Przesunięty przez: macher 27-09-2013, 16:34 |
schemat elektryczny pompy paliwowej.. |
Autor |
Wiadomość |
rafoo
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 02 Sty 2013 Posty: 5 Skąd: bielsko-biala
|
Wysłany: 27-09-2013, 15:37 schemat elektryczny pompy paliwowej..
Bolid: sejoso |
|
|
Witam potrzebowal bym opis schemat elektryczny pompy paliwa kolory kabli i jaki nprad tam plynie bo kumpel chce zrobic odciecie pompy paliwa na wlacznik.
jesli ktos cos wie top napiszcie w temacie cos......
pozdro |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 27-09-2013, 16:32
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Jaki silnik? MPI SPI? Do tego wskazany przekaźnik 20A i wyłącznik sterujący tym obwodem. Ampery tam są znaczne. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
rafoo
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 02 Sty 2013 Posty: 5 Skąd: bielsko-biala
|
Wysłany: 27-09-2013, 17:29
Bolid: sejoso |
|
|
Mpi z 2004 roku.a czyli ktory mam przewod tak zrobic na wlacznik ??kolor??czy cala kostke przerobic na wlacznik?? czyli kostka i przewody osobno..napiszcie jak mam to rozwiazac???jakis schemat??[/quote] |
Ostatnio zmieniony przez rafoo 27-09-2013, 17:34, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
rysiu
Nałogowiec ABG

Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Sty 2011 Posty: 764 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 27-09-2013, 17:31
Bolid: Fiat Seicento 0.9 2000r. |
|
|
w 2004r to tylko MPI już były. |
_________________ Kamil, mój bolid:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359469
"Naprawa ABS'u bez komputera jest jak macanie kobiety przez ścianę"
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 27-09-2013, 20:10
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
rafoo napisał/a: | Mpi z 2004 roku.a czyli ktory mam przewod tak zrobic na wlacznik ??kolor??czy cala kostke przerobic na wlacznik?? czyli kostka i przewody osobno..napiszcie jak mam to rozwiazac???jakis schemat?? | [/quote]
Najprościej dostać się do wyłacznika bezwładnościowego na końcu tunelu pod deską rozdzielczą i tam wpiąć się w jeden z przewodów (grubych) . Tam jest masa więc przekaźnik musisz zasilić jeszcze plusem poprzez wyłącznik. Przekaźnik musi być ze stykiem 87a.
opisowo zrobiłbym to tak : Przecinasz jeden gruby przewód masowy przy wyłączniku bezwładnościowym, zakłąasz końcówki konektorowe tzw żeńskie, izolujesz na zewnątrz.
przekaźnik - jego wyprowadzenia nr 30 i 87a oraz 86(od strony styku nr 30 nie od 87a) wpiąłbym w jeden z przewodów przy wyłączniku bezwładnściowym. Styk 85 zasiliłbym plusem poprzez wyłącznik. Plus z bezpiecznika który jest pod napięciem po stacyjce.
Jeśli chodzi o odcięcie pompy na LPG można plus pociągnąć z elektrozaworu na parowniku. Wtedy automatycznie pompa się zatrzyma kiedy silnik będzie pracował na gazie. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
rafoo
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 02 Sty 2013 Posty: 5 Skąd: bielsko-biala
|
Wysłany: 28-09-2013, 09:13
Bolid: sejoso |
|
|
a jakby zrobic to na kostce z tylu pzry pompie..odciac ja i poprowadzic przes wlacznbik. |
|
|
|
 |
sej600
Nałogowiec
Pomógł: 27 razy Dołączył: 21 Paź 2012 Posty: 120 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 28-09-2013, 10:47
Bolid: 1,2 8V |
|
|
Pamiętaj tylko żeby styki zastosowanego wyłącznika miały wymaganą wartość, minimum 20A dla bezpieczeństwa. |
|
|
|
 |
|