FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Seicento do kjs
Autor Wiadomość
jacuchna81 
nówka sztuka ;)

Wiek: 43
Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 23
Skąd: Pabianice
Wysłany: 08-06-2014, 20:39   
   Bolid: seicento 1.1


[URL=http://www.fotosik.pl][

Dla porównania,te po prawo pasują do sc,cc,malucha.Te po lewo do sc iwyłącznie,tył hamował pierwszy przy tych po prawo.
 
 
DeZ 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 390
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-06-2014, 20:58   
   Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200


Na foto wyglądają tak samo. Możesz napisać na co zwrócić uwagę żeby je odróżnić ? Pewnie jakiś szczegół. Gdzieś czytałem, że jedne mają coś zatopione w plastiku, drugie nie ... Nikt tego nie potwierdził.
_________________
Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu :)
 
 
jacuchna81 
nówka sztuka ;)

Wiek: 43
Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 23
Skąd: Pabianice
Wysłany: 08-06-2014, 21:30   
   Bolid: seicento 1.1


No nie wiem czy takie same?Te zielone są ewidentnie większe przyjrzyj się dokładnie,dlatego tył reagował szybciej.
 
 
$iwy 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 34
Skąd: OPR
Wysłany: 08-06-2014, 22:02   
   Bolid: CCS


Jakim sposobem mogą być większe skoro CC/SC/126p mają te same bębny?
Pewien mechanik starej daty powiedział mi że w tych tanich szczękach i tych do 126p jest więcej opiłków metalu w materiale ciernym.W CC/SC gdzie jest serwo siła nacisku jest większa dlatego zachodzi zjawisko blokowania kół.W 125p nie ma serwa i problem ten nie występuje.
Szkoda tylko że powiedział mi o tym jak już doszedłem do sedna problemu i miałem za sobą:
Regenerację zacisków,nowa pompa hamulcowa,płyn,przewody elastyczne,cylinderki,bębny i szczęki.
 
 
DeZ 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 390
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-06-2014, 23:09   
   Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200


$iwy napisał/a:
Szkoda tylko że powiedział mi o tym jak już doszedłem do sedna problemu i miałem za sobą:Regenerację zacisków,nowa pompa hamulcowa,płyn,przewody elastyczne,cylinderki,bębny i szczęki.

Skąd ja to znam ? :)
Czyli co nabyć - Ferodo, TRW, Brembo ... ??
_________________
Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu :)
 
 
$iwy 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 34
Skąd: OPR
Wysłany: 09-06-2014, 07:43   
   Bolid: CCS


Ja założyłem wtedy TRW albo Girlinga i mogłem zacząć hamować jak człowiek ;)
 
 
bladybyk 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 43
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-07-2014, 11:07   
   Bolid: e30


Witajcie.

Po kilku startach cywilną e30 w KJS'ach stwierdziłem, że przyszedł czas przesiąść się do czegoś mniej cywilnego, czego nie będzie mi szkoda tak bardzo. Wybór padł na seicento, bo portfel nie jest zbyt gruby.

Ale w związku z tym, że z autami z choćby minimalnym wyposażeniem sportowych nie miałem dotychczas do czynienia - mam kilka pytań:

- http://allegro.pl/seicento-1-1-mpi-kjs-wyscigi-
klatka-vat-1-i4361110682.html

Van - czy to dobra opcja? Pasują do niego części dedykowane do sportingów? Klatka skręcana - przechodzi BK?

- http://otomoto.pl/fiat-se...-C32299370.html

Jeśli ma głowicę z 1,2 to automatycznie jest to już pojemność 1,2, dobrze rozumuję?
Czym jest ta "rurka" w silniku (na zdjęciu na dole) ;)

Będę też wdzięczny za poradę na co trzeba zwrócić uwagę w przypadku kupowaniu lekko usportowionych. Blacha, rodzaj klatki?

A - interesują mnie tylko fury z motorem 1.1

Wielkie dzięki z góry za porady.

Pzdr
 
 
nosferatu 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 213
Skąd: Sz-n
Wysłany: 04-07-2014, 12:14   
   Bolid: CC 1.2 16v


bladybyk napisał/a:
http://allegro.pl/seicento-1-1-mpi-kjs-wyscigi-klatka-vat-1-i4361110682.html

Van - czy to dobra opcja? Pasują do niego części dedykowane do sportingów? Klatka skręcana - przechodzi BK?


Van rózni się od "innych" głównie tym iz ma kolektory hamowania na tylnych wachaczach i ma już wbite w dowód "2 osoby".
Klatka skręcana to nie problem na BK byle była zgodna z "zał. J" FIA. Ta na foto wygląda w porządku ale to tylko foto ;)

bladybyk napisał/a:
http://otomoto.pl/fiat-seicento-sporting-kjs-rajd-superoes-C32299370.html

Jeśli ma głowicę z 1,2 to automatycznie jest to już pojemność 1,2, dobrze rozumuję?
Czym jest ta "rurka" w silniku (na zdjęciu na dole) ;)


Głowica od 1.2 nie zwiększa pojemności skokowej silnika. To wyjście/wyjście od oryginalnego dolotu 1.1.

bladybyk napisał/a:
Będę też wdzięczny za poradę na co trzeba zwrócić uwagę w przypadku kupowaniu lekko usportowionych. Blacha, rodzaj klatki?


podstawa to bezwypadkowość - prosta buda, bez dużej rdzy. Naloty rdzawe można usunąć a pozostałe "klocki" wymienić w najgorszym przypadku.
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 04-07-2014, 19:49   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Cytat:
Van rózni się od "innych" głównie tym iz ma kolektory hamowania na tylnych wachaczach i ma już wbite w dowód "2 osoby".

No i to jest właśnie największy problem z Vanami. Tam są takie sprężyny, które zwiększają siłę hamowania tyłu gdy tył jest obciążony i idzie w dół (czyli jak coś się przewozi ciężkiego w bagażniku jak to w vanach). Wszystko byłoby ok dopóki nie zamontuje się niższych sportowych sprężyn z tyłu. Wówczas korektory zwiększają siłę hamowania na tył i taki sej nadaje się bardziej do driftu niż do szybkiej jazdy po zakrętach:) Mój kumpel tak miał, wystarczyło lekko dotknąć hamulca w zakręcie i już leciał bokiem. Żeby wszystko było OK, to trzeba zatem zmienić układ hamulcowy z tyłu na ten zwykły.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
DeZ 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 390
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-07-2014, 00:01   
   Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200


barkor napisał/a:
i to jest właśnie największy problem z Vanami.

Mało, że to nie problem to jeszcze ma zalety.
1. W 90% vanów korektory są zapieczone na amen zatem i tak trzeba hamowanie podłubać. Temat nie raz omawiany - polecam szukajkę.
2. Rejestracja na 2 osoby przydaje się choćby na przeglądach. Jak auto zarejestrowane na 5 osób to ma mieć taką ilość pasów i (chyba) zagłówków.
_________________
Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu :)
 
 
bladybyk 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 43
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-07-2014, 19:12   
   Bolid: e30


Dzięki Panowie za pomoc,

cały czas rozglądam się za przyzwoitym egzemplarzem, ale aut z motorem 1.2 jest ogrom a tych interesujących mnie z 1.1 niestety dużo mniej :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum