Wymiana uszczelki pod głowicą 1.1 MPI |
Autor |
Wiadomość |
WojciechD
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 14-12-2013, 15:37 Wymiana uszczelki pod głowicą 1.1 MPI
Bolid: SC 1.1 MPI |
|
|
Witam wszystkich,
Poszukuję łopatologicznego wytłumaczenia, jak i które części demontować aby wyjąć głowicę, ponieważ nie chciałbym robić za dużej rozbiórki. Przejrzałem sporo tematów na forum jednak nie znalazłem tego czego szukałem.
Głównie chodzi o demontaż kolektora wydechowego. Czy potrzeba demontować zderzak ? Czy jest jakiś inny magiczny sposób? Czy potrzebne będzie wyciągnięcie silnika? |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 14-12-2013, 18:00
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
masz jakieś pojęcie o mechanice? posiadasz klucz dynamometryczny?
Jeżeli nie to zostaw to mechanikowi |
_________________ >>>>>>Moje wozidło<<<<<<
900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 |
|
|
|
 |
Dawid94Moloj
Nałogowiec
Pomógł: 11 razy Wiek: 30 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 156 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14-12-2013, 18:33
Bolid: Seicento 2002r. |
|
|
WojciechD, kolega wyżej dobrze piszę. Skoro założyłeś temat to znaczy, że ciężko by Ci było to zrobić.
Nad głowicą trzeba spędzić przynajmniej 5 godzin, żeby to było zrobione jak należy.
mnie same przygotowanie - rozbiórka wszystkiego co przeszkadzało zajęło 1,5h.
Lepiej znajdź mechanika znajomego, który to zrobi najlepiej u siebie na podwórku, a nie w zakładzie. |
_________________ trzeba coś stracić, by coś docenić.
żeby odzyskać, trzeba się zmienić. |
|
|
|
 |
WojciechD
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 14-12-2013, 19:00
Bolid: SC 1.1 MPI |
|
|
Panowie, proste pytanie było, w jaki sposób ktoś kto to już robił wyjął kolektor wydechowy.
Robiłem już sporo rzeczy przy aucie, klucz dynamometryczny mam, garaż z kanałem także. Pytanie uzasadniłem nie chcę robić niepotrzebnych rzeczy typu ściągnięcie zderzaka, jeśli jest inny sposób. Górne śruby od kolektora poluzowałem. Ekran na kolektorze musiałem odgiąć bo nie da rady go odkręcić (chyba że istnieje klucz 9,5 ew. później będę szukał innego rozwiązania może łeb śruby gumówką przejadę i płaskim śrubokrętem spróbuje jak siły starczy ). Od dołu zdaje się nie będzie miejsca tego odkręcić. Czasu mam więcej niż na pewno potrzeba. Chcę zrobić sam, bo ma mi kto pomóc (z doświadczeniem).
Fakt zadania przez kogoś pytania na forum, chyba nie oznacza że ktoś czegoś kompletnie nie ogarnia, w przeciwnym wypadku po co by było to forum ? |
|
|
|
 |
margwi
nówka sztuka ;)
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 26 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 14-12-2013, 20:43
Bolid: seicento Van 1.1mpi, chrysler voyager 2,4 |
|
|
jeśli masz kanał , obędzie się bez demontażu zderzaka, silnika nie ma potrzeby wyjmować . a zdjąć musisz oba kolektory i wszystkie przewody z czujników oraz wtryski, |
_________________ było siena 1,6, Cc700 jest SC1,1 jeśli chodzi o fiaty
http://www.autocentrum.pl...-seicento-2004/
 |
|
|
|
 |
WojciechD
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 15-12-2013, 13:41
Bolid: SC 1.1 MPI |
|
|
Ok dzięki margwi dałem radę |
|
|
|
 |
|