Stopiona pompka paliwa. |
Autor |
Wiadomość |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 04-11-2014, 09:12
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
ir3n3usz napisał/a: | Sam wkład jest zamienny pomiędzy SPI i MPI. |
Czyli oba wkłady są identyczne i mają taką samą charakterystykę? |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
miXol2607
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Wrz 2014 Posty: 129 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 04-11-2014, 11:48
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
Nie no ja sie za bardzo nie znam ale jakby miały te same wkłady to do swapów raczej nie zmienialiby pomp. Niestety ja kosz mam również do wyrzucenia bo się stopił.:/ |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 04-11-2014, 13:18
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
miXol2607 napisał/a: | Nie no ja sie za bardzo nie znam ale jakby miały te same wkłady to do swapów raczej nie zmienialiby pomp. |
No właśnie dlatego zapytałem ireneusza co ma na myśli, bo kiedyś jak miałem w ręku pompe z 1.1spi i 1.1mpi to widziałem, że wkłady się różniły, z tego co pamiętam to kiedyś po swapie na 1.2 chciałem nawet wsadzić wkład z 1.1mpi do kosza z 1.1spi i nie pasował... |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
miXol2607
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Wrz 2014 Posty: 129 Skąd: Łęczyca
|
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 04-11-2014, 14:56
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Czy dobre to nie wiadomo, tak jak to bywa w przypadku używanych części:) Ale ogólnie to tak, pompa z tej aukcji jest faktycznie z 1.1mpi i to się zgadza. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 04-11-2014, 21:30
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
barkor napisał/a: | Czyli oba wkłady są identyczne i mają taką samą charakterystykę? |
NIE.
Da się je zamienić, ale tego nie wolno robić. W SPI pompa daje 1.2bar, a w MPI ponad 3 bary. Chodzi mi o to że przez przypadek można zamontować pompę z SPI w koszu MPI, bo się zmieści. Montowałem w koszu po SPI pompę z MPI kiedyś przy swapie i zmieściła się bez problemu. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 04-11-2014, 22:14
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
ir3n3usz, to w takim razie nie wiem co mi tam nie pasowało przy swapie, może jednak nie próbowałem robić takiej hybrydy. A czy podłączenie przewodów również jest plug&play zakładając, że pompa z 1.1mpi fizycznie wchodzi w kosz od spi? Bo coś tam się chyba jednak różni... |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 05-11-2014, 17:03
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
barkor napisał/a: | podłączenie przewodów również jest plug&play |
nie jestem pewien, ale chyba nie było problemu. Robiłem przeszło dwa lata temu, ale nie przypominam sobie, żeby był jakieś duże problemy z tym. Tam są zwykłe końcówki, jedna ma chyba inną szerokość:
http://nagaz24.pl/uploade...ini3_3582_2.jpg |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
|