Nie spadające obroty po wciśnięciu sprzęgła |
Autor |
Wiadomość |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-12-2014, 08:39 Nie spadające obroty po wciśnięciu sprzęgła
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
Czasem zdaza sie ze nie spadają obroty po wciśnięciu sprzęgła, szczegolnie po przechodzeniu z 3 biegu na 4 tak jakby nie spadaly, podczas przejscia z 3 na 4 puszczam sprzeglo zeby juz byl 4 bieg i tak jakby sprzeglo ciagnie. Z 4 na 5 tez tak sie nieje ale w obydwu przypadkach nie zawsze. Silniczek krokowy nowy co moze byc przyczyna? |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
 |
CeZar85
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 7 Skąd: Polska, Gliwice
|
Wysłany: 05-12-2014, 15:26
Bolid: Fiat Seicento 1.1 mpi + LPG |
|
|
U mnie pojawia się identyczny problem. Zmieniałem całą przepustnice plus czujniki w kolektorze ssącym i na tym się poddałem nie pomogło. Znalazłem wcześniej opis podobnego kłopotu w 1.4 i tam pomogła zmiana kompa. Na razie sobie odpuściłem to chociaż jest to irytujące podczas jazdy |
_________________ Michal |
|
|
|
 |
Gms
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Sty 2014 Posty: 71 Skąd: SPI
|
Wysłany: 05-12-2014, 17:59
Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240 |
|
|
Panowie, podpowiem wam co może być tego przyczyną, ja uporałem się z tym kłopotem tydzień temu, w przypadku mojego szerszenia było to uszkodzony czujnik na termostacie. Również wymieniłem wszystko to co było możliwe(krokowiec, czujnik położenia przepustnicy oraz węże od podciśnienia). Podmieńcie właśnie ten czujnik i się okaże. Może wydawać się to wam dziwne ale w moim przypadku było pomogło teraz chodzi jak pszczółeczka Powodzenia |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 05-12-2014, 18:15
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Gms to zupełnie inne silniki i inne sterowanie wtryskiem. Wg mnie winę ponosi ekologia - katalizator wielofunkcyjny, dwie sondy i przez to dawkowanie paliwa musi być dokładniejsze by normy zachować. Sterownik sam sobie wie jakie parametry utrzymać by nie zatruwać naszej europejskiej atmosfery. A taki Chińczyk, amerykanin czy hindus ma gdzieś naszą atmosferę i jego normy emisji związków niebezpiecznych nie obchodzą |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
splitz070
nówka sztuka ;)
Wiek: 39 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 4 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 31-12-2014, 21:14
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Wymieniałem tydzień temu chłodnicę, termostat oraz płyn i problem nieopadających obrotów który również mialem ale tylko przy minusowych temperaturach znikł jak narazie. Czujnik czyściłem przed założeniem nowego termostatu. U mnie te nie opadające obroty wyglądały tak jakby silnik zostawał na ssaniu przy zmianie biegów. |
|
|
|
 |
|