://www.seicento.pl/vi...2&highlight=866
http://www.seicento.pl/vi...5&highlight=866
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 25-08-2013, 11:33   
   Bolid: Abarth 1.1


Dziękuję ci Bardzo:))

Po nie dużym oczytaniu różnicy niby aż tak dużej nie ma , no ale to kwestia sporu dla jednych i drugich hehe:D
Im bardziej się człowiek wdraża w temat doczytuje różnych możliwości związanych z silnikiem 1.1 MPI. Szkoda że wiedz jest mała na ten temat no ale kto pyta nie błądzi.:))
Czy dolot ssacy od Punto I np 75KM + ten wałek 866 sprawdzi się?:))Tzn bieg jałowy - falowanie itp, błeby check engine itp.?

Może jest temat od A do B opisujący w prosty sposób możliwości wykonania zmian w silniku 1.1MPI na częściach od silnika 1.2 8V?

Czy są rodzaje oznaczeń silników 1.2 w Punto ( Troch się czyta o 60,75KM i hm.. nie wiem czy sa wieksze ale nie 16V!!)

Pozdro i dziękuje za zainteresowanie tematem..
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 25-08-2013, 11:41   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


każdy silnik z PI to 176 xxxxxx
nas interesują silniki FIRE 8v:
1.1 55: 176 A6.000 176 B2.000
1.2 60: 176 A7.000 176 B1.000 176 B4.0000
1.2 75: 176 A8.000

86KM to już 16v, a reszta to już nie FIRE.

Ogólnie 60KM w Punto I to były silniki SPI
Także nie ma takiego problemu z rozpoznaniem jak jest kompletny silnik - jak ma listwę to to będzie raczej 75KM :)

Co do modzenia serii 1.1 jest też trochę tematów - trzeba pogrzebać w tym dziale
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
joki 
Bywalec

Pomógł: 9 razy
Wiek: 57
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 98
Skąd: wawa zone
Wysłany: 30-08-2013, 12:56   
   Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed


dyzio_abarth napisał/a:
Dziękuję ci Bardzo:))

Po nie dużym oczytaniu różnicy niby aż tak dużej nie ma , no ale to kwestia sporu dla jednych i drugich hehe:D
Im bardziej się człowiek wdraża w temat doczytuje różnych możliwości związanych z silnikiem 1.1 MPI. Szkoda że wiedz jest mała na ten temat no ale kto pyta nie błądzi.:))
Czy dolot ssacy od Punto I np 75KM + ten wałek 866 sprawdzi się?:))Tzn bieg jałowy - falowanie itp, błeby check engine itp.?

Może jest temat od A do B opisujący w prosty sposób możliwości wykonania zmian w silniku 1.1MPI na częściach od silnika 1.2 8V?

Czy są rodzaje oznaczeń silników 1.2 w Punto ( Troch się czyta o 60,75KM i hm.. nie wiem czy sa wieksze ale nie 16V!!)

Pozdro i dziękuje za zainteresowanie tematem..

heh..
jestes kolejnym poszukiwaczem taniego tuningu :-) ale to jak z jednorożcem -nie istnieje
w fajerkach jest prosty przelicznik
1 KM dodatkowo kosztuje 150-200 zł
ile wydasz tyle dostaiesz
sam wałek do 1.1 MPI nic nie daje poza notorycznym zapalaniem checka
_________________
Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime - Mapa Forum