Hamulce tarczowe |
Autor |
Wiadomość |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 10-02-2015, 23:41
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
sądzę że osoby zakładające takie hamulce nie mają w pełni seryjnych aut więc zmiana felg może nie będzie aż tak drastyczną stratą na osiągach |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 10-02-2015, 23:42
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
uhh dwa posty - ten do usunięcia |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
pablobtm
nówka sztuka ;)
Wiek: 46 Dołączył: 25 Kwi 2014 Posty: 6 Skąd: Beuthen
|
Wysłany: 25-05-2015, 23:45
Bolid: sc 1.1 |
|
|
Mama zamiar też pobawić się w drobne zmiany przód 257 i tył 240. Mam już flansze z trs do tyłu teraz tylko pozostało kupić zaciski i jarzma. Pytanie tylko jak z wpasowaniem tego do seja? Jakby ktoś powiedział jakie niespodzianki mnie czekają? Z którego fiata dobrać tajle żeby było najmniej problemów? Dzięki za pomoc z góry. |
|
|
|
 |
pablobtm
nówka sztuka ;)
Wiek: 46 Dołączył: 25 Kwi 2014 Posty: 6 Skąd: Beuthen
|
Wysłany: 26-05-2015, 02:45
Bolid: sc 1.1 |
|
|
Mama zamiar też pobawić się w drobne zmiany przód 257 i tył 240. Mam już flansze z trs do tyłu teraz tylko pozostało kupić zaciski i jarzma. Pytanie tylko jak z wpasowaniem tego do seja? Jakby ktoś powiedział jakie niespodzianki mnie czekają? Z którego fiata dobrać tajle żeby było najmniej problemów? Dzięki za pomoc z góry. |
|
|
|
 |
Seba900
nówka sztuka ;)
Dołączył: 22 Lut 2008 Posty: 10 Skąd: Piekary ?ląskie
|
Wysłany: 27-05-2015, 21:53
Bolid: Fiat 600 |
|
|
a tak zapytam czy przy tarczach 240 z przodu i tyłu na felgach 13 i abs chyba nie ma żadnego problemu z blokowaniem tyłu? |
|
|
|
 |
pablobtm
nówka sztuka ;)
Wiek: 46 Dołączył: 25 Kwi 2014 Posty: 6 Skąd: Beuthen
|
Wysłany: 01-07-2015, 12:48
Bolid: sc 1.1 |
|
|
Kto mi pomoże jak rozwiązać problem z linka ręcznego? Mam zaciski z alfy czyli dolne mocowanie. |
|
|
|
 |
|