FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
sportowy wydech
Autor Wiadomość
kompadress 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 24
Skąd: polska
  Wysłany: 12-10-2013, 21:34   sportowy wydech
   Bolid: fiat seicento


Czy oplaca mi sie kupowac tlumik sportowy koncowy do zwyklej 900-setki ?
Chodzi mi o to zeby byl fajny basowy pomruk xd
 
 
rainek 
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 369
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-10-2013, 21:47   
   Bolid: Biały


Opłaca się bo po założeniu tłumika sportowego będzie basowy pomruk :-P
_________________
"znam ten ból, kiedy ma się dwuosobową gablotę, ale jak kto woli, jedni wolą komfort, ja wybrałem prędkość, więc jeżdżę Seicento"
 
 
 
rysiu 
Nałogowiec
ABG


Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 764
Skąd: Myślenice
Wysłany: 12-10-2013, 22:27   
   Bolid: Fiat Seicento 0.9 2000r.


jak chcesz basowy pomruk to zainwestuj w koncowy od 125p, duzo taniej a wyjdzie na to samo :)
_________________
Kamil, mój bolid:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359469


"Naprawa ABS'u bez komputera jest jak macanie kobiety przez ścianę"
 
 
 
kompadress 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 24
Skąd: polska
Wysłany: 13-10-2013, 16:08   
   Bolid: fiat seicento


Ktory bylby fajnie pasowal tak zeby sie wpasowal w zderzak a nie che tez malej koncowki wydechu.

http://allegro.pl/tlumik-...3590768238.html

http://allegro.pl/tlumik-...3601544928.html

inne propozycje mile widziane :))
 
 
rainek 
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 369
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-10-2013, 22:05   
   Bolid: Biały


Zbyt duża końcówka będzie wieśniacko wyglądać a wybierz taką która Ci sie najbardziej podoba. Chociaż wiem że to żaden pogląd ale mniej więcej możesz sobie zobaczyć na yt kto jakie ma tlumiki i jak brzmią.
_________________
"znam ten ból, kiedy ma się dwuosobową gablotę, ale jak kto woli, jedni wolą komfort, ja wybrałem prędkość, więc jeżdżę Seicento"
 
 
 
eivel 
Nałogowiec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 135
Skąd: Elbląg NE
Wysłany: 13-10-2013, 23:13   
   Bolid: Fiat 126p Opel Astra G


Sam planuje zakupić do Seja wydech Mugena. Wiem, ze większość napisze, ze lepiej kupić od dużego fiata itp. Ale jak dla mnie wydech Mugena wygląda dużo lepiej, oraz brzmienie ma bardziej basowe.

Polecam Ci ten wydech,
http://allegro.pl/tlumik-...3592925732.html


Zerknij sobie na ten filmik

http://www.youtube.com/watch?v=ESrcYd1GY0E
_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców"

Colin McRae

Moje Seicento

http://www.seicento.pl/vi...78b5218d#499519
 
 
iNteNse 
Nałogowiec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 835
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 14-10-2013, 08:29   
   Bolid: White lover


Wygląda i pasuje jak wół do karety. Sory, ale według mnie trzeba mieć trochę gustu.
_________________
Youtube
White lover

All bad things must come to an end..
 
 
eivel 
Nałogowiec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 135
Skąd: Elbląg NE
Wysłany: 14-10-2013, 11:34   
   Bolid: Fiat 126p Opel Astra G


Rzecz gustu, ja osobiście nie robiłbym tego wydechu po skosie jak to wygląda w Sejku. :wink:
_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców"

Colin McRae

Moje Seicento

http://www.seicento.pl/vi...78b5218d#499519
 
 
Grosik 
Nałogowiec


Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 279
Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 14-10-2013, 12:21   
   Bolid: Sejko 1.1 MPi


Sejko jest za małym autkiem, do tak dużych rur i to nie wygląda dobrze i można trafić do działu "wieśniackie seje" :D
_________________
Mój Sejczak - http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=42954
 
 
 
rainek 
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 369
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-10-2013, 12:28   
   Bolid: Biały


Szczególnie jeśli pod maską seria 900 ale jak chce to niech zakłada kto mu zabroni?
_________________
"znam ten ból, kiedy ma się dwuosobową gablotę, ale jak kto woli, jedni wolą komfort, ja wybrałem prędkość, więc jeżdżę Seicento"
 
 
 
rafal8818 
spamer team
Cento?lązak


Pomógł: 20 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 1652
Skąd: Zabrze
Wysłany: 14-10-2013, 14:22   
   Bolid: Seicento S-Class 1.1 66.6KM


Grosik napisał/a:
Sejko jest za małym autkiem, do tak dużych rur i to nie wygląda dobrze i można trafić do działu "wieśniackie seje" :D

x2
Chcesz ładnie i nie małe ?
Ulter z końcówką 100mm
Jest ładnie, głośno ale bez przegięcia, masz homologację na wydech ( wiem ile taki papier jest warty ale wydech jest dedykowany czyli pasuje idealnie zdejmujesz stary zakładasz nowy i zero przeróbek ) i co najważniejsze nie zalatuje na wieś tuning jak montowanie mugena we Włochu :mur:
_________________
Szczyrk 2014 - #75
Było Seicento 1.1 66HP-> http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=30393
Jest Lew 308 1.6 112HP :P -> http://www.seicento.pl/vi...r=asc&start=757
 
 
 
kompadress 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 24
Skąd: polska
Wysłany: 14-10-2013, 20:32   
   Bolid: fiat seicento


x2
Chcesz ładnie i nie małe ?
Ulter z końcówką 100mm
Jest ładnie, głośno ale bez przegięcia, masz homologację na wydech ( wiem ile taki papier jest warty ale wydech jest dedykowany czyli pasuje idealnie zdejmujesz stary zakładasz nowy i zero przeróbek ) i co najważniejsze nie zalatuje na wieś tuning jak montowanie mugena we Włochu :mur: [/quote]

ale tak patrzac na te koncowki to nie sa tanie a dolozyc troche wiecej i mam sportowy wydech.

Ale to jeszcze mam czas wiec musze pomyslec ktore rozwiazanie bedzie dobre
 
 
rafal8818 
spamer team
Cento?lązak


Pomógł: 20 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 1652
Skąd: Zabrze
Wysłany: 14-10-2013, 22:24   
   Bolid: Seicento S-Class 1.1 66.6KM


kompadress napisał/a:
rafal8818 napisał/a:
x2
Chcesz ładnie i nie małe ?
Ulter z końcówką 100mm
Jest ładnie, głośno ale bez przegięcia, masz homologację na wydech ( wiem ile taki papier jest warty ale wydech jest dedykowany czyli pasuje idealnie zdejmujesz stary zakładasz nowy i zero przeróbek ) i co najważniejsze nie zalatuje na wieś tuning jak montowanie mugena we Włochu :mur:


ale tak patrzac na te koncowki to nie sa tanie a dolozyc troche wiecej i mam sportowy wydech.

Ale to jeszcze mam czas wiec musze pomyslec ktore rozwiazanie bedzie dobre

Nie końcówki tylko jak w seju wymieniasz tylny wydech to jest to prawie całość .... zostaje kolektor i katalizator i tyle ... reszta to ulter ...
Na allegro wyszarpiesz nowego ultera za ok 350zł więc bez przesady że to dużo :))
_________________
Szczyrk 2014 - #75
Było Seicento 1.1 66HP-> http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=30393
Jest Lew 308 1.6 112HP :P -> http://www.seicento.pl/vi...r=asc&start=757
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum