Gdzie podkladac kobylki pod seje? |
Autor |
Wiadomość |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-07-2014, 19:43 Gdzie podkladac kobylki pod seje?
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
Jak w temacie gdzie podkladac kobyli by zawiesic auto na nich? Przod i tyl oczywiscie |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
 |
Luszeq
Nałogowiec

Pomógł: 5 razy Wiek: 31 Dołączył: 17 Sie 2012 Posty: 463 Skąd: Radymno
|
Wysłany: 05-07-2014, 10:14
Bolid: MAZDA 323F BJ |
|
|
ja zawsze podkładam za belkę tylną i z przodu za wahacze. |
_________________
Karmazynowa strzała |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 05-07-2014, 10:16
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
nie wiem czy sworznie wahacza nie dostają po **pie jak cały tonaż auta na nich się opiera |
_________________
 |
|
|
|
 |
jędrek
Nałogowiec
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Cze 2014 Posty: 702 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 05-07-2014, 10:53
Bolid: seicento 899 |
|
|
Ja dźwigam za przednie wsporniki wahaczy obok tych sworzni a tył to oczywiście za belkę, także nic nie cierpi. |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 05-07-2014, 12:00
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
Tył za podłużnice ,ewentualnie belka. Przód to pod mocowanie tylnych sworzni wahacza. |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
NSKK2
Antypirat drogowy
Pomógł: 33 razy Wiek: 51 Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 104 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 05-07-2014, 13:16
Bolid: Seicento 0.9 1999r.+Merida Kalahari 510 |
|
|
Z przodu i z tyłu,za progami są wzmocnienia przeznaczone do podłożenia kobyłek.Są to elementy z grubej blachy z okrągłym otworem.Najlepiej tam podkładać. |
_________________ Jedź ostrożnie!!! |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 05-07-2014, 16:39
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
NSKK2, chyba ,że ich niema
Tak jest |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
jędrek
Nałogowiec
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Cze 2014 Posty: 702 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 05-07-2014, 19:26
Bolid: seicento 899 |
|
|
Ale dziura faktycznie masz bidę. |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 05-07-2014, 20:08
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
jędrek, połatane i tak nowa buda czeka na przeszczep dlatego się z tego cieszę teraz |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
jędrek
Nałogowiec
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Cze 2014 Posty: 702 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 05-07-2014, 20:58
Bolid: seicento 899 |
|
|
Fajnie,to już zmienia postać rzeczy więc można się teraz pośmiać |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 07-07-2014, 23:33
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
a ja myślałem że moja bude przegniła...
te seryjne miejsca pod lewarek sie do dupy nadają. do podnoszenia bierzesz porządną żabę kawałek deski i wkładasz pod podłoge najlepiej przy łączeniu progu z podłogą.
a pod auto kładzie się klocki drewniane a nie jakieś kobyłki które można młotkiem wygiąć.
Z przodu pod mocowania wahaczy (wymieniajac wachacze można troche dalej) a z tyłu pod podłogę jak najbliżej końca podłogi bo tam jest najsztywniej. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
MAXIMUS
Nałogowiec
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 08 Cze 2014 Posty: 103 Skąd: opole
|
Wysłany: 07-07-2014, 23:40
Bolid: golf |
|
|
a co jak niska zaba do obniżanych aut nie wchodzi dalej bo zawis niski? |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 08-07-2014, 10:00
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
MAXIMUS napisał/a: | a co jak niska zaba do obniżanych aut nie wchodzi dalej bo zawis niski? |
Ja rozwiązywałem ten problem na dwa sposoby. Albo najpierw seryjnym podnośnikiem podnosisz na wysokość żaby (ten powinien chyba wejść choć przy bardzo niskim obniżeniu też może być problem), albo jeszcze robiłem patent z dźwignią tzn kładziesz klocek obok auta i robisz dźwignie z jakiejś belki (ja miałem 1,5m kawałek z więźby dachowej), przy niewielkiej sile możesz w ten sposób podnieść sporo auto żeby wsunąć żabkę. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
Max9
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 33 Skąd: WPI
|
Wysłany: 08-07-2014, 10:24
Bolid: SC jeszcze 1.1 |
|
|
MAXIMUS napisał/a: | a co jak niska zaba do obniżanych aut nie wchodzi dalej bo zawis niski? |
też tak mam i sposób jest prosty, albo dwa równe klocki na które najedziesz przednią osią z pomocą osoby, która Ciebie naprowadza, albo kupić małe najazdy jak np. pod kampera.
Wtedy jest sporo miejsca żeby wsadzić żabe pod auto i jechać w górę. Ale w tym przypadku najlepiej jest podnosić cały przód jednocześnie. |
_________________ Max9 - Michal
 |
|
|
|
 |
nowyelement
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-07-2014, 00:26
Bolid: Seicento 900 SPI rocznik 2000 |
|
|
ludzie czy wy powariowaliście
z przodu kobyłki podkłada SIĘ TYLKO I WYŁĄCZNIE NA LISTWIE PROGU A DOKŁADNIEJ:
około 10 cm przed przednim kołem (z każdej strony) są tam specjalne uwypuklenia wzmacniane
widać je doskonale mają długość nie więcej niż 5 cm
kładąc gdzie indziej kobyłki na progu - wygniecie go, kładąc bardziej wewnątrz możecie natrafić na element cieńszy i go wgiąć lub zardzewiały i zrobić dziurę - po za tym chodzi także o stabilność by wam auto na dynię nie spadło jak będziecie coś pod nim robić albo nie zrzucić auta z podstawki
z tyłu nie mam pojęcia gdzie jest dobrze ale za belkę to sobie nie wyobrażam |
|
|
|
 |
|