szklanki |
Autor |
Wiadomość |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 35 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 23-10-2013, 21:09 szklanki
Bolid: One Point One MPI |
|
|
ok siemano...
dużymi krokami zbliża się u mnie wymiana UPG... przy okazji rozrząd będzie, Olej, oraz chłodziwo
pomyślałem że może mógłbym machnąć jeszcze szklanki bo jak juz olej wlewam nie najtańszy... to fajnie by było zeby silnik mruczał like brand new...
niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu jeśli się mylę ale czy w seju 1.1 mpi są regulowane hydraulicznie popychacze? i nie ma tam żadnej manualnej regulacji? Plug&Play ?
i czy mogli byście mi zapodać linka gdzie mógłbym kupić takie popychacze? bo na allegro nie mogę znaleźć |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 23-10-2013, 22:06
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
w 1.1 masz regulację na płytkach |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
sej600
Nałogowiec
Pomógł: 27 razy Dołączył: 21 Paź 2012 Posty: 120 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 23-10-2013, 22:14
Bolid: 1,2 8V |
|
|
Oznaczenie: R4 176B2.000 OHC.
Pojemność: 1108 cm³. Moc maksymalna
54 KM. Jednopunktowy wtrysk paliwa
(w Cinquecento i Seicento).
Oznaczenie: R4 187A1.000 OHC.
Pojemność: 1108 cm³. Moc maksymalna
54 KM . Wielopunktowy wtrysk paliwa
(tylko w Seicento).
Najlepszy silnik w gamie Cinquecento i
Seicento. Został zaadaptowany z modelu
Punto w 1994 roku. W Cinquecento trafił
do wersji Sporting. W Seicento montowany
był zarówno w Sportingach jak też w
„zwykłych” wersjach. Jednostka ma żeliwny
blok i głowicę ze stopów lekkich. Wał
korbowy jest podparty w pięciu miejscach
co wyraźnie podnosi wytrzymałość tej
konstrukcji. Wałek rozrządu jest umieszczony
w głowicy i napędzany paskiem
rozrządu. Podobnie jak w obu mniejszych
silnikach, producent zastosował tu hydrauliczną
kompensację luzu zaworowego. |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 23-10-2013, 22:28
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
http://www.autocentrum.pl...IRE__1__54.html
|
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 35 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 23-10-2013, 22:42
Bolid: One Point One MPI |
|
|
no niby jednostka nowoczesna to raczej hydraulika...
cóż i tak głowa do zdjęcia to się rzuci okiem
i każdy kogo pytam mówi płytki... |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 23-10-2013, 22:50
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
Chopie przeca od samego początku mówię
masz obrazki z epera jeszcze
 |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
sej600
Nałogowiec
Pomógł: 27 razy Dołączył: 21 Paź 2012 Posty: 120 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 24-10-2013, 16:15
Bolid: 1,2 8V |
|
|
Olonor, Sprawdź pw. |
|
|
|
 |
|