Seicento do kjs |
Autor |
Wiadomość |
lookson83
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Kwi 2014 Posty: 41 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-05-2014, 23:12
Bolid: seicento 1.1 74km |
|
|
Wedlug licznika czy GPS? |
|
|
|
 |
uxon
Nałogowiec
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 130 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 19-05-2014, 14:28
Bolid: CCS |
|
|
Moze ktos udostepnic ten program do wyliczania przelozen? |
|
|
|
 |
lookson83
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Kwi 2014 Posty: 41 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
lookson83
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Kwi 2014 Posty: 41 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-05-2014, 20:00
Bolid: seicento 1.1 74km |
|
|
a ja mam pytanie czy ktos moze wyjasniec o co chodzi z tymi wartosciami przełożen?? te cyfry to jakas czarna magia. moze jakies łopatologiczne wytłumaczenie. |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-05-2014, 20:59
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
uxon napisał/a: | Moze ktos udostepnic ten program do wyliczania przelozen? |
Wyślij mi na prv maila do siebie. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
lookson83
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Kwi 2014 Posty: 41 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-05-2014, 21:52
Bolid: seicento 1.1 74km |
|
|
Nabyłem dziś 6 szt yokohama advan a032r. 2szt super soft i 4 soft.
czy ktos testował?? zastanawiam się nad tym profilem 60 czy nie za duzo bedzie?? |
|
|
|
 |
nosferatu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 23-05-2014, 10:25
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
profil za duży według mnie.
Soft i SuperSoft...hmmm przeguby i skrzynia nie będzie miała lekko Na taką pogodę jak teraz za miękka mieszanka. Na krótkie próby powinno być o.k. |
|
|
|
 |
lookson83
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Kwi 2014 Posty: 41 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-05-2014, 21:40
Bolid: seicento 1.1 74km |
|
|
dzięki nosferatu. musiałeś wykrakać. założyłem te yokohamy i co?? po 50m padła skrzynia..... No i teraz szybkie pytanie, jaką kupić?? a muszę kupić szybko. |
|
|
|
 |
lookson83
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Kwi 2014 Posty: 41 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-05-2014, 22:14
Bolid: seicento 1.1 74km |
|
|
ludziska help!!! kompletnie nie mam pojecia o tych skrzyniach. jakby ktos mógł wrzucić jakiś link z ogłoszeniem to będę baaaaardzo wdzięczny. raczej skrzyni 5 bo tansza ale w ostatecznosci 6 tez wezme. |
|
|
|
 |
lookson83
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Kwi 2014 Posty: 41 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-05-2014, 22:42
Bolid: seicento 1.1 74km |
|
|
a czy lepiej kupic 6 z punto czy 5 z prželozeniem od kaluzy? |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23-05-2014, 23:31
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
lookson83 napisał/a: | a czy lepiej kupic 6 z punto czy 5 z prželozeniem od kaluzy? |
Kwestia gustu i $$$. Jak Ci się kałuża rozleci to po zabawie, 6 z P1 daje się naprawiać.
Najtańsza opcja to albo sportingowa albo palio (abarth)
http://allegro.pl/listing...kie+dzia%C5%82y
Na hodze 6 z P1 ktoś za 900 sprzedawał niedawno. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
lookson83
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Kwi 2014 Posty: 41 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-05-2014, 15:19
Bolid: seicento 1.1 74km |
|
|
A czy kaluza ma jedno czy kilka przeliczeń. Jak tak to jakie? Na rej piątce ci mialem wciagalem na Kjs seje z 6 speed. |
|
|
|
 |
lookson83
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Kwi 2014 Posty: 41 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-06-2014, 21:01
Bolid: seicento 1.1 74km |
|
|
Witam. Pytanie dotyczące zmiany budy. Przymierzam się do tego ponieważ moja juz zostawia wiele do życzenia. Kupuje van a bez silnika i skrzyni i chce swoje tam wrzucić. Czy na coś zwrócić uwagę. Cis nie będzie pasowało. Wiązka mpi ale przerabiania była na śpi. Wiem ze coś z hamulcem jest inaczej. Jak się z tym uporać? |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 06-06-2014, 22:23
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
lookson83 napisał/a: | Witam. Pytanie dotyczące zmiany budy. Przymierzam się do tego ponieważ moja juz zostawia wiele do życzenia. Kupuje van a bez silnika i skrzyni i chce swoje tam wrzucić. Czy na coś zwrócić uwagę. Cis nie będzie pasowało. Wiązka mpi ale przerabiania była na śpi. Wiem ze coś z hamulcem jest inaczej. Jak się z tym uporać? |
Vany najczęściej nie miały łatwego życia więc trzeba bardzo uważać. Najlepiej dobry przegląd z pomiarami punktów bazowych ale to trochę kosztuje. Sam mam vana więc wiem
W vanach korektory hamowania są na tylnej belce a nie przy pompie. Najczęściej są zatarte i trzeba je wymienić ale oczywiście nie na vanowskie. Niestety problem z za szybko hamującym tyłem przerabiam od X lat i jak na razie nie znalazłem rozwiązania takiego na 100% choć przerabiałem już wszystkie pomysły jakie dało się znaleźć. Jest kilka wątków na ten temat na forum.
Podobno rozwiązaniem są szczęki a konkretnie ich przeznaczenie. Podobno są inne do 126p i SC. Podobno ktoś gdzieś wie jak to rozpoznać. Podobno nawet idzie takie gdzieś kupić. Tyle, że jak pytam nawet u fiata to nic na ten temat nie wiedzą. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
$iwy
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 34 Skąd: OPR
|
Wysłany: 07-06-2014, 07:03
Bolid: CCS |
|
|
Ja miałem akcję ze szczękami kiedyś w CC i jest to prawda że są różne...
Polecam po prostu kupić lepsze-droższe TRW/Girling i problem z główki.Nim do tego doszedłem wymieniłem pół samochodu |
|
|
|
 |
|