Swap 1,1 mpi na 1,2 16V z bravy |
Autor |
Wiadomość |
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 23-05-2015, 16:36
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
Orientowałem się odnoście kosztów remontu silnika
Pierścienie 50 zeta x 4
Panewki 45
U głowicy od 50 w górę
Szlif głowicy 50
Uszczelniacze zaworowe i uszczelki pod kolektor uszczelniacze wału 70
docieranie zaworów we własnym zakresie
Czyli w efekcie nie tak mało ale w granicach rozsądku |
|
|
|
 |
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 24-05-2015, 22:14
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
Myślicie rozbierać weryfikować robić?
Czy lepiej zakręcić się wokół całego słupka bo ceny widzę podobne |
|
|
|
 |
Bartu
Bywalec
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 70 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 28-05-2015, 12:14
Bolid: Sei, Subaru STI |
|
|
Używany słupek to jest kot w worku. Możesz kupić w gorszym stanie niż masz. Zrobiony silnik posłuży dłużej no i odzyska moc fabryczna. |
|
|
|
 |
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 28-05-2015, 21:30
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
Robotę zrobię sam
Ceny jakie podałem to ceny części z wyższej półki
żaden hart/naxger nie wchodzi w grę
Myślicie że ten silnik na w rzeczywistości dużo więcej niż 200 tys? |
|
|
|
 |
|