FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
konserwacja podwozia opinie czy lepiej z bitumem czy woski
Autor Wiadomość
biznesik 
Nałogowiec


Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-04-2015, 19:54   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


Zabralem sie za asterke i niestety na przednich blotnikach od dolu na rantach byly bable dosyc malutkie ale z racji tego ze czyszcze i konserwuje nadkola to tez musialem to wszystko zdrapac do blachy i malej rdzy. Fertan juz przetrawil i podklad epoksydowy nalozony. Czy ktos kiedys malowal konserwacja podwozia dolne ranty blotnikow? Czy to ma sens bedzie sie trzymac na podkladzie? Najpierw chcialem to dalej lakierowac ale tych rantow i tak za specjalnie nie widac a taka konserwacja przynajmniej by chronila od kamieni. Prosze o jakas porade. Podkreslam chodzi o dolne rant ta czesc co jest orginalny jeszcze lakier w autach a nie tam gdzie konserwacja.
_________________
Fiat 600 2009
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 17-04-2015, 22:44   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


jak najbardziej

ps. gratuluje wyboru świetnego preparatu, drogi ale warto
_________________

 
 
biznesik 
Nałogowiec


Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-04-2015, 09:29   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


A moze taka mase uszczelniajaca dac w nadkola

allegro.pl/boll-masa-uszczelniajaca-na-pedzel-1-kg-targowek-i5245752922.html

a na to srodek do konserwacji podwozia boll
_________________
Fiat 600 2009
 
 
franco07 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 1
Skąd: sląsk
Wysłany: 23-04-2015, 20:22   
   Bolid: sejo


a ja mam pytanie czy ma ktos pomysł na konserwacje podwozia bez kanału,czy ktos jakis pomysł
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 23-04-2015, 20:43   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Taki: :))

_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2015, 12:03   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


Ja wlasnie narazie same nadkola zrobilem w astrze ale bollem na pedzel dobrze idzie nawet po dwie warstwy dalem rade, nie dlugo bede podwozie tez robil ale narazie tam gdzie jest troche rdzy i zdecyduje czy bede cale malowal na podnosnikach zwykgrin niestety
_________________
Fiat 600 2009
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-06-2015, 09:40   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


Astra prawie skonczona cala podloga nadkola zrobione i wszystko na zwyklych podnosnikach i bollem na pedzel :grin:
teraz chce zabrac sie za sejka i mam pytanie ktore miejsca szczegolnie zabezpieczyc? Gdzie najczesciej pojawia sie korozja?[/u]
_________________
Fiat 600 2009
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 04-06-2015, 12:16   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Cały tył, podłużnice, belka, progi to miejsca gdzie ruda wychodzi w każdym sc
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
Rollo1323 
spamer team


Wiek: 31
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 1131
Skąd: B-B/Székesfehérvár
Wysłany: 04-06-2015, 17:26   
   Bolid: Seicento Young


dawiddawidowski napisał/a:
Cały tył, podłużnice, belka, progi to miejsca gdzie ruda wychodzi w każdym sc

ale są spece, którzy mają 15-letniego seja bez remontu i rdzy nie mają :))
_________________
Mój Żółw :)
 
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 04-06-2015, 17:44   

Rollo1323 napisał/a:
ale są spece, którzy mają 15-letniego seja bez remontu i rdzy nie mają
podobnie jak jeden co przekulał 300kkm w 899 na 0w40 i do dzisiaj nie dolewa grama na 10kkm - ło skurw..syn :))
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-06-2015, 17:55   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


rotax24 napisał/a:
Rollo1323 napisał/a:
ale są spece, którzy mają 15-letniego seja bez remontu i rdzy nie mają
podobnie jak jeden co przekulał 300kkm w 899 na 0w40 i do dzisiaj nie dolewa grama na 10kkm - ło skurw..syn :))


rotax zlej ten kujawski w koncu bo silnik zarzniesz :shock:
_________________
Fiat 600 2009
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 04-06-2015, 18:01   

biznesik napisał/a:
rotax zlej ten kujawski w koncu bo silnik zarzniesz
:wesoly: namaszczę go na koniec magicznymi molekułami :lol:
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-06-2015, 18:24   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


rotax24 napisał/a:
biznesik napisał/a:
rotax zlej ten kujawski w koncu bo silnik zarzniesz
:wesoly: namaszczę go na koniec magicznymi molekułami :lol:


zeby filtr oleju sie nie rozlecial chociaz juz pewnie go nie ma :-?
_________________
Fiat 600 2009
 
 
Rollo1323 
spamer team


Wiek: 31
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 1131
Skąd: B-B/Székesfehérvár
Wysłany: 04-06-2015, 18:24   
   Bolid: Seicento Young


margaryną czy smalcem ? :))
_________________
Mój Żółw :)
 
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 04-06-2015, 18:32   

Rollo1323 napisał/a:
margaryną czy smalcem ?

wyłącznie smalcem :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum