FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
swap, czy tunning 1.1 spi
Autor Wiadomość
SHARKI 
Bywalec

Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: wwa
Wysłany: 22-02-2014, 14:00   swap, czy tunning 1.1 spi
   Bolid: sejas


Tak wiem takich tematów było setki, a im więcej ich czytam tym mniej wiem i w większości posty odbiegają od tematyki tematu.

Z racji ze mój dogorywa a koszt naprawy przewyższa jego wartość wielokrotnie, rozmyślałem w innym temacie nad kupnem innego auta, i z żalem stwierdzam ze nic mi nie psuje.
I do tego sentyment do sejasa mam, pojawił się pomysł kupna kupna drugiego ze zdrową blachą + przełożenie nadających się gratów z poprzedniego pakietu który sprawia ze ładnije wygląda (zderzaki, progi, spoiler, tłumik).

Mam silnik 1.1 spi który był dłubany na 74 km, i palił przy tym przy jeździe mieszanej z naciskiem na dość agresywny styl jazdy, czyli 90% but w podłodze, i co najważniejsze palił przy tym 6,4 litra, przejechanie 900 km jednego dnia kosztowało 280 zl, niespełna 32 zl za 100 km

dobra pitu pitu a teraz do rzeczy

jaki silnik charakteryzuje się taką kulturą pracy:
- dobrze ciągnie z dołu

Do której wersji najlepiej przekładać do 900, 1.1 spi,1.1mpi?
Ile pali?

Nie zależy mi na tym by jeździł więcej niż 150
Zależy mi na tym by nie palił więcej niż 6,7 litra i do setki ładnie się zbierał.


Rozkminiam co się bardziej opłaca kupić 1.1 spi władować 2-3 tysie w tuning i mieć 74km i spalanie mniejsze niz 6,5 w stresie.
Czy kupić 1.1 spi i zrobić swapa na jakiś inny tylko jaki <?>
_________________
sc, 00r, 74km, 333 333km, i koniec
5,6l-6,7l pb98/lato
6,3l-6,8l pb98/zima
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 22-02-2014, 14:22   
   Bolid: 1E 187


swap 1.4 16v
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
z0mek 
Nałogowiec


Wiek: 36
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 404
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 22-02-2014, 14:38   
   Bolid: Odpychające się 95KM


szymonek napisał/a:
swap 1.4 16v


Dokładnie, będziesz miał i moc w serii i zryw i prędkość a spalanie nie wzrośnie znacząco.
_________________
dobry plan nigdy nie jest zły, bo zły plan rzadko bywa dobry

Borki 2010 #122
Szczyrk 2013 #124
Szczyrk 2014 #65
 
 
 
SHARKI 
Bywalec

Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: wwa
Wysłany: 22-02-2014, 16:08   
   Bolid: sejas


a jakieś konkrety

z czego dawca?
ile ma m w serii
ile to pali
ile hajsu będzie trzeba wyłożyć na swapa
_________________
sc, 00r, 74km, 333 333km, i koniec
5,6l-6,7l pb98/lato
6,3l-6,8l pb98/zima
 
 
z0mek 
Nałogowiec


Wiek: 36
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 404
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 22-02-2014, 16:48   
   Bolid: Odpychające się 95KM


ZTCW
1) Fiat Albea/Idea
2) 95KM
3) jaką kto ma ciężką noge tyle pali, może 8l a może 10l
4) silnik plus wymiana podstawowych uszczelek plus rozrząd i płyny i SWAP coś koło 4-5K zł
_________________
dobry plan nigdy nie jest zły, bo zły plan rzadko bywa dobry

Borki 2010 #122
Szczyrk 2013 #124
Szczyrk 2014 #65
 
 
 
SHARKI 
Bywalec

Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: wwa
Wysłany: 22-02-2014, 16:54   
   Bolid: sejas


no i dzięki to są jakieś konkrety
_________________
sc, 00r, 74km, 333 333km, i koniec
5,6l-6,7l pb98/lato
6,3l-6,8l pb98/zima
 
 
SHARKI 
Bywalec

Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: wwa
Wysłany: 06-03-2014, 20:28   
   Bolid: sejas


gadałem z dwoma mechanikami ale się nie znają :P
żaden potwierdzić ani zaprzeczyć podając powody

do której wersji sejasa mozna w jeden dzień, bez rzeźby włożyć ten silnik 1.4

dlatego może jakiś znawca tematu tu mi odpowie która wersja najlepiej pasuje na biorcę
1.1 spi czy mpi , czy może 0.9 ale w to akurat wątpię
_________________
sc, 00r, 74km, 333 333km, i koniec
5,6l-6,7l pb98/lato
6,3l-6,8l pb98/zima
 
 
matys-m 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 35
Skąd: Myślenice
Wysłany: 06-03-2014, 21:05   
   Bolid: 16V


Najlepiej 1.1 SPI bo najmniej dłubania jest, jednego dnia na przekładkę nie zakładaj bo zawsze czegoś ci braknie, urwie się itp Lepiej wolniej a dokładniej
Może sam byś sobie tego swapa zrobił?
_________________
Była Mercedes W202 192KM
Jest Sejo 54KM -> 86KM -> :twisted:
 
 
SHARKI 
Bywalec

Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: wwa
Wysłany: 06-03-2014, 21:13   
   Bolid: sejas


mówiąc 1 dzień mam namyśli przyprowadzam do warsztatu

1.1 spi ze zdrową blachą
silnik 1.4 na palecie

wymieniają filtry, oleje, paski rozrządu

wyjmują jeden wkładają drugi jestem uboższy o kilka tysi, i nie muszę sie martwić ze coś nie pasuje i tu trzeba wyciąć, tu dospawać

nie ma ktoś czarnego 1.1 spi na sprzedaż tanio :P ?
_________________
sc, 00r, 74km, 333 333km, i koniec
5,6l-6,7l pb98/lato
6,3l-6,8l pb98/zima
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 06-03-2014, 21:17   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


SHARKI, jest takowy :))

http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=364832
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
SHARKI 
Bywalec

Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: wwa
Wysłany: 06-03-2014, 22:00   
   Bolid: sejas


za drogo, po za tym rozglądam sie za wersja S, czyli elektryczne szyby i to w sumie tyle :P
Zderzaki, progi, alusy, tłumik, listwę pod maskę już mam

najchętniej to bym wziął samą karoserie, ale przekładanie wszystkiego wyjdzie za drogo

także pozostaje mi oczekiwanie na okazję :P ale dzięki
_________________
sc, 00r, 74km, 333 333km, i koniec
5,6l-6,7l pb98/lato
6,3l-6,8l pb98/zima
 
 
rafal8818 
spamer team
Cento?lązak


Wiek: 37
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 1652
Skąd: Zabrze
Wysłany: 06-03-2014, 22:24   
   Bolid: Seicento S-Class 1.1 66.6KM


SHARKI napisał/a:
mówiąc 1 dzień mam namyśli przyprowadzam do warsztatu

1.1 spi ze zdrową blachą
silnik 1.4 na palecie

Jak i tak i tak zlecasz ....
To kupuj jakiegokolwiek seja z jakimkolwiek silnikiem i jedź do TRS Racing do Czę-wy ...
Zostawiasz im auto i Cię nic nie interesuje ... oni załatwiają silnik, robią mu rewizję, wymieniają co trzeba składają ... sterowanie na fuel implancie i ma wtedy ok 105KM.
Cena za całość to ok 6 tyś ... ale nie interesujesz się kompletnie niczym ... dajesz auto i później je odbierasz :cool:
_________________
Szczyrk 2014 - #75
Było Seicento 1.1 66HP-> http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=30393
Jest Lew 308 1.6 112HP :P -> http://www.seicento.pl/vi...r=asc&start=757
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime - Mapa Forum