FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak ładowania .
Autor Wiadomość
Miły
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2014, 00:07   Brak ładowania .

Witam, problem wygląda następująco.
Wyruszyłem dzisiaj samochodem na uczelnie. Bardzo słabo świecilo się podświetlenie zegarów i wycieraczki chodziły troszkę ospale. Po 15 min jazdy samochód już nie posiadał świateł, radia itd. aż w koncu zgasł. Po odpaleniu na pych samochód ruszył dalej, wszystko zaczęło działać normalnie. W powrotną stronę samochód znowu zaczął świrować lecz z podwójną siłą aż do zgaśnięcia,wzięłem samochód na hol . Podejrzewam na 99,9 % alternator lecz zastanawia mnie jedna rzecz. Dlaczego nie zapaliła się kontrolka braku ładowania. Ktoś potrafi mi to wytłumaczyć ?
 
 
BogdanK 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 63
Dołączył: 15 Paź 2014
Posty: 7
Skąd: Katowice
Wysłany: 23-10-2014, 00:20   Re: Brak ładowania .
   Bolid: Fiat 600 1,1


Miły napisał/a:
Podejrzewam na 99,9 % alternator lecz zastanawia mnie jedna rzecz. Dlaczego nie zapaliła się kontrolka braku ładowania.

Niesprawny może być alternator, regulator napięcia, warto też sprawdzić przewód masowy (może jego niesprawność była powodem, że nie zapaliła się kontrolka braku ładowania akumulatora).
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23-10-2014, 10:06   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Kontrolka mogła lekko się mrużyć i mogłeś jej na zauważyć w dzień. Jakbyś go jeszcze raz odpalił to sprawdź, przysłaniając kontrolkę ręką. No i tak jak kolega napisał, sprawdź stan i łączenie przewodów masowych, bo jeśli kontrolka faktycznie się nie paliła, a założymy, że jest sprawna, to alternator powinien być OK.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
sej600 
Nałogowiec

Pomógł: 27 razy
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 120
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 23-10-2014, 15:12   
   Bolid: 1,2 8V


Miły, Z altka wychodzą dwa przewody grubszy przykręcony nakrętką na klucz m10 oraz cienki sprawdź czy nie jest on odłączony / oberwany, jego uszkodzenie skutkować morze wspomnianym zestawem objawów. Nie sprawdziłeś jeszcze żarówki w kontrolce ładowania???
 
 
Miły
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2014, 18:08   

Dzięki za odpowiedż. Idę zobaczyć to o czym mówicie.
 
 
Miły
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2014, 22:52   

Mieliście Panowie racje, przewód od alternatora został przez "coś" najprawdopodobniej przegryziony .
 
 
sej600 
Nałogowiec

Pomógł: 27 razy
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 120
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 24-10-2014, 00:01   
   Bolid: 1,2 8V


Miły, jaśniej, któryś ze wskazanych przezemnie czy masowy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum