FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap 1,1 mpi na 1,2 16V z bravy
Autor Wiadomość
Łuka 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 143
Skąd: KOL
Wysłany: 23-05-2015, 16:36   
   Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak


Orientowałem się odnoście kosztów remontu silnika
Pierścienie 50 zeta x 4
Panewki 45
U głowicy od 50 w górę
Szlif głowicy 50
Uszczelniacze zaworowe i uszczelki pod kolektor uszczelniacze wału 70
docieranie zaworów we własnym zakresie
Czyli w efekcie nie tak mało ale w granicach rozsądku
 
 
Łuka 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 143
Skąd: KOL
Wysłany: 24-05-2015, 22:14   
   Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak


Myślicie rozbierać weryfikować robić?
Czy lepiej zakręcić się wokół całego słupka bo ceny widzę podobne
 
 
Bartu 
Bywalec

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 70
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 28-05-2015, 12:14   
   Bolid: Sei, Subaru STI


Używany słupek to jest kot w worku. Możesz kupić w gorszym stanie niż masz. Zrobiony silnik posłuży dłużej no i odzyska moc fabryczna.
 
 
Łuka 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 143
Skąd: KOL
Wysłany: 28-05-2015, 21:30   
   Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak


Robotę zrobię sam
Ceny jakie podałem to ceny części z wyższej półki
żaden hart/naxger nie wchodzi w grę
Myślicie że ten silnik na w rzeczywistości dużo więcej niż 200 tys?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum