FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dwa Seje i dwa problemy z obrotami
Autor Wiadomość
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 23-05-2014, 22:15   Dwa Seje i dwa problemy z obrotami
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


Więc tak...
Dzisiaj miałem "na blacie" dwa pojazdy marki Fiat Seicento
Pierwszy to wielopunkt. Obroty falują strasznie. Czas wtrysku trochę przyduży, ciśnienie MAP w normie, natomiast prawie się nie zmienia jak się depcze gaz.
Ogólnie puszka filtra jest strasznie styrana i uszczelki sfatygowane - pod przepustnicą szczelnie - jak przyłożyć rękę to zgaśnie.
Zaczęliśmy szukać od tej strony.. choć wcale nie jestem do końca przekonany...
Gdzie tu główkować? :)

Drugi to jednopunkt. Obroty na poziomie 1400, 1600. ewidentnie za duży czas wtrysku.
Moją uwagę zwróciło, że strasznie ssie przez odmę -jeszcze nie słyszałem takiego hałasu w żadnym seju :))
ale aczkolwiek i tu ciśnienia w normie, choć po odpięciu MAPu obroty schodzą do normalnego poziomu, tylko silnik kuleje. Niedawno robiona była góra silnika, więc pokombinowaliśmy z króćcami- ale w żadnej konfiguracji wężyków się nie poprawia. Również i podmiana wtryskiwacza nic nie dała....

Aha.. w przypadku nr 2 na LPG problem nie występuje... więc coś z dawkowaniem wachy... tylko co :roll:

Poległem przy tych dwóch furach - help please :))
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 24-05-2014, 10:13   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Sej nr1. Sprawdzamy kondycje akumulatora ;) Do tego czyszczenie krokowca skoro to MPI to tu podmiana w grę nie wchodzi. Wyjmij jeszcze sensor MAP i zobaczy czy nie jest zawalony jakimś syfem skoro puszka jest sfatygowana. Odłączyłbym również aku i zrobił adaptacje.

Tu stawiam na krokowca :)

Sej nr2. Ściśnij rurkę od MAPa na włączonym silniku i zobacz co wtedy będzie się działo.
Ta odma jest niepokojąca...żeby ktoś tą górę spaprał? Przestawiony rozrząd raczej w grę nie wchodzi skoro na LPG działa.

Tu stawiam na MAP :)

PS: Mogę się mylić ale to takie moje luźne wydumki ;)
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 28-05-2014, 13:50   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


MPI jeszcze nie widziałem się z gościem.
Natomiast SPI w dobrym kierunku szukałem, tylko nie te przewody podmieniłem - popitolone były króćce w przepustnicy
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum