FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Seicento brak mocy
Autor Wiadomość
turbin 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 19
Skąd: Bobrowniki
Wysłany: 20-12-2014, 10:29   Seicento brak mocy
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Witam,

mam taki problem z moim seicentem. Silnik ma przelatane 192 tyś, rocznik 2001, MPI. Otóż nie ma mocy. Jak jade na drugim biegu, około 40 km/h to czuć tak jak by odcinało mu zapłon, to samo jest na dalszych biegach. Czasami jest tak że czuć jak auto na chwile przyśpieszy (ok. 1-2 sekundy), potem zwolni (tak samo, 1-2 sekundy). Wie ktoś co to może być? Uszczelka pod głowicą? Był robiony ostatnio rozrząd z pompą wody, plus czujnik położenia wału. Domyślam się jest jest to uszczelka pod głowicą i pytanie jest takie - czy mogę tak jeździć aż auto mi padnie? Czy lepiej to zrobić? Stanie się jak to naprawię dopiero gdy samochód przestanie jechać? Jaka jest cena naprawy tej uszczelki? Dodam że nie mam żadnej mazi pod korkiem oleju, musze jest troche dobic do 1000 km aby zobaczyc ile oleju mi ubyło (swoja drogą, olej został zmieniony, i jak sprawdzam bagnet to jest taki przeźroczysty ze nie widac ile go jest [moze w ogóle nie ma oleju, bede musial to zbadac ;p ], przed wymianą olej był wręcz czarny, i wszystko było widać, te silniki tak mają?)

ps. Aha, i jeszcze miałem taką akcję, że przejechałem sejem ok 20 km, następnie postał pod domem ok 30 min, poszedłem go odpalić przejechałem ok 50 metrów, zgasiłem, i zaraz po tym gdzieś z prawej strony słyszę jak coś bulgocze.

Z gory dzieki z odpowiedź,
pozdrawiam
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 20-12-2014, 19:03   
   Bolid: seicento 899


Co do szarpania to może być problem z sondą lambda. Ja np. miałem prawie podobnie jak tankowałem kiepskie paliwo.
Cytat:
Domyślam się jest jest to uszczelka pod głowicą i pytanie jest takie - czy mogę tak jeździć aż auto mi padnie? Czy lepiej to zrobić?

Lepiej wymienić w porę bo koszt to około 200-400PLN. zależy ile mechanik doi.
Bulgoczenie dochodzi z przodu czy z tyłu samochodu ?
 
 
turbin 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 19
Skąd: Bobrowniki
Wysłany: 20-12-2014, 19:05   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Jak siedzisz przed kierownicą to z prawej - przód.
 
 
blondas 
Podróżnik

Pomógł: 28 razy
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 549
Skąd: kocialin
Wysłany: 20-12-2014, 19:06   
   Bolid: seicento


Miałem identyczny objaw. Winowajcą był naderwany ale nie przerwany jeden z kabli od map sensora.
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 20-12-2014, 21:24   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Ja miałem problem z brakiem mocy, bo nie oszukujmy się ale 54KM to mają kosiarki do trawy i zrobiłem swap. Teraz jest trochę lepiej. :))
_________________
Moje Seicento
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum