termowłącznik |
Autor |
Wiadomość |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 23-05-2015, 20:26 termowłącznik
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
witam,
tak jak w temacie, jaki termo-włącznik polecacie założyć??:))Podobno od Tico jest idealny, tylko nie wiem od jakiej pojemności?:D
pozdrawiam |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 23-05-2015, 23:03
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
że tak się wyrażę... |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-05-2015, 01:30 Re: termowłącznik
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
dyzio_abarth napisał/a: | witam,
tak jak w temacie, jaki termo-włącznik polecacie założyć??:))Podobno od Tico jest idealny, tylko nie wiem od jakiej pojemności?:D
pozdrawiam |
rozwiń co masz na myśli od Tico to żarówki pasują, ...i pojemność zawsze miał taką samą 800cm.R3.
Do chłodnicy Mpi/spi? w celu? sterowany komp, czy nie? |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 24-05-2015, 12:00
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
przepraszam , źle sie wyrazilem.
Tak chodziło mi o sterowanie wiatrakiem/chłodnica od seicento 1.1 MPI. Silnik 1.2 od palio.
pozdrawiam |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-05-2015, 14:10
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
dyzio_abarth napisał/a: | przepraszam , źle sie wyrazilem.
Tak chodziło mi o sterowanie wiatrakiem/chłodnica od seicento 1.1 MPI. Silnik 1.2 od palio.
pozdrawiam |
Jest jeden typ kompa co w palio/punto steruje wenlem, ale szukanie tego to
Rozumiem baza to scs MPI ze swapem na 1.2. 8v- były tematy, albo wklejasz(tylko tu trzeba byś ostrożnym) czujnik spi) w chłodnicę albo trójniku przez przejśćiówkę.
Na ori chłodnicy spi seria się aż tak grzeje? Chłodnica MPI jest trochę wydajniejsza. |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 24-05-2015, 22:51
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Paweł1984 napisał/a: | dyzio_abarth napisał/a: | przepraszam , źle sie wyrazilem.
Tak chodziło mi o sterowanie wiatrakiem/chłodnica od seicento 1.1 MPI. Silnik 1.2 od palio.
pozdrawiam |
Jest jeden typ kompa co w palio/punto steruje wenlem, ale szukanie tego to
Rozumiem baza to scs MPI ze swapem na 1.2. 8v- były tematy, albo wklejasz(tylko tu trzeba byś ostrożnym) czujnik spi) w chłodnicę albo trójniku przez przejśćiówkę.
Na ori chłodnicy spi seria się aż tak grzeje? Chłodnica MPI jest trochę wydajniejsza. |
Tak jest swap z 1.1 Mpi na 1.2 8v Palio. Obecnie mam trójnik (przejściówka) i wg wskażnika autogage wentyl załącza sie prawie przy 100*C. Z tego co widziałem to 92-97 stopni odpowiada temu czujnikowi( jest niby od SC SPI).
Czujnik od Tico załącza miedzy 85-95??
Komp bez immo ale nie steruje wiatrakiem:(((( Pierwsze słysze że był taki komp który steruje w 1.2 8v 73km. Jakie ma oznaczenie:)???
pozdro |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
|