Kolektor ssący 1.2 8v |
Autor |
Wiadomość |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 05-08-2014, 20:20 Kolektor ssący 1.2 8v
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Witam,
Pytanie tyczy się kolektora, mianowicie są dwie rurki obok przepustnicy do którego wchodzą wężyki, co tam konkretnie powinno być podpięte?? Drugie pytanie o przepustnice. Od tyłu wystają dwa wejścia co powinno być podpięte./??? Pozdrawiam |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 05-08-2014, 21:26
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Bez foto tak na czuja - te "rurki" to prawdopodobnie od podgrzewania przepustnicy. A wejścia ? Np od czujnika położenia przepustnicy. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 07-08-2014, 15:52
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Zdjęcia Zapożyczone z internetu jako podgląd.
Na kolektorze te rurki pionowe rurki.
 |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 07-08-2014, 16:44
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
1 i 4 to podgrzewanie a te dwa pozostałe nie pamiętam |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 07-08-2014, 17:58
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Heh...ok podrzewanie tzn? Czy ktoś jeszcze może wie? |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 07-08-2014, 21:12
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
To znaczy, że puszczasz przez to płyn chłodniczy Trzeba się wpiąć w układ chłodzenia i już. Jednym wpływa, drugim wypływa. Tyle, że mało osób to ma zrobione i jakoś wszystko działa nawet zimą. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 08-08-2014, 14:36
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Ja wkurat mam tak zrobione jak piszesz:D Pozostaję mi tylko pytanie pod resztę. Czytałem że jedno jest pod wspomaganie serwa itp ok ale jak reszta pozostają jeszcze 3:D map sensor(w które) itd?:D:D Pozdr |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 09-08-2014, 22:57
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
2 i 3 są od odmy i od pochłaniacza oparów paliwa. Tylko nie wiem dokładnie który jest od czego bo sam nie wiem czy mam dobrze podpięte i czy w ogóle to ma znaczenie który jest podpięty do którego (ja mam podpięte u góry pochłaniacz a na dole odmę).
Z kolei co się tyczy kolektora to ten gruby króciec jest od serwa, a te dwa cienkie od listwy wtryskowej i map sensora (tutaj nie ma znaczenia pod który co podłączysz). |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 10-08-2014, 11:14
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
ok dzieki :D Musze sprawdzić:D Jak ja mam podłączone:D |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
|