1.2 16v seicento jaki airbox zamiast stożka |
Autor |
Wiadomość |
Kasper_o2
Bywalec
Dołączył: 08 Mar 2010 Posty: 70 Skąd: pl
|
Wysłany: 17-01-2015, 17:16 1.2 16v seicento jaki airbox zamiast stożka
Bolid: SC 1.1 |
|
|
Witajcie, nabyłem wreszcie wymarzonego od kilku lat seja 16v.
Cała idea małego diabła ginie przez hałas jaki powoduje stożek. Od czego można zmieścic airboxa z odpowiednią średnicą?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 17-01-2015, 19:02
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Nikt tego nie robił, będziesz pionierem w tej sprawie. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
Bartu
Bywalec
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 70 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 23-01-2015, 10:58
Bolid: Sei, Subaru STI |
|
|
Możesz ewentualnie kupić stożek zamknięty w obudowie jakbyś nie chciał kombinować zbytnio i doprowadzić do niego zimne powietrze. Jest tego sporo np. airbox simoty. Powinno być znacznie ciszej. |
|
|
|
 |
panczo1511
Bywalec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 53 Skąd: Kolbuszowa/ Rzeszów
|
Wysłany: 23-01-2015, 17:43
Bolid: cc 1.2 |
|
|
Dokładnie jak kolega wyżej.
Najtaniej zakupisz Airboxa simoty ( w to mozesz włożyć filtr stożkowy lepszej firmy ~pipercros/ k&n)
Do tego wydłużyć dolot czyli odaliś filtr od przepustnicy - znaczaco się wyciszy. |
_________________ Fanpage-Cento Rally Team
https://www.facebook.com/CentoRallyTeam
Swaps 1.2 & 1.4 16v |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 25-01-2015, 20:02
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Ja właśnie chciałbym odwrotnie, żeby wydobyć dźwiek jaki daje nam filtr stożkowy. Jakieś porady, ew modele filtrów ? |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
panczo1511
Bywalec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 53 Skąd: Kolbuszowa/ Rzeszów
|
Wysłany: 29-01-2015, 20:41
Bolid: cc 1.2 |
|
|
Jak najkrótszy dolot. Najgorszy najmniej filtrujący stożek i duza przepustnica |
_________________ Fanpage-Cento Rally Team
https://www.facebook.com/CentoRallyTeam
Swaps 1.2 & 1.4 16v |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 29-01-2015, 23:46
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Wystarczy przepustnica z 1.2 i stożek założyć na przepustnicę. Na początku jest fajnie, ale później robi to się męczące, bo bardzo słuchać wewnątrz samochodu. Mnie to denerwowało. 1922, szybko zmienisz podejście, bo głośniej słychać dolot w środku niż przelotowy wydech. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 01-02-2015, 11:14
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Zaciekawiliście mnie tematem przepustnicy z 1.2, czy bez problemu założe ją do 1.1 SPI ?
a co do stożka myslałem o kn który jest suchy. Bo miałem ten mój zamoczyłem w oleju, i stracił ten "sportowy" klank |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26-04-2015, 23:23
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
1922 napisał/a: | Zaciekawiliście mnie tematem przepustnicy z 1.2, czy bez problemu założe ją do 1.1 SPI ?
a co do stożka myslałem o kn który jest suchy. Bo miałem ten mój zamoczyłem w oleju, i stracił ten "sportowy" klank |
Z 8 zaworowego PI-75 założysz, ale ,żeby nie gasł i był efekt musisz dać parę myków.
Z 16v....to zupełnie coś innego.
Po co moczyć stożek w oleju-są kity np. K&N- na kilka czyszczeń-olejem, czy olejkiem to go zapychasz.
Nie bawiłem się w doloty pod dzwięk, ale najgłośniejszy jest dolot ze strumienicą i komorą kompensacyjną węglarskiego.
Żaden stożek nie powinien być suchy bo zarżniesz silnik szybko-K&N jest fabrycznie nasączony, jak większość markowych-bmc, JR,nawet Jacky:-)
Suche to pipercross i gąbkowe-tylko wada-niszczą szybciej gładzie-nie mają dźwięku zasysania-wogóle to komuś potrzebne |
|
|
|
 |
|