FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaszczomb sprzedany
Autor Wiadomość
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 16-09-2013, 19:14   

Mógłbym tutaj się rozwodzić w nieskończoność ale po co ? ja oceniam samochód po wykonaniu silników i uważam że cała nowa seria silników VAG-a TDi obecnie jest zlepkiem mniejszych lub większych wad które rozpoczęły serie silników o oznaczeniach BMM,BMN - łącznie z odwrotnie założonymi pierścieniami zgarniającymi :wesoly: - tutaj seria silników JTD,MULTIJET jest o wiele bardziej udana i po prostu trwalsza z kolei najnowsze produkty benzynowe TSI,TFSI też nie napawają optymizmem - VAG do dzisiaj nie opanował sztuki ciasnego pasowania silników które Japończycy z powodzeniem konstruują od prawie 20 lat - niestety o lepkościach 5w20,0w20 można w tych silnikach zapomnieć dlatego bardziej interesują mnie konstrukcje Japońskie - żeby nie było że jestem nastawiony wyłącznie sceptycznie to muszę przyznać że jakość wykonania wnętrza a co za tym idzie jakość materiałów i spasowanie elementów stoi na bardzo wysokim poziomie ale czy wnętrze passata B6 jest lepiej wykonane od mazdy 6 to nie zauważyłem :wink:
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 17-09-2013, 11:41   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


rotax24, a może oni robią tak specjalnie i żeby obniżyć spalanie benzyny, zastępują ją prowizorycznie w pewnej częsci olejem silnikowym... :))
Kierowcy wydaje się że mniej pali (i ma zarówno benzynę jak i diesla) :lol:
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 17-09-2013, 12:59   

saper94 napisał/a:
a może oni robią tak specjalnie i żeby obniżyć spalanie benzyny, zastępują ją prowizorycznie w pewnej częsci olejem silnikowym...
- właśnie i to jest ta pseudo ekologia,zamiast poprawnie skonstruować silnik to robi się gniota co truje jak (dwusuw) po czym zakłada się katalizator który notorycznie jest zapychany resztkami nie spalonego oleju dodatkowo do wypalenia filtra silnik wzbogaca mieszankę i dochodzimy do totalnej paranoi - to jest tak jakbyśmy palili w piecu oponami tylko w nocy żeby nikt nie widział :wesoly:
ps.jeżeli chcieli skorzystać ze spalania mieszanki to mogli wykorzystać sprawdzone silniki wartburga i trabanta z zakładu w Zwikał (NRD) :wesoly:
 
 
jonas 
Bywalec


Wiek: 42
Dołączył: 16 Kwi 2012
Posty: 80
Skąd: Piła
Wysłany: 17-09-2013, 16:59   
   Bolid: 1.1 SPI (był)


To chyba VAG podaje zużycie oleju rzędu litra na 1000 km jako całkowicie normalne? Mój ulubiony koncern-porażka, jak diesla narysował im Fiat (najpierw pompowtryski, a potem Common Raila), to jakoś sobie radzą, ale benzyniaki od lat jednakowo beznadziejne - albo słabe, albo paliwożerne, albo zwyczajne buble, jak ostatnio ABCDEFSI, których nawet zagazować nie można za sensowną kwotę, jak przystało na niemiecki wózek (to taki autoironiczny żart, gazowanie niemieckich samochodów, hłe hłe). Aż dziwne, że ten sam producent może wypuścić Golfa R32 i podobnego Golfa z agregatem spalinowym 1.4, który wpieprza dychę na mieście i ten wspomniany litr oleju na 1000 km.
_________________
2.4 litra i 169 KM, już takich nie robią
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 17-09-2013, 17:20   

jonas napisał/a:
To chyba VAG podaje zużycie oleju rzędu litra na 1000 km jako całkowicie normalne

- dokładnie tak pisze w książce serwisowej vw tourana z silnikiem TFSi - oczywiście jest to wybieg producenta żeby uniknąć naprawy gwarancyjnej - ktoś powie że w większość producentów tak pisze dla asekuracji - owszem ale wspomniany touran dokładnie tyle bierze podczas jazdy autostradowej pomimo przebiegu 26kkm (jeszcze na gwarancji) - tak sobie pluje w brodę znajomy który miał wcześniej suzuki sx4 gdzie robiąc te same trasy na 20kkm nie dolewał ani kropli oleju 0w20 pomimo przebiegu ponad 200kkm :wink:
 
 
JaRabbit 
Nałogowiec

Wiek: 56
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-09-2013, 17:24   
   Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na


Dyskusja akademicka Panowie.
Samochody na F (i inne) się psują i trzeba je naprawiać. Natomiast w autach niemieckich wymienia się jedynie części eksploatacyjne typu pierścienie, sprężarki, dwumasy, wtryski itp :lol:
_________________
SC 1242+6 speed już nie ma
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 17-09-2013, 17:38   

JaRabbit napisał/a:
Natomiast w autach niemieckich wymienia się jedynie części eksploatacyjne typu pierścienie, sprężarki, dwumasy, wtryski itp
- :ok: :wesoly:
 
 
pinin 
Bywalec

Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-09-2013, 20:48   
   Bolid: SC 1.3T


Ależ pleciecie bzdury.

W VW jeżdżą dresiarze? No, tak jak i w Oplu, BMW, Hondzie (choć tutaj przewagę mają Panowie, dla których bardzo ważny jest np. kolor nakrętek pod maską) i niestety, ale w mniejszych wioskach cento po wiejskim tuningu i właścicieli w pełnych zbrojach adidasa też nie brakuje.
VW się psuje? No, tak jak i fiaty. To, że sporo można o tym przeczytać, nie znaczy, że każdy się zepsuje. O Daciach z fabrycznymi instalacjami gazowymi, które jak działały to było święto oczywiście wiecie? O Oplach, które na pierwszych przeglądach nadwozi kwalifikują się do malowania też wiecie? O japończykach gnijących w pierwszych latach użytkowania też?

Więc sory Panowie, ale wolę już takie 2.0 tdi z modem pompy oleju - bo części są wszędzie, technologia naprawy jak i urządzenia diagnostyczne są powszechnie znane. Niestety z multujetem już tak różowo nie jest.

Żeby nie było - fiata mam od 4 lat, forda od 10, a vwejów się już kilka przewinęło. W warsztatach też pracowałem. W VWeju śruby się po prostu odkręca, a wfiacie i fordzie się je tnie. Nie jest tak?
_________________
00' SC 1.3T
04' R53
 
 
Pieki 
Nałogowiec

Wiek: 35
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 242
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 22-09-2013, 21:24   
   Bolid: Fiat Seicento Schumacher


Jebac vagi. Wszędzie tego tyle ze masakra.....
_________________
Szczyrk 2013 # 94 #
 
 
pinin 
Bywalec

Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-09-2013, 21:30   
   Bolid: SC 1.3T


Pieki napisał/a:
Jebac vagi. Wszędzie tego tyle ze masakra.....


No klasa. Poziom dna.
 
 
Pieki 
Nałogowiec

Wiek: 35
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 242
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 22-09-2013, 21:41   
   Bolid: Fiat Seicento Schumacher


pinin napisał/a:
Pieki napisał/a:
Jebac vagi. Wszędzie tego tyle ze masakra.....


No klasa. Poziom dna.



Pisze co myślę. :evil:
_________________
Szczyrk 2013 # 94 #
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 22-09-2013, 21:48   

pinin napisał/a:
Ależ pleciecie bzdury
- nie wiem czy do mnie pijesz ale ja nie piszę o wyższości Fiata nad VAG -iem ale chodzi mi o panujący stereotyp o cudownej bezawaryjności tych samochodów i zakorzeniony w ludności miast i wsi pogląd że Fiat to syf a VW to "gut" auto - niestety jest to mit a często jazda na renomie modeli z lat minionych - niestety dzisiaj i materiały i cięcie kosztów na każdym kroku skutecznie zrównały poziom usterkowości do wspólnego mianownika i VAG już niestety nie bryluje z najnowszymi TDi,TSI,TFSi - mówię o wersjach tych silników po 2010r.
ps.nie mniej darzę szacunkiem wersje TDI 90.110 PS oraz świetny silnik R5 TDI znany głownie z transportera i caravelle i wyjątkowo udany 1,8 T
ps.napisałeś "No klasa.Poziom dna" - w pełni się z Tobą zgadzam :wink:
 
 
Pieki 
Nałogowiec

Wiek: 35
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 242
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 22-09-2013, 21:54   
   Bolid: Fiat Seicento Schumacher


Czy sie zgadzacie z tym czy nie. Nie jeden z vagow jak jade swoim sejem szpanują co oni to nie maja. Śmiejąc sie z fiatów i fordow. Nie lubie tej marki . Polska wolny kraj wiec proszę uszanujcie moj wybór. Pozdrawiam
_________________
Szczyrk 2013 # 94 #
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 22-09-2013, 21:58   

Pieki napisał/a:
Nie jeden z vagow jak jade swoim sejem szpanują co oni to nie maja
- Pieki przecież idiotów w żadnej nacji nie brakuje :wink:
 
 
Tomala 
Nałogowiec


Wiek: 31
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 319
Skąd: Radom
Wysłany: 22-09-2013, 22:01   
   Bolid: Fiat Seicento


Pieki, Ale przecież nikt Cię nie gani za to że nie lubisz vaga, mógłbyś tylko w konstruktywny i kulturalny sposób to napisać, a byłoby cudownie jakbyś jeszcze tą odpowiedź uzasadnić, bo Twoja wypowiedź nie jest jednoznaczna, czytając ją to nie wiem czy nie lubisz vaga czy grupy osób akurat tej mniej sympatycznej którzy nie mają szacunku do innych?

To, że jeździ ich dużo to nie znaczy, że trzeba "ich je***", przepraszam bardzo ale to sejo w polsce sprzedawał się swojego czasu dużo lepiej niż zachodzi konkurenci i co teraz? "jeb** sejo"? Bo wszędzie tyle tego, że masakra? Pieki, ogarnij...
_________________
Było: 1.1SPI by Krawczak.
Jest: 1.4 16v + 6speed R.I.P
:cool:
Czarnuch: http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40941
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum