1.1 mpi ---> 1,2 8v MPI |
Autor |
Wiadomość |
maylo933
nówka sztuka ;)
Wiek: 32 Dołączył: 05 Wrz 2010 Posty: 22 Skąd: Pyskowice
|
Wysłany: 21-01-2014, 22:18 1.1 mpi ---> 1,2 8v MPI
Bolid: Fiat Seicento VAN 1.2 MPI |
|
|
Witam ! Mam problem który mnie napotkał przy swapie silnika ! Chce wstawic kompa z p1 1.2 8v mpi ale wtyczki do kompa się różnią (ja mam dwie , a komp ma jedną jak w spi)! i moje pytanie brzmi , czy mozna uciąć seryjną wtyczkę i zastąpić ją po przez lutowanie wtyczka z spi ? czy lepiej zmienić całą wiązkę z spi ? i czy dużo jest roboty z wymianą wiązki i czy to trudne?
aha mam jeszcze gaz podpiety pod seryjną wiązkę
Pozdrawiam i czekam na pomoc |
|
|
|
 |
Adam B
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 140 Skąd: Zagnańsk
|
Wysłany: 21-01-2014, 22:33
Bolid: SCV 1.2 |
|
|
kup wiązkę |
|
|
|
 |
maylo933
nówka sztuka ;)
Wiek: 32 Dołączył: 05 Wrz 2010 Posty: 22 Skąd: Pyskowice
|
Wysłany: 22-01-2014, 18:15
Bolid: Fiat Seicento VAN 1.2 MPI |
|
|
trudno ją wymienić ? chce pojechać na szrot i wyciągnąć z jakiegoś seja 1.1 spi tylko nie wiem gdzie ją odciąć ? pomocy ludziska ..... w elektryce i elektronice jestem cięki bolek :(bardzo proszę o jakąś instrukcje w przeróbce / montażu i demontażu wiązki bede bardzo wdzięczny |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 22-01-2014, 18:41
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Ja miałem w 1.1 centralkę hybrydę 59F, obciąłem obie wtyczki i połączyłem w jedną pod kompa z 1.2 16V. 5 godzin lutowania na luzie, ale praktycznie od nowa wiązkę silnika zrobiłem. Przelatane 16,5tyś. km bez problemu. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 23-01-2014, 18:37
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
ir3n3usz napisał/a: | Ja miałem w 1.1 centralkę hybrydę 59F, obciąłem obie wtyczki i połączyłem w jedną pod kompa z 1.2 16V. 5 godzin lutowania na luzie, ale praktycznie od nowa wiązkę silnika zrobiłem. Przelatane 16,5tyś. km bez problemu. |
taka przeróbka jest dobra dla kogoś kto ogarnia temat bo polutować kable tak żeby nie "zaszumieć" sygnałów to trzeba mieć o tym pojęcie (już nie mowie o podłączeniu wszystkiego jak trzeba)
autorowi wątku proponuje wizytę na szrocie przegrzebanie starszych fiatów odnalezienie auta z taka sama wtyczka od kompa i wyrwanie kawałka wiązki z co najmniej wtyczkami od czujnika położenia walu i sondy lambda, resztę można przelutować z wiązki jaką już masz według schematów z forum
co do poziomu trudności takiej operacji to nie jest takie hop siup bo wiązki są miejscami splatane i wyjąć się jej tak po prostu na szybko nie da (przy tej pogodzie raczej nie będziesz się z tym pieścił) wiec będziesz musiał ciąć im bliżej kabiny tym mniejsza szansa ze utniesz coś istotnego (kable które idą do kabiny i tak będziesz musiał lutować) |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
|