FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
EcuMater Det3 (potrzebna mapa)
Autor Wiadomość
turbo-daniel 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 45
Skąd: Łaziska Dolne
Wysłany: 23-08-2014, 11:39   EcuMater Det3 (potrzebna mapa)
   Bolid: Fiat Seicento Sporting


Witam potrzebuje pomocy jak ustawić det3 w seicento z silnikiem 1.2 8v turbo ? chodzi o podstawową konfigurację żeby auto odpaliło bo jak na razie nie zapala ewentualnie jak by ktoś podesłał jakąś mapke żeby odpalić auto
_________________
turbo-daniel
 
 
turbo-daniel 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 45
Skąd: Łaziska Dolne
Wysłany: 23-08-2014, 16:16   
   Bolid: Fiat Seicento Sporting


Dobra auto odpalone sam se poradziłem z mapami teraz tylko jechać to wystroić żeby było 230km pod nogą silnik skladany na moce z rzędu 250
_________________
turbo-daniel
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-08-2014, 15:26   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


turbo-daniel napisał/a:
Dobra auto odpalone sam se poradziłem z mapami teraz tylko jechać to wystroić żeby było 230km pod nogą silnik skladany na moce z rzędu 250

Turbo z ciężarówki kute tłoki i korby HKS, chłodnica oleju i tytanowe pierścienie i panewki pod takie założenia.
Był byś pierwszym w Polsce jak nie w Europie całej z 1.2T z taką mocą-dla T-Jeta to już dużo. :))
1.2T 150km to taki max gdzie auta jeżdżą nie wybuchają spieki czy metalowe sprzęgła jeszcze nie dobijają skrzyni/dyfra-bo idąc arytmetyką to moment jak w chipowanym TDI by z tego był :)) :mg:
Co za bebechy ma ten kadłub/głowica?
 
 
 
turbo-daniel 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 45
Skąd: Łaziska Dolne
Wysłany: 18-09-2014, 13:51   
   Bolid: Fiat Seicento Sporting


Paweł1984 napisał/a:
turbo-daniel napisał/a:
Dobra auto odpalone sam se poradziłem z mapami teraz tylko jechać to wystroić żeby było 230km pod nogą silnik skladany na moce z rzędu 250

Turbo z ciężarówki kute tłoki i korby HKS, chłodnica oleju i tytanowe pierścienie i panewki pod takie założenia.
Był byś pierwszym w Polsce jak nie w Europie całej z 1.2T z taką mocą-dla T-Jeta to już dużo. :))
1.2T 150km to taki max gdzie auta jeżdżą nie wybuchają spieki czy metalowe sprzęgła jeszcze nie dobijają skrzyni/dyfra-bo idąc arytmetyką to moment jak w chipowanym TDI by z tego był :)) :mg:
Co za bebechy ma ten kadłub/głowica?

Co ty gadasz? 170km z 1.2t to lekkim h... sie ciągnie napisz do Krakowa słynna firma TRS Racing to ci wybudują fiata jakiego se życzysz jako 1 wybudowali sejczaka z 1.6 b16a2 silnikiem hondy i jakoś jęździ 1.4 t jet na 320km ktory jest do sprzedania na allegro i też jakoś zakuwany nie jest a 150km w 1.2t to max? to jestes w bledzie 150km to ze zwyklej 1.1 mozna ciagnac i nie wybuchnie(wystarczy na YT filmy poogladac ewentualnie napisac do kilku fimr żeby sie dowiedziec co i jak z czym) troche poczytaj o tym a potem sie wypowiadaj ;) Na wiosne będę go stroił jeszcze raz to jak zobaczysz 200km na wykresie z 1.2 to może zaczniesz myśleć przed tym za nim coś napiszesz o czym pojęcia nie masz widze. A drugie 1 w europie czy co to wymyślileś bym nie był bo już za dużo tego z turbawkami jeździ albo silnikami 2.0 z calibry taki też widziałem i nawet jest jeden do sprzedania. 1 w europie to może bede wtedy jak w koncu uda mi sie do tego skolowac sekwencyjna skrzynie ale to nie takie proste. Jak wszystko dobrze poskładane przez ludzi którzy to robią od dziecka to nic nie wybuchnie a skąd tobie sie to wzielo to pojecia nie mam. A turbo to mam z WRX STI chłodnice oleju też mam chłodnice wody duża tez mam do tego dodatkowy wiatrak wtryski mam 320cc z volvo pompa paliwa walbro i pare innych gratow głowica całkowicie obrobiona duże zawory kanaly itp wszystko było skladane od nowa na nowych czesciach na tym i tak sie nei skonczy bo z roku na rok mocy bedzie przybywac z tym ze wtedy tez pojde w strone albo 1.4 t jet do mocy 300km+ albo 1.6 hondy do tego turbo czyms sie wyrazniac trzeba ;) Powodzenia
_________________
turbo-daniel
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 19-09-2014, 09:12   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


turbo-daniel, a teraz jak jeździ Twoje turbo?? Ogarnąłeś to strojenie?
_________________
Moje Seicento
 
 
turbo-daniel 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 45
Skąd: Łaziska Dolne
Wysłany: 26-09-2014, 09:46   
   Bolid: Fiat Seicento Sporting


ir3n3usz napisał/a:
turbo-daniel, a teraz jak jeździ Twoje turbo?? Ogarnąłeś to strojenie?

Całą wiązke trzeba dać do poprawy coś jest nie tak bo czasami ma odchył zgubić sygnał z map sensora miałem zewnętrzy wyslałem deta do Krakowa żeby mi go wbudowali i nie powinno być problemu wiązka też się już robi od nowa najgorsze to że mam system jazdy 3/1 i ciągle brakuje czasu żeby to ogarniac hamulce z tyłu trzeba ogarnac srodek poskladac itp autko posmigalo na jazdach testowych ładnie ale jednak pare problemów wyszło teraz wiązki juz sam nie skladam dalem do firmie z kostuchny gosciu sie tym zajmuje to powinno być ok jak to wszystko popodłącza wystroi i w końcu nagram swoj wymarzony filmik zeby sie pochwalic co sie udalo stworzyć. Na wiosne myśle że autko powinno być już zrobione na cacy
_________________
turbo-daniel
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum