zobaczcie, warto czy nie |
Autor |
Wiadomość |
dariojula
nówka sztuka ;)
Dołączył: 01 Maj 2014 Posty: 3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 31-05-2014, 11:43 zobaczcie, warto czy nie
Bolid: seicento sporting 1.1 |
|
|
witam
dopiero zaczynam swoją przygodę z ss sporting
na pewno będzie dolot,pełny przelot z końcowym 125P.
,i zastanawiam się nad takim zabiegiem www.youtube.com/watch?v=L9hPqoiNs5I
napiszcie czy warto,ewentualne konsekwencje
pozdrawiam |
_________________ dariojula |
|
|
|
 |
siwucha170
Bywalec
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Mar 2014 Posty: 62 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 31-05-2014, 19:27
Bolid: fiat seicento |
|
|
troche sie tez do tematu podwine
czy nie lepeij te sruby mocujace wyminic na krotsze i pozbyc sie tej podkladki ktora tam jest?
czy ona musi byc?
na pewno nie bedzie paowal ori dolot bo wtedy wtrysk pojdzie niej bez podkladki
jakie za i przeciw ? |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-06-2014, 21:26 Re: zobaczcie, warto czy nie
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
dariojula napisał/a: | witam
dopiero zaczynam swoją przygodę z ss sporting
na pewno będzie dolot,pełny przelot z końcowym 125P.
,i zastanawiam się nad takim zabiegiem www.youtube.com/watch?v=L9hPqoiNs5I
napiszcie czy warto,ewentualne konsekwencje
pozdrawiam |
Temat jeszcze z czasów maluchów tylko odwrotnie.
samo ścięcie bakielitu na równo daje ciut lepszą reakcję, ale zimą będzie częscie zapalał na 3 cylindry-mieszanka nie jest ukierunkowana.
Robi się to w połączeniu 4 rzeczy-polerka przepustnicy/ucięcie bakielitu, ale 0,5-0,7cm ma wekjść do kolektora, i robisz obróbkę kolektora-wtedy to działa i ze 2 konie daje, ale przede wszyskim reakcję na gaz.Dalej to już pod porting bym musiał opisywać.
Natomiast pytań drugiego Pana nie rozumiem |
|
|
|
 |
siwucha170
Bywalec
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Mar 2014 Posty: 62 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 02-06-2014, 06:45
Bolid: fiat seicento |
|
|
sruby mocujace wtrysk do kolektora jezeli bakielitu by nie bylo to trzeba je wymienic na krotsze to oczywiste i dolot tez nie podejdzie bez bakielitu bo siadzie nizej wtrysk
ale jakie beda skutki jak sie pozbedziemy bakielitu calkowicie??
tak jak wczesniej pisales bedzie lepsza reakcja na gaz i w zimie bedzie odpalal na 3 baniaki bo sie dobrze mieszanka nie wymiesza?
czy cos jeszcze bedzie sie dzialo? |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-06-2014, 16:11
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Nic nie kombinować z krótszymi śrubami itp.-tam ma byś określona ilość powietrza-za mało to dodaje się większą przepustnice->zimny dolot.
Samo spiłowanie jak na filmiku powoduje z racji krótszej i mnie ustabilizowanej mieszanki lekko lepszą reakcję na gaz, porównywalną jak byś zdjął z zamachu 0,5-0,6kg-tylko nie tracisz momentu,ani nie zyskujesz:-)
W mrozy będzie miał większą tendencję do zapalania z efektem 3 cylindrów,ale to w naprawdę duży mróz-zresztą seria spi też tak zapala jak pamiętam. |
|
|
|
 |
|