Przeróbka chłodzenia, włcznik termiczny |
Autor |
Wiadomość |
Adam B
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 140 Skąd: Zagnańsk
|
Wysłany: 05-05-2015, 22:09 Przeróbka chłodzenia, włcznik termiczny
Bolid: SCV 1.2 |
|
|
Witam
Czy ktoś wrzucał silnik 1,2 mpi i chłodnicę wody od 1.1 MPI ?
Jak zrobić aby samoczynnie włączał się wentylator jak ciecz będzie miała powyżej 90*C. Poniewaz w 1,1MPI komputer steruje wiatrakiem a w 1,2 mpi/Spi jest sterowany czujnikiem w chłodnicy. A chciałbym zostawić chłodnicę z MPI
Ktoś patencił coś takiego ? |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 05-05-2015, 22:15
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
Bez włącznika się nie obejdzie czy to ręczny czy automat ,musi być Więc albo czujnik w chłodnice na poxipol albo chłodnica z SPI |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
Adam B
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 140 Skąd: Zagnańsk
|
Wysłany: 05-05-2015, 22:29
Bolid: SCV 1.2 |
|
|
hmm.. na poxipol tylko gdzie ustawić czujnik aby prawidłową temperaturę łapał. Tak na korpus plastikowy chłodnicy to chyba nie za bardzo. |
|
|
|
 |
kaczy15
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 378 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 05-05-2015, 22:40
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
ja mam w swojej chłodnicy mpi wklejony czujnik pomiędzy wejściem a wyjściem ,tuż nad mocowaniem chłodnicy
 |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-05-2015, 20:37
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
J.W ewentualnie, co jest trudne do zdentyfikowania/znalezienia komp. palio/siena który steruje wentlem i klima. |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 06-05-2015, 22:12
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Można zrobić adapter z kawałka rury stalowej i nakrętki od piasty przedniej(ten sam gwint co ma termowłącznik) i wciąć się w węża pomiędzy termostatem a chłodnicą. Robiłem taki patent z rok temu i działa do dzisiaj w CC 1.0 od Uno a chłodnica była od 1.1MPI |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
|