Wymiana baku |
Autor |
Wiadomość |
jaro74
Nałogowiec

Dołączył: 18 Sty 2012 Posty: 164 Skąd: Mikołów
|
|
|
|
 |
jacob88
Bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 61 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 05-12-2013, 11:25
Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005 |
|
|
Linda napisał/a: | do wielupunkta są droższe... i i tak nieźle powiedział (chyba jescze na starym numerze, bo faktycznie stał 566)
aktualne ceny się kształtują 375 za SPI i ....... 1780 za MPI... |
No widzę, że kolega ma konkretne pojęcie. To mam jeszcze pytanie, co brać do mpi? nigdy nie oszczędzałem na aucie, ale w tym miesiącu wydałem już z 1,5 tys i mam dosyć. Brać ten za 375 do spi (pytanie czy podejdzie bez problemów do mojego) czy zwykły jakiś za 130 i go bitgumem potraktować i się wyj**** na to i tyle. |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 05-12-2013, 11:46
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
Oryginał bierz do SPI, różnią sie tylko tym, że ten od SPI ma mocowanie do filtra paliwa, ktore w niczym nie przeszkadza. |
|
|
|
 |
jacob88
Bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 61 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 05-12-2013, 11:51
Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005 |
|
|
Ale w sumie co to za oryginał, skoro niby orginalny kosztuje 1700 a ten 370. Babka w sklepie z częściami do fiata powiedziała mi przez tel, że jak mechanicy fiata przyjeżdżają po części do aut, które robią w serwisie to biorą ten najtańszy za 150 nieważne do jakiego silnika... To tak przy okazji piszę, jak to nasze autka robią "fachowcy". |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 05-12-2013, 11:52
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
jacob88 napisał/a: |
No widzę, że kolega ma konkretne pojęcie. To mam jeszcze pytanie, co brać do mpi? |
no.. z racji wykonywanej pracy wypada mi się orientować
ta jak Stig napisał pasi jeden zbiornik do drugiego... czemu aż taka rozbieżność w cenach? Pojęcia nie mam
jacob88 napisał/a: | Ale w sumie co to za oryginał, skoro niby orginalny kosztuje 1700 a ten 370. |
I to i to jest oryginał - jeden dedykowany do SPI, drugi do MPI. W katalogu występują pod dwoma różnymi numerami. Różnica cenowa straszna, różnica między zbiornikami prawie żadna.
jacob88 napisał/a: |
Babka w sklepie z częściami do fiata powiedziała mi przez tel, że jak mechanicy fiata przyjeżdżają po części do aut, które robią w serwisie... |
co to za serwis? jesteś pewny, że mowa o ASO? Te mają swoje własne dostawy bezpośrednio z Bielska i nie muszą mechanicy jeździć nigdzie po części (chyba, że klient wyraźnie zażyczy sobie zamiennik, to wtedy się bierze dopiero z hurtowni) |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
jacob88
Bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 61 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 05-12-2013, 12:42
Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005 |
|
|
Linda napisał/a: | jacob88 napisał/a: |
No widzę, że kolega ma konkretne pojęcie. To mam jeszcze pytanie, co brać do mpi? |
no.. z racji wykonywanej pracy wypada mi się orientować
ta jak Stig napisał pasi jeden zbiornik do drugiego... czemu aż taka rozbieżność w cenach? Pojęcia nie mam
jacob88 napisał/a: | Ale w sumie co to za oryginał, skoro niby orginalny kosztuje 1700 a ten 370. |
I to i to jest oryginał - jeden dedykowany do SPI, drugi do MPI. W katalogu występują pod dwoma różnymi numerami. Różnica cenowa straszna, różnica między zbiornikami prawie żadna.
jacob88 napisał/a: |
Babka w sklepie z częściami do fiata powiedziała mi przez tel, że jak mechanicy fiata przyjeżdżają po części do aut, które robią w serwisie... |
co to za serwis? jesteś pewny, że mowa o ASO? Te mają swoje własne dostawy bezpośrednio z Bielska i nie muszą mechanicy jeździć nigdzie po części (chyba, że klient wyraźnie zażyczy sobie zamiennik, to wtedy się bierze dopiero z hurtowni) |
A wiesz, nie wiem cytowałem to co mi ta babka powiedziała a ile w tym prawdy to nikt z nas pewnie nie wie. To jaki brać ten zbiornik, lepiej się wykosztować na ten za 370 (w tym miesiącu to ze 2 tys będzie już w seja) czy jakiś zamiennik za 130 czy tam 150 i jezdzić i mieć w 4 literach?! |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 05-12-2013, 13:19
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Tylko nie przyświecaj sobie lampą na 230V przy wymianie Ostatnio jeden na warsztacie u nas w mieście przyświecał podczas wymiany cieknącego baku w seicento i straty 45 000 zł wyniosły, a facet z ciężkimi poparzeniami... |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
proshotter
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 05-12-2013, 13:55
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Jakby co mam używkę na sprzedaż...
W sklepie gwarantowali ze łoryginał.
80 zł
Jak by co to PW |
_________________
Sc 1.4 16v
YT
 |
|
|
|
 |
jacob88
Bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 61 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 09-12-2013, 15:19
Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005 |
|
|
Wymiana zbiornika przynajmniej u mnie to jakaś masakra, a pomysł genialnych inżynierów fiata, żeby pompa była średnicy takiej samej jak otwór w zbiorniku to debilizm w czystej postaci. i praktycznie nie sposób wykręcić wszystkie śruby w "całości". Powodzenia i cierpliwości w samodzielnej naprawie dla tych których to czeka.. |
|
|
|
 |
Kapi
nówka sztuka ;)

Wiek: 29 Dołączył: 11 Cze 2013 Posty: 43 Skąd: Chełmek
|
Wysłany: 09-12-2013, 15:47
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
Nie wiem co tak dużo osób narzeka na tą pompe paliwa, przecież bez problemu
się ją wyciąga i wkłada |
|
|
|
 |
kamilen
Bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 67 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 09-12-2013, 16:28
Bolid: Honda Civic EU7, Fiat Punto I 1.2 16V |
|
|
Też nie rozumiem w czym problem.
Seicento to prosta konstrukcja i proste naprawy. Spróbuj wyjąć alternator w nowej Hondzie CRV albo wymienić filtr przeciwpyłkowy w Focusie II to dopiero będziesz narzekał |
_________________ No ABS, no airbag, DIE LIKE A MAN!!!
programy do diagnostyki, instrukcje obsługi, manuale samochodowe http://chomikuj.pl/kamgad1
http://furgonetka.pl/konto/partner/18023 - tanie przesyłki kurierskie |
|
|
|
 |
automaniak126
Nałogowiec

Pomógł: 25 razy Dołączył: 29 Sty 2011 Posty: 285 Skąd: z rodziny Fiata
|
Wysłany: 09-12-2013, 18:27
Bolid: Seicento |
|
|
kamilen napisał/a: | Też nie rozumiem w czym problem.
Seicento to prosta konstrukcja i proste naprawy. Spróbuj wyjąć alternator w nowej Hondzie CRV albo wymienić filtr przeciwpyłkowy w Focusie II to dopiero będziesz narzekał |
heh albo wymieniać żarówkę z przodu w nowych niektórych toyotach:D |
_________________ Kupujesz auto, ale nie do końca ogarniasz temat? Chętnie pomogę w mojej okolicy. Mogę dojechać. Info na pw. |
|
|
|
 |
jacob88
Bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 61 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 09-12-2013, 23:26
Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005 |
|
|
Jak bez problemu się ją wyciąga to chyba inny samochód robiłem. Poza sejem są jeszcze 3 hondy w rodzinie: najnowszy accord, civic 4d 2011, civic 6 gen i z żadnym nie ma takich wynalazków, zaczepów, plastikowych żabek, koszyczków i stu innych cudów. Ale to moje subiektywne zdanie na podstawie własnych obserwacji przy samochodach. |
|
|
|
 |
|