FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gumowy przewód z wlotu obudowy filtra powietrza
Autor Wiadomość
hand1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 15 Maj 2014
Posty: 6
Skąd: Białystok
Wysłany: 17-01-2015, 18:56   Gumowy przewód z wlotu obudowy filtra powietrza
   Bolid: seicento


Witam wszystkich
Mam problem, podczas wymiany żarówki w lewym reflektorze w Seitku 1.1 MPI mojej żony zauważyłem luźno wiszącą rurę z wlotu obudowy filtra powietrza. Przegoglowałem net i nigdzie nie mogłem znaleźć jego podłączenia. Proszę o pomoc.
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 17-01-2015, 19:08   
   Bolid: seicento 899


Żaden problem bo ten wąż powinien być wciśnięty w otwór w pasie przednim praktycznie na wprost tej rurki. :wink:

Ps. Nie doczytałem że masz 1.1 ja opisałem dla silnika 900-tki. ;/ Pewnie za chwilę właściciele motoru 1.1 coś pomogą.
 
 
hand1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 15 Maj 2014
Posty: 6
Skąd: Białystok
Wysłany: 17-01-2015, 19:15   
   Bolid: seicento


Dzięki za odpowiedź. Samochód swego czasu dostał strzał w przód przez inny hakiem holowniczym. Poprzedni właściciel nieudolnie prostował przedni pas. Nie znalazłem żadnej rurki, pierwsze moje skojarzenie to otwór reflektorze. Podpowiedz z tego wybrnąć. Nie może przecież zasysać kurzu z nawierzchni jezdni.
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 17-01-2015, 19:24   
   Bolid: seicento 899


Czy rurka będzie w pasie czy wystawać w komorze silnika to i tak zawsze coś wpadnie a filtr zatrzyma :wink:
 
 
hand1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 15 Maj 2014
Posty: 6
Skąd: Białystok
Wysłany: 17-01-2015, 19:49   
   Bolid: seicento


W sumie masz rację. Zaślepię końcówkę jakąś nasadką z sitkiem i umocuję do czegoś. Ciekaw jestem jak to jest w oryginale rozwiązane. Jakbyś przy okazji miał jakąś fotkę albo link podrzuć, będę wdzięczny.
Dziękuję z góry
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 17-01-2015, 20:05   
   Bolid: seicento 899


Dla formalności ja posiadam seja 900 i nie jestem pewny jak wygląda dolot w 1.1
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 17-01-2015, 20:14   
   Bolid: seicento 899


Dobra, wyniuchałem coś takiego, masz tam dwa linki do stron. Powinno pomóc.
http://fiatklubpolska.pl/...1-1-99-a-19291/
 
 
co17rey 
Nałogowiec

Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 150
Skąd: ERA / SC
Wysłany: 17-01-2015, 20:15   
   Bolid: Ford Focus MK2


Zrobię jutro zdjęcie i wrzucę, jeśli nikt do tego czasu Ci nie pomoże :)
_________________
Ford Focus MK2
 
 
co17rey 
Nałogowiec

Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 150
Skąd: ERA / SC
Wysłany: 18-01-2015, 12:05   
   Bolid: Ford Focus MK2


To co wstawia jędrek to jest silnik SPI.

Tutaj masz fotkę z MPI:


Jak stoisz przodem do auta to na lewo od reflektora w pasie przednim masz dziurę właśnie na ten gumowy wlot :)
_________________
Ford Focus MK2
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-01-2015, 12:26   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


hand1 napisał/a:
W sumie masz rację. Zaślepię końcówkę jakąś nasadką z sitkiem i umocuję do czegoś. Ciekaw jestem jak to jest w oryginale rozwiązane. Jakbyś przy okazji miał jakąś fotkę albo link podrzuć, będę wdzięczny.
Dziękuję z góry

Wchodzi w pas przedni, ale bez znaczenia czy wisi czy jest w pasie dla filtrowania,ważne żeby nie szedł zagięty i był...co często gazownicy demontują, bo zdmuchuje im płomie w instalkach I i II gen. :wink:
 
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 18-01-2015, 12:32   
   Bolid: seicento 899


Tak czy siak widać że model SPI i MPI ma otwór w tym samym miejscu w pasie. Trochę inaczej biegną węże :wink:
 
 
hand1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 15 Maj 2014
Posty: 6
Skąd: Białystok
Wysłany: 18-01-2015, 12:48   
   Bolid: seicento


Pytanie, czy ta rura jest luźno wkładana czy na jakąś tuleję? Jak wcześniej pisałem hak holowniczy pojazdu wgniótł cały przedni pas, może jakiś element został usunięty.
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 18-01-2015, 13:05   
   Bolid: seicento 899


Tą rurkę gumową wciskasz w otwór w pasie, z tego co widać na fotce.
Najlepiej żeby użytkownicy MPI naprowadzili :roll:
Ostatnio zmieniony przez jędrek 18-01-2015, 13:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hand1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 15 Maj 2014
Posty: 6
Skąd: Białystok
Wysłany: 18-01-2015, 13:06   
   Bolid: seicento


Jasne. Dziękuję Wam wszystkim za pomoc cierpliwość i poświęcenie własnego czasu. Pozdrawiam.
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 18-01-2015, 13:07   
   Bolid: seicento 899


Spoko, od tego jest forum :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum