Syczenie przy dodawaniu gazu |
Autor |
Wiadomość |
ernest58
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Wiek: 30 Dołączył: 01 Kwi 2014 Posty: 241 Skąd: Płock
|
Wysłany: 12-04-2014, 18:54
Bolid: Seicento 0.9 SPI 39KM, 2002 |
|
|
Wiem, że ten olej to szajs, ale i tak wcześniej wlany był jeszcze gorszy . Poza tym temat dotyczy niezidentyfikowanego syczenia. |
|
|
|
 |
rotax24 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-04-2014, 18:56
|
|
|
ernest58 napisał/a: | Wiem, że ten olej to szajs, ale i tak wcześniej wlany był jeszcze gorszy | - Superol czy Selektol - innych gorszych nie znam piszesz że syczenie pojawia się przy większym obciążeniu silnika a większe obciążenie to wyższa temperatura a wtedy syczenie może pokrywać się z temperaturą wrzenia lepiku który jak wiadomo podczas wrzenia wydziela gazy emitując jednocześnie charakterystyczne syczenie |
|
|
|
 |
ernest58
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Wiek: 30 Dołączył: 01 Kwi 2014 Posty: 241 Skąd: Płock
|
Wysłany: 12-04-2014, 21:02
Bolid: Seicento 0.9 SPI 39KM, 2002 |
|
|
Nazwy nie pamiętam. To pierwszy właściciel zalewał ten shit. |
|
|
|
 |
ernest58
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Wiek: 30 Dołączył: 01 Kwi 2014 Posty: 241 Skąd: Płock
|
Wysłany: 08-05-2014, 16:41
Bolid: Seicento 0.9 SPI 39KM, 2002 |
|
|
To chyba ten element jest przyczyną. Ten wężyk wskazany strzałką (ogólnie, wszystko to, co obrysowałem to jeden element) był strasznie zagięty i "mięciutki" w dotyku - uciąłem i dałem tam metalową przejściówkę i opaskę. Nie syczy.
Ktoś wie ile kosztuje ten cały element? |
|
|
|
 |
rysiu
Nałogowiec ABG

Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Sty 2011 Posty: 764 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 08-05-2014, 16:46
Bolid: Fiat Seicento 0.9 2000r. |
|
|
ernest58, odma, max 40zł |
_________________ Kamil, mój bolid:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359469
"Naprawa ABS'u bez komputera jest jak macanie kobiety przez ścianę"
 |
|
|
|
 |
eniek
nówka sztuka ;)
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Kwi 2013 Posty: 44 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
ernest58
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Wiek: 30 Dołączył: 01 Kwi 2014 Posty: 241 Skąd: Płock
|
Wysłany: 08-05-2014, 17:30
Bolid: Seicento 0.9 SPI 39KM, 2002 |
|
|
Cytat: | Pozdrawiam imiennika Ernesta |
Zasadniczo to na imię mam inaczej, ale i tak wszyscy mówią Ernest od podstawówki |
|
|
|
 |
ernest58
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Wiek: 30 Dołączył: 01 Kwi 2014 Posty: 241 Skąd: Płock
|
Wysłany: 21-06-2014, 14:03
Bolid: Seicento 0.9 SPI 39KM, 2002 |
|
|
Odświeżam temat syczenia, bo wymiana odmy to chyba jednak nie było to. Jechałem dziś lepszą trasą i mogłem trochę wdepnąć (120 maksymalnie, zresztą i tak pewnie bym nic więcej nie wycisnął). Wyraźnie z tyłu słychać było głośne syczenie - oczywiście przy dodawaniu gazu. Co to może być? Pompa paliwa? Po zdjęciu nogi z gazu - cisza, mocniejsze dodanie - od razu - syczenie. |
|
|
|
 |
eniek
nówka sztuka ;)
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Kwi 2013 Posty: 44 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-06-2014, 14:13
Bolid: Seicento Fun 0.9 only PB |
|
|
To teraz z tyłu? Wcześniej było z przodu ... Z tyłu samochodu to jest tylko wydech i pompa paliwa. Nic więcej tam chyba nie ma zależnego od obrotów i obciążenia. |
|
|
|
 |
ernest58
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Wiek: 30 Dołączył: 01 Kwi 2014 Posty: 241 Skąd: Płock
|
Wysłany: 21-06-2014, 14:36
Bolid: Seicento 0.9 SPI 39KM, 2002 |
|
|
Zazwyczaj jeżdżę sam i wydawało mi się, że z przodu. Dziś jechałem z pasażerką i twierdziła, że wyraźnie z tyłu. Rzeczywiście, wystarczyło nawet lekko głowę obrócić żeby stwierdzić, że to tył. A jak pisałem dzisiaj jechałem dosyć szybko, więc 'wrażenia' było dużo bardziej intensywne. |
|
|
|
 |
eniek
nówka sztuka ;)
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Kwi 2013 Posty: 44 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-06-2014, 14:45
Bolid: Seicento Fun 0.9 only PB |
|
|
No raczej ciężko cokolwiek powiedzieć na odległość. Moim zdaniem raczej wydech trzeba dobrze przejrzeć ... ale wystarczy zdjąć kanapę żeby lepiej było słychać pracę pompy i testowo zrobić rundkę.
Problemy z pompą raczej powinny dawać również problemy z pracą silnika, ale zawsze warto zdjąć kanapę i posłuchać. |
|
|
|
 |
ernest58
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Wiek: 30 Dołączył: 01 Kwi 2014 Posty: 241 Skąd: Płock
|
Wysłany: 22-06-2014, 11:46
Bolid: Seicento 0.9 SPI 39KM, 2002 |
|
|
Dziura w tłumiku. Kolejne 100-200 zł dołożę |
|
|
|
 |
eniek
nówka sztuka ;)
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Kwi 2013 Posty: 44 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-06-2014, 12:10
Bolid: Seicento Fun 0.9 only PB |
|
|
Za dziurę w tłumiku - 200 zł? Jak nie duża, to za 20 zł zazwyczaj spawałem i to stolycy. A jak syczy nie warczy, to raczej nie duża. |
|
|
|
 |
adik93
nówka sztuka ;)
Wiek: 31 Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 20 Skąd: Żory
|
Wysłany: 22-06-2014, 12:17
Bolid: SC 0.9 young LPG |
|
|
może złacze elastyczne { z przodu przy katalizatorze}?? jakieś 1.5 miesiąca temu przerabiałem ten temat, syczenie było, gdyż złącze tak sie rozleciało że dławiło nawet przelot itp złacze o wyiarach bodajże 45x 100 {może być minimalnie nawet dłuższe} + ogarnięty spawacz= 40-50 zł części i cygarety dla montującego {bez zniżek pewnie kasują do 40 zł } |
|
|
|
 |
ernest58
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Wiek: 30 Dołączył: 01 Kwi 2014 Posty: 241 Skąd: Płock
|
Wysłany: 22-06-2014, 12:43
Bolid: Seicento 0.9 SPI 39KM, 2002 |
|
|
Tłumik wymienię - ogólnie jest mocno pordzewiały i widać, że był już spawany , a dziurka nie jedna, a dwie (1 mała i 1 średnia na tym starym spawie). Przy okazji się też zakonserwuje podwozie. |
|
|
|
 |
|