jaki zestaw zawieszenia seicento sportin |
Autor |
Wiadomość |
piter_poznan
nówka sztuka ;)
Dołączył: 13 Lut 2015 Posty: 22 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 07-04-2015, 23:20 jaki zestaw zawieszenia seicento sportin
Bolid: Seicento Sporting |
|
|
Witam wszystkich. Mam zamiar kupic kompletny sportowy zestaw zawieszenia do swicento sporting a dokladnie komplet amortyzatorow na przod i tyl wraz ze sprezynami. Prosze was o pomoc w dobraniu odpowiedniego do mojego auta aby najwazniejsze miescily sie opony 155/65r13 bez zadnego problemu. Teraz mam seryjne od sportinga wiec chyba tam obnizenie jest o 20mm ale chce to zmienic. Jaki zestaw mam kupic odpowiedni. Prosze o linki do takich zestawow moze byc nawet allegro. A moze ktos z was ma na sprzedaz uzywane takie zawieszenie bez uszkodzen. Dziekuje za pomoc. Piotr |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 08-04-2015, 10:36
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Mam komplet sprowadzony z niemiec FK -7/6 springi i amory wszystko fk PW jak coś |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-04-2015, 23:44
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Sportowy czy tuningowy? J.W. FK jest ok jako tuningowy, sportowy to PZM krosno+ np H&R.-Dwie bajki-Pierwszsy na ulicę,chociaż -70mm to dużo, drugi do sportu bo betonowy.
W obu przyda się rozpóka dolna i górna. |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 10-04-2015, 00:30
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Wystarczy stabilizator który jest fabrycznie w sportingu ewentualnie mile widziana rozpórka. 100% sportowy zawias nie nadaje się do jazdy na co dzień chyba że lubi się mega beton, zgrzytające zęby na nierównościach, pękającą budę na dziurach i po dużych przebiegach FK najlepszy zawias do cywilnej jazdy i okazyjnego upalania na torze, mts to tani wynalazek na potrzeby rynku |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-04-2015, 15:49
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Właśnie to napisałem-dla mnie pojęcie sportowy, a tuningowy jest święte
Sam mam FK+sachs gazowy -40 stabilizator na poliuretanie rozpórki i do codziennej jazdy i upalania w kzk wystarcza.
Sportowy to z krótszych masz tylko wspomniane krosno + na ebaju Koni,ew. B6 ze skróconym skokiem-tylko oprócz koni te amory były z myślą o wyścigach torowych-w mieście jeździłem 7 dni na pzm+eibach i koniec-nigdy więcej
Mts-a nawet nie wymieniam, bo to tandeta.
-70/60 też tak od razu nie będzie latwo-to duże obniżenie i naprężenia kasty-stąd niezbędne rozpórki i zbieżność po 300-500km na takim zawiasie-kąty będą w cały świat, ale nic nie poradzisz.Dla mnie do streetu max -40, nawet nie z powodu klimy. |
|
|
|
 |
|