FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
info o SPI
Autor Wiadomość
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
  Wysłany: 16-02-2015, 17:19   info o SPI
   Bolid: Abarth 1.1


Witam,

możecie podpowiedzieć czy coś jeszcze należy zrobić przy zmianie Kosz paliwa(+pompa) MPI na SPI??(chodzi o powrót).
Ma ktoś rozpisane podłączenie kabli?? :roll:

pozdro
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16-02-2015, 18:08   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Musisz zdobyć wtyczkę pompy z SPI, bo w MPI jest inna. Ja z kolei kiedyś do SPI wstawiałem pompę z MPI i z podłączeniem kostki nie miałem problemów, chyba kolory przewodów są takie same, albo dało się to jakoś optycznie rozpracować co jest do czego, ale już nie pamiętam.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 16-02-2015, 18:28   
   Bolid: Abarth 1.1


podsumowując. Mając cały wkład z pompa od SC SPI + wtyczka:)). Zmieniam POMPĘ z SPI na MPI (oczywiscie chyba nie pasuje bo jest wieksza , czy sie myle?) i podpinam kolorystycznie kable. hm.. ok a jak ze wskaźnikiem paliwa. Z tego co widziałem wiecej kabli mam w MPI jak w SPI. Nie którzy pisza aby przełozyć pompe a inni wkład. Możesz jakoś to sprostować:):P

Poza tym czy potrzebuje cos jeszcze prócz tego aby to chodziło.. ???
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16-02-2015, 18:55   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Musisz oczywiście zmienić cały koszt a nie sam wkład, ale to chyba jasne. Kosze pasują zamiennie bo zbiorniki paliwa są takie same. Co do wskaźnika paliwa to faktycznie może trzeba będzie rozpracować kabelki, bo z tego co sobie przypominam na początku po podłączeniu nie działała mi wskazówka paliwa tylko sama kontrolka rezerwy się świeciła (albo na odwrót), ale jakoś później rozpracowałem co i jak i wszystko zaczęło działać jak trzeba. Ale co do szczegółów podłączenia to już nie pomogę bo po prostu nie pamiętam.
Wkładasz kosz z SPI z pompą 3bar z punto jak się domyślam?
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 16-02-2015, 19:00   
   Bolid: Abarth 1.1


kosz mam z spi a pompa paliwa chciałem z MPI bo na takiej mi chodzi. Różnią się czymś pompy??
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16-02-2015, 19:07   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


No pompy SPI i MPI się różnią, ale ostatnio był wątek, w którym ktoś napisał, że wkład pompy 1.1mpi wchodzi w kosz 1.1spi, więc jeśli tak to spróbuj i sam zobaczysz. Ja wkładałem wkład 3bar z punto do kosza z SPI, pomimo że miałem całą pompę z 1.1mpi, ale byłem przekonany, że to nie będzie pasować, więc nawet nie próbowałem. Może pasuje, więc odpadłaby konieczność kupowania nowego wkładu z punto.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 16-02-2015, 19:18   
   Bolid: Abarth 1.1


Myślałem że różnią się wydajnością ale ogólnie czytałem o opcji nacinania i wciśnięcia pompy:) w wkład SPI. (wstępnie przymierzałem sama pompę MPI w miejsce SPI i nie wchodziła za bardzo:((..) Dlatego tez powstał ten wątek. Była wiele rzeczy które nie były zawarte w watkach związanych ze swapem 1.1 mpi na 1.2 MPI:P i tu też sa problemy:P:P hehe... Jaki wkład lub w co musiałbym się zaopatrzyć aby to wszystko zgrało. czy jakis jeszcze reduktor jeszcze albo coś ... bo ta pompa MPI to jest mega do tej z SPI:P
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16-02-2015, 20:54   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


No to jeśli wkład mpi nie pasuje w do kosza z SPI to kup wkład pompy paliwa 3 bar z punto, czyli tak jak to się zazwyczaj robi.
Np na tej aukcji:
http://allegro.pl/pompa-p...5097196602.html
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum