zawieszenie przód i tył seicento sporting |
Autor |
Wiadomość |
piter_poznan
nówka sztuka ;)
Dołączył: 13 Lut 2015 Posty: 22 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-03-2015, 19:40 zawieszenie przód i tył seicento sporting
Bolid: Seicento Sporting |
|
|
witam wszystkich , mam pytanie dotyczace zawieszenia w seicento sporting, czy w tym modelu jest zastosowane inne zawieszenie niz w zwyklym seicento oraz jakie obnizenie jest mozliwe samochodu przy oponach 155/65r13, pytam dlatego iz jest to moje pierwsze seicento i jestem zmuszony wymienic zawieszenie ktore w tej chwili nadaje sie tylko do kosza. prosze was aby pomoc mi w odpowiednim doborze wlasciwego zawieszenia oraz wachaczy na przód takze, bede bardzo wdzieczny . reasumujac jestem kompletnie zielony a nie chce aby sprzedawcy wciskali mi najdrozsze z mozliwych mowiac ze tylko takie pasuje. pozdrawiam piotr |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
|
|
|
 |
piter_poznan
nówka sztuka ;)
Dołączył: 13 Lut 2015 Posty: 22 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-03-2015, 20:08
Bolid: Seicento Sporting |
|
|
wszystko ładnie pieknie ale gdzie moge to zamowic oraz czy moje opony nie beda tarly lub cos podobnego , o to mi chodzi dokladnie |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 26-03-2015, 20:12
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Sporting ma zawieszenie fabrycznie -20mm w stosunku do zwykłego seicento... przy oponach 155/65 miałem zawias -70/70mm i nic nie tarło |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26-03-2015, 21:07
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Z wahaczy wyboru nie masz-Magnetti Marelli zostało jeszcze na przyzwoitym poziomie.
Tuleje tył-wahacze-oryginały-zabawy sporo, więc nie warto 50zł oszczędzać.
Amory-jakiekolwiek firmowe--delphi, KYB,bilstein, sachs, monroe.
Górne mocowania amora-ori fiat-w zależnosci czy masz wspomę czy nie-inny nie polecam, bo rozbieranie komny wiecej będzie cię kosztować niż te mocowania.
Ze swoich kolum zostawiasz tulejki-teoretycznie już nie do zdobycia-cena w ASO jak za zboże.
łączniku stabilizatora-ruba-tu akurat rozwiązanie jest trwałe i na tandecie-tylko ona rdzewieje.
Końcówki drążków-byle markowe-delphi, febi, itp.
Odboje-tył i przód oryginały-nie plastik za 15zł co peknie na lepszym dobiciu tylko zostały białe kompletne z paskiem wzmacniającym.
Teraz dopiero tjuning-sprężyny-jedna zasada-do serii amorów do -40mm nie więcej, wiem, że inni maja wiecej i jeżdzą i jak springi sztywniejsze i ma być niżej i bez nakładania zwojów na zwoje to nie chiński MTS/Ta-technics-chociaż obok bezporównywalnych prawdziwych springów sportowych nic już nowego nie ma do sc tak od ręki nowego..... |
|
|
|
 |
piter_poznan
nówka sztuka ;)
Dołączył: 13 Lut 2015 Posty: 22 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-03-2015, 21:20
Bolid: Seicento Sporting |
|
|
A jaki koszt jest mniej wiecej wymiany wachaczy na przod. Czy pasuja od 1.1 kazdego np firmy fast? Cos mi poprostu stuka na przodzie i jak narazie chce sie tylko tego pozbyc . Troszke z kasa krucho i nie bede inwestowal w auto. Tak mi sie wydaje ze to chyba gumy na wachaczach pukaja. |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-03-2015, 14:40
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
piter_poznan napisał/a: | A jaki koszt jest mniej wiecej wymiany wachaczy na przod. Czy pasuja od 1.1 kazdego np firmy fast? Cos mi poprostu stuka na przodzie i jak narazie chce sie tylko tego pozbyc . Troszke z kasa krucho i nie bede inwestowal w auto. Tak mi sie wydaje ze to chyba gumy na wachaczach pukaja. |
cc/sc mają i miały identyczne wahacze-jak fast jest dobrze wykonany-co się rzadko zdarza, bo to badziew to będzie pasował.
Na skp za 25zł dowiesz się co ma luz-zgadywać mozna np. że wszystko puka. |
|
|
|
 |
|