Piszczenie przy skręcaniu. |
Autor |
Wiadomość |
zangariev
nówka sztuka ;)
Wiek: 33 Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 9 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-01-2014, 10:40 Piszczenie przy skręcaniu.
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Witam Panowie/Panie,
Mam mały problem z moim szerszeniem. Mianowicie przy skręcaniu w lewo słychać dosyć uciążliwy pisk z prawego koła. Nie jest on zbyt głośny ale po prostu irytuje. Przeglądnąłem tarcze i klocki, zresztą wymieniłem na nowe i brak zmian. Dodatkowo dzisiaj rano po przymrozku zaraz po ruszeniu do pracy przy zmianie z 4 na 5 bieg, było słychać przez jakieś 50m dosyć głośny pisk.
Pewne podejrzenia mam, ale chciałbym cię dowiedzieć na co powinienem zwrócić uwagę przy ew. naprawie.
Z góry dziękuję za odpowiedź! |
|
|
|
 |
Dawid94Moloj
Nałogowiec
Pomógł: 11 razy Wiek: 30 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 156 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-01-2014, 11:02
Bolid: Seicento 2002r. |
|
|
ciężko jest ocenić, gdy się nie jedzie ani nic nie widać
może to być zbieżność. Sprawdź opony czy równo się zdzierają.
może to być nawet małe ciśnienie w oponach.
najprawdopodobniej jest zakrzywiona blaszka i trze o tarczę. |
_________________ trzeba coś stracić, by coś docenić.
żeby odzyskać, trzeba się zmienić. |
|
|
|
 |
rysiu
Nałogowiec ABG

Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Sty 2011 Posty: 764 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 02-01-2014, 11:39
Bolid: Fiat Seicento 0.9 2000r. |
|
|
Cytat: | najprawdopodobniej jest zakrzywiona blaszka i trze o tarczę. |
też od tego bym zaczął |
_________________ Kamil, mój bolid:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359469
"Naprawa ABS'u bez komputera jest jak macanie kobiety przez ścianę"
 |
|
|
|
 |
MateuszLDZ
Bywalec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 71 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-01-2014, 13:13
Bolid: Seicento VAN 1,2 16V |
|
|
Na pewno nie piszczy pasek napędu alternatora? |
|
|
|
 |
zangariev
nówka sztuka ;)
Wiek: 33 Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 9 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-01-2014, 14:29
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Pasek to na pewno nie jest. Sprawdzone, wykluczone. Zbieżność sprawdzona również ok. Około dwa tygodnie temu wyrównywałem ciśnienie w oponach bo przerzucałem na zimowe i jest ustawione z dokładnością do 0,1 bar. Sprawdzę, tę blaszkę jak wrócę z pracy. Mówicie Panowie o tej od wewnętrznej strony tarczy? |
|
|
|
 |
rysiu
Nałogowiec ABG

Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Sty 2011 Posty: 764 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 02-01-2014, 15:09
Bolid: Fiat Seicento 0.9 2000r. |
|
|
zangariev napisał/a: | Pasek to na pewno nie jest. Sprawdzone, wykluczone. Zbieżność sprawdzona również ok. Około dwa tygodnie temu wyrównywałem ciśnienie w oponach bo przerzucałem na zimowe i jest ustawione z dokładnością do 0,1 bar. Sprawdzę, tę blaszkę jak wrócę z pracy. Mówicie Panowie o tej od wewnętrznej strony tarczy? |
tak, to ta blaszka. dla pewności, nawet jeśli wszystko będzie wyglądało OK, włóź między tarcze a tą osłone śrubokręt i odegnij ją |
_________________ Kamil, mój bolid:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359469
"Naprawa ABS'u bez komputera jest jak macanie kobiety przez ścianę"
 |
|
|
|
 |
|