FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie spadające obroty po wciśnięciu sprzęgła
Autor Wiadomość
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-12-2014, 08:39   Nie spadające obroty po wciśnięciu sprzęgła
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


Czasem zdaza sie ze nie spadają obroty po wciśnięciu sprzęgła, szczegolnie po przechodzeniu z 3 biegu na 4 tak jakby nie spadaly, podczas przejscia z 3 na 4 puszczam sprzeglo zeby juz byl 4 bieg i tak jakby sprzeglo ciagnie. Z 4 na 5 tez tak sie nieje ale w obydwu przypadkach nie zawsze. Silniczek krokowy nowy co moze byc przyczyna? :-?
_________________
Fiat 600 2009
 
 
CeZar85 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 7
Skąd: Polska, Gliwice
Wysłany: 05-12-2014, 15:26   
   Bolid: Fiat Seicento 1.1 mpi + LPG


U mnie pojawia się identyczny problem. Zmieniałem całą przepustnice plus czujniki w kolektorze ssącym i na tym się poddałem nie pomogło. Znalazłem wcześniej opis podobnego kłopotu w 1.4 i tam pomogła zmiana kompa. Na razie sobie odpuściłem to chociaż jest to irytujące podczas jazdy
_________________
Michal
 
 
Gms 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 71
Skąd: SPI
Wysłany: 05-12-2014, 17:59   
   Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240


Panowie, podpowiem wam co może być tego przyczyną, ja uporałem się z tym kłopotem tydzień temu, w przypadku mojego szerszenia było to uszkodzony czujnik na termostacie. Również wymieniłem wszystko to co było możliwe(krokowiec, czujnik położenia przepustnicy oraz węże od podciśnienia). Podmieńcie właśnie ten czujnik i się okaże. Może wydawać się to wam dziwne ale w moim przypadku było pomogło teraz chodzi jak pszczółeczka :) Powodzenia :)
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 05-12-2014, 18:15   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Gms to zupełnie inne silniki i inne sterowanie wtryskiem. Wg mnie winę ponosi ekologia - katalizator wielofunkcyjny, dwie sondy i przez to dawkowanie paliwa musi być dokładniejsze by normy zachować. Sterownik sam sobie wie jakie parametry utrzymać by nie zatruwać naszej europejskiej atmosfery. A taki Chińczyk, amerykanin czy hindus ma gdzieś naszą atmosferę i jego normy emisji związków niebezpiecznych nie obchodzą
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
splitz070 
nówka sztuka ;)

Wiek: 39
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 4
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 31-12-2014, 21:14   
   Bolid: Seicento 900


Wymieniałem tydzień temu chłodnicę, termostat oraz płyn i problem nieopadających obrotów który również mialem ale tylko przy minusowych temperaturach znikł jak narazie. Czujnik czyściłem przed założeniem nowego termostatu. U mnie te nie opadające obroty wyglądały tak jakby silnik zostawał na ssaniu przy zmianie biegów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum