FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
konserwacja podwozia opinie czy lepiej z bitumem czy woski
Autor Wiadomość
biznesik 
Nałogowiec


Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-02-2015, 20:44   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


Jedrek jak wlewales seju olej w progi to zatykales odplywy?
_________________
Fiat 600 2009
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 28-02-2015, 18:39   
   Bolid: seicento 899


biznesik napisał/a:
Jedrek jak wlewales seju olej w progi to zatykales odplywy?

Zatykałem jakimś ustrojstwem o nazwie olkit a po kilku godź. spuściłem olej z progów:wink:Tak w ogóle to seje mają dwie przestrzenie w progach. Odkryłem to w ub.r. kiedy puszczałem linkę do otwierania bagażnika :idea:
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-03-2015, 07:40   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


To moze lepiej zostawic zatkane na dluzej z olejem
_________________
Fiat 600 2009
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 01-03-2015, 08:26   
   Bolid: seicento 899


biznesik napisał/a:
To moze lepiej zostawic zatkane na dluzej z olejem

Na pewno nie zaszkodzi.[/scroll]
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 01-03-2015, 09:58   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


w ogóle, najlepiej zanurzyć auto w wannie z olejem i potrzymać je tam miesiąć :cool:
_________________

 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2015, 11:11   

Łukasz napisał/a:
w ogóle, najlepiej zanurzyć auto w wannie z olejem i potrzymać je tam miesiąć
nie ukrywam że bardzo mi się ten pomysł podoba
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-03-2015, 11:33   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


Tylko uprzedam ze zanurzac trzeba systematycznie a nie jednorazowo
_________________
Fiat 600 2009
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 01-03-2015, 13:04   
   Bolid: seicento 899


Łukasz napisał/a:
w ogóle, najlepiej zanurzyć auto w wannie z olejem i potrzymać je tam miesiąć :cool:

Jak w fabryce gdzie zanurzają całą karoserię,tylko bez wyposażenia :jupi:
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-03-2015, 14:49   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


Najlepiej by bylo walczyc z korozja to zdjac wlasnie wszystkie plastiki kanapy dywany i wszystko zbedne i zanuzyc na miesiac w oleju mysle ze syntetyk 0W40 byl by dobry ale to juz pytanie do rotaxa24 i czynnosc powtarzac tak co pol roku i ruda nie powinna pojawic sie tak szybko :cool:
_________________
Fiat 600 2009
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2015, 15:35   

Myślę że 0w40 jest tutaj zbędny no chyba że zanurzanie ma się odbyć w -20 stopniach a olej w tych warunkach ma nadal posiadać właściwości penetrujące :wink: można rozważyć jeszcze zanurzenie pojazdu razem z wyposażeniem co skutecznie wyeliminuje skrzypienie plastików we wnętrzu :ok:
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-03-2015, 12:18   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


Dobry jest podobno tectyl do podwozia profili tylko nie bardzo wiem jak by to sie trzymalo w zastosowaniu takim jak pisza ze mozna pierw na podwozie nalozyc ten do profili zamknietych allegro.pl/valvoline-tectyl-ml-spray-600ml-do-profili-zamkn-i4849710604.html
I na niego po wyschnieciu konserwacje podwozia
allegro.pl/valvoline-tectyl-bodysafe-wax-600-ml-gratis-i4721573040.html
Czy to bedzie sie trzymac dobrze tego srodka do profili zamknietych? Ktos testowal nie odpodnie szybko?
_________________
Fiat 600 2009
 
 
rolando 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 26
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 08-03-2015, 17:55   
   Bolid: Fiat Seicento


Bitumin to substancja otrzymywana z ropy naftowej więc też jest jej pochodną :D
_________________
www.oponydowozkow.pl
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Wiek: 33
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 10-03-2015, 22:50   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Sądzę że ten temat można podwiesić żeby więcej nie było pytań bo wszystko dość konkretnie opisane :))

http://www.seicento.pl/vi...=359804&start=0

http://www.seicento.pl/vi...ght=konserwacja

http://www.seicento.pl/vi...ght=konserwacja
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-03-2015, 19:36   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


Pomalu zaczalem testowac fertan narazie na takich malo waznych miejscach np hak :grin: a z reszta czekam mam nadzieje tylko do kwietnia jak noce beda cieplejsze, mysle ze jednak zrobie tak dam fertan zgodnie z instrukcja na niego podklad epoksydowy i bolla na pedzel tradycyjnie bo jednak taniej niz te tectyle
_________________
Fiat 600 2009
 
 
Rollo1323 
spamer team


Wiek: 31
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 1131
Skąd: B-B/Székesfehérvár
Wysłany: 05-04-2015, 22:35   
   Bolid: Seicento Young


http://www.seicento.pl/vi...er=asc&start=15
tu masz mój elaborat n/t konserwacji ;) w miarę opisane chyba dobrze, co nigdy mi to nie wychodzi więc powinieneś się połapać :)
_________________
Mój Żółw :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum