Seicento do kjs |
Autor |
Wiadomość |
jacuchna81
nówka sztuka ;)
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2011 Posty: 23 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 08-06-2014, 20:39
Bolid: seicento 1.1 |
|
|
[URL=http://www.fotosik.pl] [
Dla porównania,te po prawo pasują do sc,cc,malucha.Te po lewo do sc iwyłącznie,tył hamował pierwszy przy tych po prawo. |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-06-2014, 20:58
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Na foto wyglądają tak samo. Możesz napisać na co zwrócić uwagę żeby je odróżnić ? Pewnie jakiś szczegół. Gdzieś czytałem, że jedne mają coś zatopione w plastiku, drugie nie ... Nikt tego nie potwierdził. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
jacuchna81
nówka sztuka ;)
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2011 Posty: 23 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 08-06-2014, 21:30
Bolid: seicento 1.1 |
|
|
No nie wiem czy takie same?Te zielone są ewidentnie większe przyjrzyj się dokładnie,dlatego tył reagował szybciej. |
|
|
|
 |
$iwy
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 34 Skąd: OPR
|
Wysłany: 08-06-2014, 22:02
Bolid: CCS |
|
|
Jakim sposobem mogą być większe skoro CC/SC/126p mają te same bębny?
Pewien mechanik starej daty powiedział mi że w tych tanich szczękach i tych do 126p jest więcej opiłków metalu w materiale ciernym.W CC/SC gdzie jest serwo siła nacisku jest większa dlatego zachodzi zjawisko blokowania kół.W 125p nie ma serwa i problem ten nie występuje.
Szkoda tylko że powiedział mi o tym jak już doszedłem do sedna problemu i miałem za sobą:
Regenerację zacisków,nowa pompa hamulcowa,płyn,przewody elastyczne,cylinderki,bębny i szczęki. |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-06-2014, 23:09
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
$iwy napisał/a: | Szkoda tylko że powiedział mi o tym jak już doszedłem do sedna problemu i miałem za sobą:Regenerację zacisków,nowa pompa hamulcowa,płyn,przewody elastyczne,cylinderki,bębny i szczęki. |
Skąd ja to znam ?
Czyli co nabyć - Ferodo, TRW, Brembo ... ?? |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
$iwy
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 34 Skąd: OPR
|
Wysłany: 09-06-2014, 07:43
Bolid: CCS |
|
|
Ja założyłem wtedy TRW albo Girlinga i mogłem zacząć hamować jak człowiek |
|
|
|
 |
bladybyk
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 43 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 04-07-2014, 11:07
Bolid: e30 |
|
|
Witajcie.
Po kilku startach cywilną e30 w KJS'ach stwierdziłem, że przyszedł czas przesiąść się do czegoś mniej cywilnego, czego nie będzie mi szkoda tak bardzo. Wybór padł na seicento, bo portfel nie jest zbyt gruby.
Ale w związku z tym, że z autami z choćby minimalnym wyposażeniem sportowych nie miałem dotychczas do czynienia - mam kilka pytań:
- http://allegro.pl/seicento-1-1-mpi-kjs-wyscigi-
klatka-vat-1-i4361110682.html
Van - czy to dobra opcja? Pasują do niego części dedykowane do sportingów? Klatka skręcana - przechodzi BK?
- http://otomoto.pl/fiat-se...-C32299370.html
Jeśli ma głowicę z 1,2 to automatycznie jest to już pojemność 1,2, dobrze rozumuję?
Czym jest ta "rurka" w silniku (na zdjęciu na dole)
Będę też wdzięczny za poradę na co trzeba zwrócić uwagę w przypadku kupowaniu lekko usportowionych. Blacha, rodzaj klatki?
A - interesują mnie tylko fury z motorem 1.1
Wielkie dzięki z góry za porady.
Pzdr |
|
|
|
 |
nosferatu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 04-07-2014, 12:14
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
bladybyk napisał/a: | http://allegro.pl/seicento-1-1-mpi-kjs-wyscigi-klatka-vat-1-i4361110682.html
Van - czy to dobra opcja? Pasują do niego części dedykowane do sportingów? Klatka skręcana - przechodzi BK? |
Van rózni się od "innych" głównie tym iz ma kolektory hamowania na tylnych wachaczach i ma już wbite w dowód "2 osoby".
Klatka skręcana to nie problem na BK byle była zgodna z "zał. J" FIA. Ta na foto wygląda w porządku ale to tylko foto
bladybyk napisał/a: | http://otomoto.pl/fiat-seicento-sporting-kjs-rajd-superoes-C32299370.html
Jeśli ma głowicę z 1,2 to automatycznie jest to już pojemność 1,2, dobrze rozumuję?
Czym jest ta "rurka" w silniku (na zdjęciu na dole) |
Głowica od 1.2 nie zwiększa pojemności skokowej silnika. To wyjście/wyjście od oryginalnego dolotu 1.1.
bladybyk napisał/a: | Będę też wdzięczny za poradę na co trzeba zwrócić uwagę w przypadku kupowaniu lekko usportowionych. Blacha, rodzaj klatki? |
podstawa to bezwypadkowość - prosta buda, bez dużej rdzy. Naloty rdzawe można usunąć a pozostałe "klocki" wymienić w najgorszym przypadku. |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 04-07-2014, 19:49
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Cytat: | Van rózni się od "innych" głównie tym iz ma kolektory hamowania na tylnych wachaczach i ma już wbite w dowód "2 osoby". |
No i to jest właśnie największy problem z Vanami. Tam są takie sprężyny, które zwiększają siłę hamowania tyłu gdy tył jest obciążony i idzie w dół (czyli jak coś się przewozi ciężkiego w bagażniku jak to w vanach). Wszystko byłoby ok dopóki nie zamontuje się niższych sportowych sprężyn z tyłu. Wówczas korektory zwiększają siłę hamowania na tył i taki sej nadaje się bardziej do driftu niż do szybkiej jazdy po zakrętach:) Mój kumpel tak miał, wystarczyło lekko dotknąć hamulca w zakręcie i już leciał bokiem. Żeby wszystko było OK, to trzeba zatem zmienić układ hamulcowy z tyłu na ten zwykły. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 06-07-2014, 00:01
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
barkor napisał/a: | i to jest właśnie największy problem z Vanami. |
Mało, że to nie problem to jeszcze ma zalety.
1. W 90% vanów korektory są zapieczone na amen zatem i tak trzeba hamowanie podłubać. Temat nie raz omawiany - polecam szukajkę.
2. Rejestracja na 2 osoby przydaje się choćby na przeglądach. Jak auto zarejestrowane na 5 osób to ma mieć taką ilość pasów i (chyba) zagłówków. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
bladybyk
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 43 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 11-07-2014, 19:12
Bolid: e30 |
|
|
Dzięki Panowie za pomoc,
cały czas rozglądam się za przyzwoitym egzemplarzem, ale aut z motorem 1.2 jest ogrom a tych interesujących mnie z 1.1 niestety dużo mniej |
|
|
|
 |
|