wymiana sprzęgła |
Autor |
Wiadomość |
puma_01
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 133 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 26-04-2012, 16:29
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
mechanik bo nie bardzo mam jak wymienić i nie wiem czy bym potrafił:( |
|
|
|
 |
puma_01
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 133 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 02-05-2012, 23:19
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
Mam jeszcze pytanie, jaki polecacie dobry olej do skrzyni? Hipol wystarczający jest? Nie chcę jakiegoś złego. Polecicie jakiś żeby był dobry cena do jakości? i ile rzeczywiście wchodzi? 2l wystarczą? |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 02-05-2012, 23:39
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
tutela synch |
_________________
 |
|
|
|
 |
albertuning
nówka sztuka ;)
Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 24 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 08-05-2012, 12:07
Bolid: Sejo 2001 1.1 MPI LPG |
|
|
Właśnie odebrałem samochód po wymianie kompletnego sprzęgła i mam pytanko, bo czuję, że jest tak jakby go brakuje przy wrzucaniu biegu. Jak wrzucam bieg to mam wrażenie, że na koniec jest jest ciężej, nie wiem jak to wytłumaczyć. Czy coś dam radę podregulować, czy zostawić jak jest? |
|
|
|
 |
Bart#155
nówka sztuka ;)
Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 7 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 08-05-2012, 12:28
Bolid: Fiat Seicento Sporting |
|
|
najlepiej podjechać do warsztatu gdzie robiłeś i poproś żeby wyregulowali tak jak Tobie pasuje |
|
|
|
 |
Znakomity
Nałogowiec
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 184 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-05-2012, 15:17
Bolid: Był 1.1 SPI |
|
|
albertuning napisał/a: | Właśnie odebrałem samochód po wymianie kompletnego sprzęgła i mam pytanko, bo czuję, że jest tak jakby go brakuje przy wrzucaniu biegu. Jak wrzucam bieg to mam wrażenie, że na koniec jest jest ciężej, nie wiem jak to wytłumaczyć. Czy coś dam radę podregulować, czy zostawić jak jest? |
A pedały sprzęgła i hamulca są równo w spoczynku |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
|
|
|
 |
albertuning
nówka sztuka ;)
Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 24 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 08-05-2012, 21:05
Bolid: Sejo 2001 1.1 MPI LPG |
|
|
Z tego co pamiętam to tak. |
|
|
|
 |
endriu
Nałogowiec

Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 113 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 25-11-2013, 22:20
Bolid: seicento |
|
|
odkopie trochę temat,
wydaje mi się ze silnik się poci na połączeniu skrzynia biegów-silnik, tam jest jakaś uszczelka czy coś? Będę wymieniał komplet sprzęgła, mechanik pewnie powie mi co i jak, jak rozbierze ale chciałbym w razie co kupić części na zapas, co będę potrzebował żeby zlikwidować ten wyciek jeśli jest? |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 25-11-2013, 22:47
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
Uszczelniacz wału korbowego tam jest, pod kołem zamachowym. |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 25-11-2013, 22:52
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
ew uszczelniacz wałka skrzyni |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
endriu
Nałogowiec

Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 113 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 25-11-2013, 23:57
Bolid: seicento |
|
|
teraz widzę ze nie dopisałem że to pocenie jest na łączeniu od góry bliżej ściany grodziowej, nadal to może być ten uszczelniacz?, bo jeśli nie to pewnie po prostu skądś to spływa. |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 26-11-2013, 09:49
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
może leje się z pod podstawy cewek ew pokrywy zaworów ? |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 26-11-2013, 10:45
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
fotki daj, bedzie jasne |
|
|
|
 |
endriu
Nałogowiec

Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 113 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 26-11-2013, 19:42
Bolid: seicento |
|
|
zamówiłem tez ten uszczelniacz w razie czego -corteco, kosztuje grosze. Mechanik obejrzy i zobaczymy, zastanawiam się czy go wymieniać jeśli będzie dobry, ktoś tu napisał ze jeśli jest ok to lepiej nie wymieniać, z drugiej jednak strony kosztuje grosze robota chyba tez jedna, a co nowy to nowy. Bo teraz jest dobry a za chwile może puścić. Jak wy to widzicie ? |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 26-11-2013, 20:14
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
Ja przy roziórce silnika na remont nie przejmowałem się ze nie leci tylko odżałowałem 30 zł i wymieniłem oba przy zamachu i przy rozrządzie i też corteco. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
|