Padnięty aku po swapie |
Autor |
Wiadomość |
maylo933
nówka sztuka ;)
Wiek: 31 Dołączył: 05 Wrz 2010 Posty: 22 Skąd: Pyskowice
|
Wysłany: 02-03-2014, 22:12 Padnięty aku po swapie
Bolid: Fiat Seicento VAN 1.2 MPI |
|
|
Witam! Po swapie z 1.1 mpi na 1.2 mpi sej zaczął żreć prąd na postoju i akumulator po 1,5 h staniu jest całkowicie rozładowany Za każdym razem gdy wychodze z auta to musze zrzucać kleme z akusia .... co to może być? przed swapem tak nie było ? |
|
|
|
|
DEZET
Nałogowiec
Dołączył: 21 Gru 2013 Posty: 287 Skąd: ...
|
Wysłany: 02-03-2014, 23:27
Bolid: Seicento |
|
|
Pin 26 w kompie od 1.2 75 nie jest wykorzystany i pobiera prąd odłącz ten pin i problemu z aku znikną Poszukaj w google a trochę tematów znajdziesz |
_________________ Borki 2012 #104
Szczyrk 2013 #95
Szczyrk 2014 #xxx
>> CIEMNO NISKO I SZEROKO <<
>>/nuovabravoklub.pl<<
|
|
|
|
|
maylo933
nówka sztuka ;)
Wiek: 31 Dołączył: 05 Wrz 2010 Posty: 22 Skąd: Pyskowice
|
Wysłany: 08-03-2014, 11:25
Bolid: Fiat Seicento VAN 1.2 MPI |
|
|
u mnie w pinie numer 26 jest pomarańczowy kabelek który prowadzi nigdzie , ma on dlugośc 10cm ! to co ja mam zrobić ? usunąć sam kabel czy z blaszkami w kostce ? |
|
|
|
|
Uncrossed
Nałogowiec
Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 08-03-2014, 13:32
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
Jeśli ma 10 cm to został odcięty. możesz wywalić go z kostki ale po co |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
|
maylo933
nówka sztuka ;)
Wiek: 31 Dołączył: 05 Wrz 2010 Posty: 22 Skąd: Pyskowice
|
Wysłany: 09-03-2014, 13:46
Bolid: Fiat Seicento VAN 1.2 MPI |
|
|
wywaliłem kabel i nic nie dało |
|
|
|
|
Uncrossed
Nałogowiec
Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 09-03-2014, 15:52
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
no bo jak był odciety to i tak nie ciagneło pradu.
weź miernik w łape odłacz wszystkie radia alarmy itp i sprawdz przepływ pradu - jesli bedzie mały podłaczaj wszystko po kolei i patrz co ciągnie prąd. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
|
|