Zapach benzyny we wnetrzu |
Autor |
Wiadomość |
uxon
Nałogowiec
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 130 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 15-04-2014, 11:04
Bolid: CCS |
|
|
Czyli odpowietrznik po prawej idzie pod maske, a nie do wlewu, jak mowil maxonis?
Tylko wezyk wychodzacy z przodu baku idzie do wlewu?
Zeby to dokladnie posprawdzac rzeczywiscie musze opuscic bak? To pewnie lepiej zeby byl bardziej pusty niz pelny Na cos szczegolnie trzeba zwrocic uwage przy tej operacji? |
|
|
|
 |
Piotrek1993
nówka sztuka ;)
Wiek: 31 Dołączył: 28 Paź 2013 Posty: 15 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 16-04-2014, 08:19
Bolid: Seicento sporting |
|
|
Czy wie ktoś może czy da się zastąpić ten wężyk który idzie od wlewu do zbiornika( karbowana rurka) jakimś gumowym wężem.Dokładniej chodzi mi o to odpowietrzenie(czyli tą cieńszą rurkę)  |
|
|
|
 |
maxonis
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Rydułtowy
|
Wysłany: 16-04-2014, 09:22
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
uxon napisał/a: | Czyli odpowietrznik po prawej idzie pod maske, a nie do wlewu, jak mowil maxonis?
Tylko wezyk wychodzacy z przodu baku idzie do wlewu?
Zeby to dokladnie posprawdzac rzeczywiscie musze opuscic bak? To pewnie lepiej zeby byl bardziej pusty niz pelny Na cos szczegolnie trzeba zwrocic uwage przy tej operacji? |
Jak to mówią jak nie dasz pokazać na tacy to nikt nie uwierzy...
nie to są odpowietrzniki i wszystkie co opisałem idą do wlewu paliwa o to zdjęcia
tutaj masz cc trochę już poprzerabiane przewody ale tak to wygląda
a tu seicento masz ładnie pokazane jaki idzie wężyk i gdzie..
Cytat: | To pewnie lepiej zeby byl bardziej pusty niz pelny |
Najlepiej jak by była już rezerwa bo bak jest o wiele lżejszy
Cytat: | Na cos szczegolnie trzeba zwrocic uwage przy tej operacji |
Przy odkręcaniu należy pierw śruby potraktować odrdzewiaczem bo lubią się urywać, jak posprawdzasz to warto zobaczyć jak zaczniesz przykręcać go, czy nie zaciskasz sobie właśnie przewodu odpowietrzającego no i chyba na tyle z mojej strony miałeś takie sprostowanie
Piotrek1993 napisał/a: | Czy wie ktoś może czy da się zastąpić ten wężyk który idzie od wlewu do zbiornika( karbowana rurka) jakimś gumowym wężem.Dokładniej chodzi mi o to odpowietrzenie(czyli tą cieńszą rurkę) Obrazek |
A co się stało z wcześniejszą? można zrobić tak że odetniesz troszkę i dasz kawałek rurki metalowej i na to dopiero gumowy wężyk, i przykręcić opaski metalowe |
_________________
 |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 16-04-2014, 09:34
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
jak nie jest, jak jest? Też jest skręcony na opaskę metalową, fakt - cieżko tam dojść, ale jest to możliwe
(przerabiane dwa razy na własnej skórze )
 |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
maxonis
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Rydułtowy
|
Wysłany: 16-04-2014, 09:52
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
Linda napisał/a: | jak nie jest, jak jest? Też jest skręcony na opaskę metalową, fakt - cieżko tam dojść, ale jest to możliwe
(przerabiane dwa razy na własnej skórze )
Obrazek |
Moja poprawa następnym razem
Jak to mówią człowiek uczy się całe życie |
_________________
 |
|
|
|
 |
uxon
Nałogowiec
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 130 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 16-04-2014, 10:42
Bolid: CCS |
|
|
maxonis napisał/a: | Jak to mówią jak nie dasz pokazać na tacy to nikt nie uwierzy...
nie to są odpowietrzniki i wszystkie co opisałem idą do wlewu paliwa o to zdjęcia
tutaj masz cc trochę już poprzerabiane przewody ale tak to wygląda
a tu seicento masz ładnie pokazane jaki idzie wężyk i gdzie..
|
Informacje ktore pochadzace od kolegi ghul0 i od Ciebie roznia sie dosc znaczaco. To w koncu jest ten wegiel aktywny czy go nie ma? Moze po prostu baki CC i SC roznia sie tez systemem odpowietrzania (co w sumie wynika ze zdjec ktore podlinkowales), i w seju idzie to do wlewu, a w cienkim do wegla aktywnego?
Tutaj schemat ze znanej ksiazki:
Z ktorego wynika ze w cc900 jeden wezyk idzie do wlewu, a drugi od tego zaworka, do wegla aktywnego. Przypuszczam, ze w 1100 powinno to wyglac tak samo, myle sie? |
|
|
|
 |
maxonis
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Rydułtowy
|
Wysłany: 16-04-2014, 11:09
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
Według mnie najlepiej upuścić bak i przejść do oględzin niż gdybać. Lepiej lecieć po przewodach paliwowych i lokalizować tutaj masz np. zdj. w seju
Warto tak jak napisałem upuścić trochę bak i lokalizować a zrobisz jak uważasz |
_________________
 |
|
|
|
 |
uxon
Nałogowiec
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 130 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 16-04-2014, 11:42
Bolid: CCS |
|
|
maxonis, wiadomo, ze i tak wszystko wyjdzie przy robocie. Ale chcialbym wiedziec, co zrobic np. jak zobacze wolno wiszacy wezyk, czy trzeba go podpiac do wlewu, czy moze zaslepic.
Ponadto wiem, ze przez samochod ida mi 2 weze. Jesli mialyby byc 3, to duza szansa, ze ten od wegla aktywnego jest gdzies uciety i wystarczy go zaslepic (a moze lepiej wyciagnac go gdzies w kierunku wlewu?). |
|
|
|
 |
maxonis
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Rydułtowy
|
Wysłany: 16-04-2014, 13:45
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
uxon napisał/a: | maxonis, wiadomo, ze i tak wszystko wyjdzie przy robocie. Ale chcialbym wiedziec, co zrobic np. jak zobacze wolno wiszacy wezyk, czy trzeba go podpiac do wlewu, czy moze zaslepic.
Ponadto wiem, ze przez samochod ida mi 2 weze. Jesli mialyby byc 3, to duza szansa, ze ten od wegla aktywnego jest gdzies uciety i wystarczy go zaslepic (a moze lepiej wyciagnac go gdzies w kierunku wlewu?). |
no powinny iść 3 ja się nie wadzę bo trzeba koledze pomóc wyjaśnić, powinien iść Ci do błotnika od strony kierowcy tam znajduje się właśnie przynajmniej w seicento ale w cc powinno być podobnie
Cytat: | (a moze lepiej wyciagnac go gdzies w kierunku wlewu?) |
Lepiej go zaślepić po prostu |
_________________
 |
|
|
|
 |
|