[ 1.1 2004] filtr paliwa |
Autor |
Wiadomość |
mała
nówka sztuka ;)
Dołączyła: 09 Lip 2014 Posty: 2 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 14-07-2014, 13:57 [ 1.1 2004] filtr paliwa
Bolid: seicento 1.1 2004 |
|
|
hej,
wczoraj wymieniałam wszystkie filtry i tu moje pytanie gdzie się znajduje filtr paliwa oraz czy jest kabinowy. Obejrzałam całe auto z góry i z dołu paliwowego kabinowego nie udało mi się namierzyć.
proszę o wskazówki:D
pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Rollo1323
spamer team

Pomógł: 44 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 1131 Skąd: B-B/Székesfehérvár
|
Wysłany: 14-07-2014, 13:59
Bolid: Seicento Young |
|
|
w 1.1 MPI nie ma filtra paliwa. Kabinowego też nie |
_________________ Mój Żółw
 |
|
|
|
 |
mała
nówka sztuka ;)
Dołączyła: 09 Lip 2014 Posty: 2 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 14-07-2014, 14:02
Bolid: seicento 1.1 2004 |
|
|
Rollo1323 napisał/a: | w 1.1 MPI nie ma filtra paliwa. Kabinowego też nie |
hehe ok, dziękuje za odp |
|
|
|
 |
kysy
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19-07-2014, 09:16
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
a to nie jest tak ze 1.1 mpi ma filtr paliwa w pompie, ktory zreszta jest nie wymienny? |
|
|
|
 |
co17rey
Nałogowiec
Pomógł: 14 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 150 Skąd: ERA / SC
|
Wysłany: 19-07-2014, 10:25
Bolid: Ford Focus MK2 |
|
|
Z tego co wiem to nie. W pompie paliwa jest tylko takie sitko, które filtruje paliwo przy zasysaniu. Ale swoją drogą dziwi mnie, że nie potrzebują te auta filtra paliwa ;D |
_________________ Ford Focus MK2 |
|
|
|
 |
jalboss
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lip 2014 Posty: 15 Skąd: ?więtochłowice
|
Wysłany: 19-07-2014, 12:57
Bolid: SX4, Seicento 1.1 |
|
|
Zawsze można dołożyć. Pamiętam, że w Maluchu też wkładałem... |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 19-07-2014, 21:11
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
co17rey napisał/a: | Zawsze można dołożyć. |
Nie ma takiej potrzeby. Nawet jakby zaczął sypać się zbiornik od środka to smok nie puści syfu. Miałem takiego pacjenta w którym kawałki skorodowanego zbiornika zatykały sitko, po oczyszczeniu i zamontowaniu nowego baku samochód jeździł. Wtryski nie zostały zatkane/uszkodzone. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
kysy
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20-07-2014, 10:06
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
no z tym bym się kłócił. Mam problemy z szarpaniem samochodu gdy się puszcza gaz i jak się jedzie na lekko wciśniętym pedale gazu. Wczoraj wymieniłem przewody, sprawdziłem świece, ale dalej to samo. Podejrzewam teraz wtryski, zapewne spowodowane syfem ze zbiornika. |
|
|
|
 |
Rollo1323
spamer team

Pomógł: 44 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 1131 Skąd: B-B/Székesfehérvár
|
Wysłany: 20-07-2014, 10:58
Bolid: Seicento Young |
|
|
Uszkodzenie wtrysków nie musi być spowodowane zassaniem syfu z baku, jest wiele różnych przyczyn, np złe paliwo, bądź też uszkodzona sama centralka sterowania. A to, że ci dławi auto może być spowodowane przytkaniem tego sitka w pompie paliwowej. Pomijam fakt, że najkorzystniejszym warunkiem dla dobrej pracy pompy jest utrzymywanie minimum 1/3 paliwa w baku. Jak się jeździ do głębokiej rezerwy to też takie skutki później są. |
_________________ Mój Żółw
 |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 20-07-2014, 11:12
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
A może woda jest w paliwie?? Przepustnica jest czysta?? TPS działa prawidłowo?? |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
|