SWAP z 1.1 na 1.6 16v 101km |
Autor |
Wiadomość |
karolakcku
nówka sztuka ;)
Dołączył: 10 Maj 2015 Posty: 1 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 11-05-2015, 00:08 SWAP z 1.1 na 1.6 16v 101km
Bolid: 1.1 Lpg Van |
|
|
Kupiłem Seico 1.1 van z 2002.
Problem tego typu że odpala na gazie i od razu gaśnie jeśli nie dodam gazu.. Jeśli dodam gaz to wszystko gra. NA benzynie da się przejechać ze 3 km i gaśnie.
W garażu leży silnik1.6 16v z astry ii i zastanawiam się ile w sumie kosztowałoby zrobienie swapa.. gdyby ktoś raczył pomóc z góry dzięki |
_________________ Gdyby nie Seico chodziłbym na nogach |
|
|
|
 |
kaczy15
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 378 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 11-05-2015, 09:14 Re: SWAP z 1.1 na 1.6 16v 101km
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
karolakcku napisał/a: | silnik1.6 16v z astry ii |
Powodzenia |
|
|
|
 |
owen
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 216 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: 11-05-2015, 09:42
Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka. |
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=qXzQVG8X2o4
Jak c20xe wejdzie to 1,6 tym bardziej...kwestia tego jak wiele pieniędzy chciałbyś poświęcić na taki projekt i czy masz całe zaplecze wraz z umiejętnościami żeby coś takiego wyskrobać.
Innymi słowy da się Ale tanie to nie będzie |
|
|
|
 |
Bartu
Bywalec
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 70 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 11-05-2015, 10:34
Bolid: Sei, Subaru STI |
|
|
Zrobić się to da z tym że :
- To nie silnik fiata więc sterowanie nim będzie trudne trzeba będzie sztukować ecu do wiązki seicento lub przejść całkowicie na jakiś standalone
- Silnik jest dosyć duży więc zmieszczenie go i zrobienie łap/półosi/linek gazu/sprzęgła/skrzyni biegów to dużo roboty (i jak na moc 101 koni w serii średni interes)
- Mało rozwojowy silnik jeśli chodzi o duże moce. Korzystny jest stosunek średnicy do skoku ale wałki i kształt kanałów w serii to katastrofa.
- Za podobne pieniądze wydane na ten swap zrobisz pewnie t-jeta o mocy 200 koni.
- Sam silnik 1.1 można uturbić i bez problemów zrobić 150 koni za 1/3 kosztów tego swapu. Doliczając koszt remontu i tak wyjdziesz do przodu znacznie.
Pytanie po co to robić Dla unikatowości czy dla mocy ? |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 11-05-2015, 12:14
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Bartu napisał/a: | Pytanie po co to robić Dla unikatowości czy dla mocy ? |
Mam wrażenie, że autor tematu nie ma na myśli ani jednego ani drugiego. Po prostu 1.1 coś się zaczął psuć, a że w garażu leży jakiś inny silnik... Kompletnie absurdalny pomysł i nie ma sensu dłużej nad tym dywagować
Sam swap wyniesie tyle ile kupienie ze 2 innych seicento ze sprawnym silnikiem i to pod warunkiem, że będzie się większość rzeczy robić samemu. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-05-2015, 22:33 Re: SWAP z 1.1 na 1.6 16v 101km
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
kaczy15 napisał/a: | karolakcku napisał/a: | silnik1.6 16v z astry ii |
Powodzenia |
x2 |
|
|
|
 |
|