Ecumaster det3 ustawienia |
Autor |
Wiadomość |
turbo-daniel
nówka sztuka ;)
Wiek: 31 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 45 Skąd: Łaziska Dolne
|
Wysłany: 27-08-2014, 23:27
Bolid: Fiat Seicento Sporting |
|
|
ir3n3usz napisał/a: | [url=http://iv.pl/images/...127.jpg]Obrazek[/URL]
spróbuj wczytać skale do mapsensora z tych co są z detem, mnie AFR dopiero po wczytaniu odpowiedniego pliku zaczęło pokazywać.
Ja mam wbudowany map 250kPa, specjalnie tak wziąłem żeby nie męczyć się później z kalibrowaniem. |
Ok tylko ktory plik wybrac do map sensora? bo troche tego tam jest parametry do czujnika iat clt znalazlem wiec okej teraz tylko zostaje ta sprawa z tym map sensorem żeby w koncu zaczol pokazywac te 100 na wylaczonym i 30 na wolnych. Opóżnienie i przyśpieszenie zapłonu na ile ustawić ? jest ustawione na 15 bo mapy mi wyslali z ecumaster z tej strony bo do nich pisalem zeby uruchomic auto ale nie wszystkie ustawienia tam sa zrobione nie wiem czy to czasem nie za duzo czy malo. Wtryski dałem na 0,900 beterry corection 0,175
injection divider 2 (nie wiem co to jest) tak juz bylo ustawione bo wczytaniu map
i czy da sie sprawdzic jakos wydajnosc wtryskow bo skaf mam wiedziec co wpisac w injector size a zgubilem nr do goscia ktory mi ten silnik skladal |
_________________ turbo-daniel |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 27-08-2014, 23:49
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
turbo-daniel napisał/a: | tylko ktory plik wybrac do map sensora? |
wszystko zależy od modelu mapsensora, próbuj może któryś zadziała...
turbo-daniel napisał/a: | Opóżnienie i przyśpieszenie zapłonu na ile ustawić ? |
trzeba sobie sprawić słuchawki do nasłuchiwania spalania stukowego i szukać odpowiednich ustawień
turbo-daniel napisał/a: | injection divider 2 |
Opcję 1 lub 2 ustawia się jeśli masz podłączone wtryski w trybie Bank Fire. Wystarczy przeczytać manuala, tam jest ładnie wszystko napisane.
turbo-daniel napisał/a: | prawdzic jakos wydajnosc wtryskow |
często na wtryskiwaczach jest numer, który wpisuje się w google i wszystko wiadomo. Jak nie ma numeru, no to jest szukanie igły w stogu siana.
Nie masz w ogóle pojęcia o DET3 i nawet nie przeczytałeś instrukcji w której jest WSZYSTKO napisane.... Ja nie wiem jak Ty chcesz odpalić ten silnik, z taką wiedzą szybko zrobi kabuum.... Mój samochód jeździł normalnie po 6 godzinach pracy, a nikt mnie niczego nie uczył. Wystarczy czytać uważnie instrukcje... |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
turbo-daniel
nówka sztuka ;)
Wiek: 31 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 45 Skąd: Łaziska Dolne
|
Wysłany: 28-08-2014, 11:45
Bolid: Fiat Seicento Sporting |
|
|
Kabum prędko nie zrobi skoro przejechał na trybie alfa n 100km i nic mu nie jest. A instrukcje poczytałem z ciekawości później w której się właśnie dowiedziałem że dla turbo jest tryb speed density. No to kupiłem kabel USB program sciągłem z neta i wchodzę patrze tryb alfa n a w trybie speed odpalał ale od razu gasł więc napisałem o mapy do uruchomienia 1.2 8v turbo do ecumaster i wysłali mi te które ci pokazałem ale i tak było to samo. Jak mi napisałeś o tym craking itp dopiero autko zaczeło tyrkotać na wolnych ale po dodaniu gazu znowu dupa no to ten cały map sensor dałem na 30kpa i zaczął działać tylko z tego co mówisz na wył powinno być 100kpa a na wolnych 30 a u mnie coś jest podupczone że tyle ile ustawie mu w tej opcji tak mi cały czas pokazuje i nie wiem oco chodzi a raczej bez tego te auto chodzić nie bedzie tak podejzewam. Ecumastera kupiłem używke z map sensoem zapiołem odpalil i wszystko grało dopiero jak sie potem kapłem o tym trybie no to sie jazdy zaczeły. Patrzyłem dziś z ciekowśći na map sensor(był razem z det3) i jest do 100kpa czyli to znaczy ze moje doladowanie nie moze byc na nim wieksze niz 1bar? Wspominałeś o tym że u mnie na turbo to grubo ponad 100kpa powinien pokazać tylko jak skoro jest do 100kpa ? Dobrze myśle że moj map sensor jest do dupy ? Wole pytać na forum jak mi ktoś to wyjaśni bo tak szybciej umiem załapać oco chodzi i jak co działa niż czytanie z instrukcji. Tak jak z jazdą autem co innego jak ktoś wytłumaczy jak jeździć a o wiele lepiej jak ktoś pokaże jak to zrobić Jestem ci wdzięczny za pomoc bo udało się to odpalić w tym trybie co powinno ,teraz tylko kwestia ustawień zwłaszcza tego map sensora który jakoś nie za specjalnie się słucha. Da się go jakoś sprawdzić czy on wgl działa? czy tylko jedyną opcją jest kupić nowy o większym zakresie albo od kogoś na podmiankę pożyczyć? Ewentualnie czy jest to możliwe że det sie zdupczył i jeszcze będzie trzeba go wymieniać albo naprawiać? |
_________________ turbo-daniel |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 28-08-2014, 12:11
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
turbo-daniel napisał/a: | Patrzyłem dziś z ciekowśći na map sensor(był razem z det3) i jest do 100kpa czyli to znaczy ze moje doladowanie nie moze byc na nim wieksze niz 1bar? Wspominałeś o tym że u mnie na turbo to grubo ponad 100kpa powinien pokazać tylko jak skoro jest do 100kpa ? |
Jest 3 wersje DETa dostępne: bez mapsensora, z mapem 250kPa(ogania doładowanie 1,5bar) i trzeci 400kPa (doładowanie do 3bar)
Nie wiem gdzie znalazłeś deta z mapem 100kPa.
100kPa to ciśnienie atmosferyczne. Wszystko powyżej to nadciśnienie, poniżej podciśnienie.
turbo-daniel napisał/a: | Dobrze myśle że moj map sensor jest do dupy ? |
Trzeba być najpierw 100% pewnym, że konfiguracja w DET3 FI client jest prawidłowa, że stwierdzić uszkodzenie map. A teraz znów niewiadomo czy konfiguracja jest dobra, bo map może być uszkodzony. Błędne koło...
turbo-daniel napisał/a: | Ewentualnie czy jest to możliwe że det sie zdupczył i jeszcze będzie trzeba go wymieniać albo naprawiać? |
Ja na Twoim miejscu skontaktował się z Krakowem i zapytał czy są wstanie dołożyć mapsensor do DETa. Sądzę, że będzie to możliwe. Map sensor do DETa kosztuje chyba z 70zł. Także nie jest to majątek, a będzie śmigać bezproblemowo. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
turbo-daniel
nówka sztuka ;)
Wiek: 31 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 45 Skąd: Łaziska Dolne
|
Wysłany: 28-08-2014, 13:43
Bolid: Fiat Seicento Sporting |
|
|
przekopałem cała komore silnika jeszcze raz i wyszło tak map sensor 100kpa to jest ten oryginalny 100kpa idzie do niego wężyk i ta wtyczka z 3 pinami to jest razem z ecu auta spiete w seicento(fabrycznie) dołożony jest też trójnik i było coś do niego z 6 pinami z napisem MPX4250 weszłem w google i się okazało że to też map sensor na 250kpa z jakiej racji mam 2 map sensory ? I jak podłączyć tego 250kpa jak z niego tylko same piny wystają jest to coś takiego
Prościej było samemu chyba zacząć składać auto niż kupować w połowie zrobiony projekt a teraz nie wiadomo co gdzie poprawiać To się chyba skończy na jakimś warsztscie bo to jest nie możliwe żeby takie cyrki z tym były. Deta już ustawiłem jak instrukcja nakazuje nawet mapy 0 wgrałem ale dalej to nic nie dało przejechałem cała skale pojedyńczo wpisująć wartości map sensora i za każdym razem jest tak jak wpisze 1 to pokazuje 1kpa jak wpisze 2 to pokazuje 2kpa i tak doszłem do 35 skala sie skonczyła i ani razu nie pokazał 100kpa na wyłączonym tylko pokazuje to co sie wpisze te skale te wszystkie wgrywalem co mi pokazałes ale to samo bylo 0 rekacji. Da sie jakoś ustawic w decie skad ma brac sygnal map sensor moze to jest zle ustawione albo cos przeoczylem |
_________________ turbo-daniel |
|
|
|
 |
turbo-daniel
nówka sztuka ;)
Wiek: 31 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 45 Skąd: Łaziska Dolne
|
Wysłany: 28-08-2014, 17:09
Bolid: Fiat Seicento Sporting |
|
|
i Wszystko gra Ecumaster wysłał mi instrukcje jaki pin gdzie wpiąc w det3 map sensor zaczol dzialac no i auto od razu pali. Dzieki kolego za pomoc Jednak wszystkiemu winny byl map sensor |
_________________ turbo-daniel |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 28-08-2014, 20:17
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Nagraj jak to jeździ, może ja się skuszę na małe turbo. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
|